Doe Batman postuum eer aan
Verontwaardiging
Re:
Je kan ook de bericht gevingen uitzetten.
Een handtekeningen verwijderen omdat je het met de persoon niet eens bent die zijn berichten plaatst uit zijn standpunt helpt de dieren niet.
Ik ben het ook niet overal de volle 100% mee eens maar ik zou zeker me handtekening niet verwijderen ook niet als dat zou kunnen.
Laat je hart voor de dieren en zet de bericht geving dan uit.
Re:
De PvdD is juist voor zwaardere straffen tegen dierenbeulen en mensen die dieren verwaarlozen. Een levenslang houdverbod bijvoorbeeld. De PvdD heeft dit al vaak genoeg aan de orde gesteld maar vindt daarvoor geen meerderheid bij de overige partijen en daar moeten we dus zijn met onze verontwaardiging, niet bij de PvdD. Zonder PvdD staan de dieren helemaal niet of nauwelijks meer op de politieke agenda. Hoe is het toch mogelijk dat jullie dat maar niet willen begrijpen!
Reactie van Annelieke
Hoi Michel Mulder,
Ben blij met mensen zoals jij, ik snap zelf niks van al dat politieke gekonkel.
En ben dan ook blij dat jij er wel in thuis bent zodat je het kan opnemen voor de dieren die dit zo hard nodig hebben.
Net als jij ben ik een dierenvriend in hart en nieren, en vind het verschrikkelijk wat er met Batman is gebeurd, en dan heb ik het nog niet over de stalbranden waar varkens zijn in omgekomen, dieren die om wat voor reden dan ook mishandeld worden net als Batman of nog erger( Kan het nog erger dan bij batman?)
Iemand zal de strijd aan moeten gaan,en ik sta achter je!
groeten van Annelieke
Re:
Sorry maar lees net uw reactie. Wat moet er dan wel gedaan worden? Iemand afrekenen op iets en dan geen kritiek/opbouwende kritiek zou dan wel zo netjes zijn. Deze partij waait net als veel andere partijen met vele winden mee. Is er iets wat ze al voor elkaar hebben gekregen? Zelfs onverdoofd halal slachten doen ze weinig tot niets mee. De transporten die zijn nog steeds bar en boos en gewoon teveel om op te noemen. Met mensen zoals u die net als de partij even een handtekening zetten voor een beter geweten en dan gaan zeiken over andere zaken, daar hebben de dieren niets aan. Mentaliteit van niets is mijn mening, egoïstische denkwijze en daar red niemand het mee.
Re:
Jammer Marianne dat je iemand die zijn best doet om voor dieren op te komen probeert neer te sabelen. Jij en alleen jij hebt die beslissing genomen om een stem in de kamer voor de dieren te zijn. Jij zit dus het dichtst bij het vuur en zou dan misschien eens een andere aanpak moeten proberen. Activisten die alles erger en triester maken hebben we niets aan. Ga aub niet elke koe, kip of varken noemen. Iedereen snapt dat niet alles tegelijk kan, maar wat is er uberhaupt door de pvdd bereikt? Naar mijn mening en door wat ik zie op social media wordt het alleen maar erger helaas.
Re: Re:
Mooi dat ze op de agenda staan, maar wat levert het tot nu toe op? Dan doen ze iets niet goed lijkt me. Het wordt allemaal steeds erger. Niet alles kan in eenmaal veranderd worden, maar laten ze eens vooruitgang boeken anders heeft die partij totaal geen nut!
Je hebt helemaal gelijk!
De Partij voor de Dieren heeft een compleet wetsvoorstel ingediend tegen onverdoofd slachten. Eerder deden ze dat ook maar deze is weggestemd in de eerste kamer. Herzelfde gebeurt trouwens met de meeste moties die de PvdD indient. We mogen onze handen dichtknijpen dat we een partij hebben die dieren een stem geeft in de politiek ook al wordt de partij door veel andere politieke partijen voortdurend tegengewerkt en wat doen jullie hier, de PvdD afzeiken. En dan ook nog eens op basis van valse informatie.
Ik zit niet in de kamer hoor. Ik kom gewoon als burger op voor deze partij die hier nu zo'n beetje de schuld krijgt van de dood van Batman terwijl de PvdD 100% tegen dierenleed is, voor alle dieren niet alleen de huisdieren. Als de PvdD zou kunnen rekenen op de stem van alle dierenvrienden dan zou ze zoveel meer kunnen bereiken. Er zijn immers minimaal 76 kamerleden nodig om een voorstel aangenomen te krijgen. Met maar 5 zetels kun je hopelijk begrijpen dat ze de steun van andere fracties nodig hebben en daar ontbreekt het meestal aan. Daar ligt het probleem voor de dieren, niet bij de PvdD zelf.
Re:
zo vermoeiend, dat eisen om vegetarier of veganist te worden. Dan had ik wel knobbelkiezen gehad!