Duurzame aanleg A16 Rotterdam (voorheen A13/A16)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er is al te veel fijnstof dat ik verplicht moet inademen. Zelf heb ik geen auto, maak ik gebruik van fiets en benenwagen! Heb er geen behoefte aan om autorijders met deze voorgenomen aanleg met nog meer asfalt tegemoet te komen. Laat de natuur met rust..er is al zo weinig groen over in ons land!
Ik ben tegen de aanleg A16 Rotterdam (v/h A13/16)!!!
Nienke van Leur-Postma
Omdat meer snelwegen ten koste gaan van onze gezondheid en er stukken natuur/land verdwijnen.
Omdat we af moeten van steeds meer eigen auto's en er meer geld mag gaan naar een beter OV.
Aan de noordkant van Rotterdam wil minister Schutz een 70er jaren oplossing voor het aanleggen van een al jaren slepend probleem: aansluiting van de A13 op de A16, die nu op de A13 en A20 een dagelijkse stinkende verkeerscongestie veroorzaakt.
We kopen wél JSFs omdat de 70er jaren F16 "op zijn" maar we steken géén geld in de ondertunneling van het nieuwe traject dwars door en hoogover woonwijken.
TEKEN DE PETITIE, OOK AL WOON JE NIET IN 010.....
Omdat ik denk dat er in de toekomst steeds meer zelfstandig rijdende auto,s zullen zijn en er daardoor meer motorvoertuigen per m2 veilig kunnen rijden en er dus niet meer asphalt nodig is.
dit is de toekomst en met de huidige techniek in de auto ( tesla ) bijvoorbeeld zullen we minder zelfstandig autorijden .
Daardoor is dit ook weer geldverspilling laat onze minister eens goed kijken bij de TU in Delft en Eindhoven .
onze minister wil in haar regeer periode een prestige object van maken .
ASFALT ERUIT, BOMEN ERIN!
Ten slotte twee hele maneges uit de weg ruimen en het hele bos vind ik echt absurd. Het beetje natuurgebied wat er nog is rondom Rotterdam wordt steeds meer aangetast en dat moeten we stoppen!
| This discussion has been closed. |