Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Verontwaardiging / Opmerkingen


Gast

#1

2019-06-30 10:43

Top brief ❤

Gast

#2

2019-06-30 10:55

Hoe kan ik mijn handtekening verwijderen van deze petitie? Sorry lieve Batman maar dit is niet de manier waarop we voor jou op moeten komen. Mensen bedoelen het goed maar als uitgerekend de enige partij die voortdurend wordt tegengewerkt als het om hun strijd voor dierenrechten gaat nu als zondebok wordt aan gewezen dan wil ik mij daar volledig van distantiëren.

Gast

#3 Re:

2019-06-30 11:07

#2: -  

Je kan ook de bericht gevingen uitzetten. 

Een handtekeningen verwijderen omdat je het met de persoon niet eens bent die zijn berichten plaatst uit zijn standpunt helpt de dieren niet. 

Ik ben het ook niet overal de volle 100% mee eens maar ik zou zeker me handtekening niet verwijderen ook niet als dat zou kunnen.

Laat je hart voor de dieren en zet de bericht geving dan uit. 


Gast

#4

2019-06-30 11:10

Nou ik zeg Marianne krijg de...... Je doet dit om een arm hulpeloos beestje te eren zodat zijn leven toch wat zin heeft gehad en om dit in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen en de straffen hoger te laten worden voor de verrotte mensen die dit dieren nog steeds aan doen. R e s p e c t

Gast

#5

2019-06-30 11:11

Reactie op deze nu aan mij gerichte e-mail zal ik jullie dan ook maar niet onthouden. Dit heb ik Michel geschreven: Je hebt duidelijk geen idee waarover je praat. De PvdD heeft voor de tweede keer een WETSVOORSTEL tégen onverdoofd (halal) slachten ingediend dit voorjaar. De vorige keer is het weggestemd in de eerste kamer. Daarom nu een tweede poging want ook hier is de PvdD afhankelijk van de instemming van meerderheid van de kamerleden. Het gaat hier dus niet om een mening van jou of van mij maar om een feit. De OVP is met dank aan vrijwel alle partijen nu een schiettent geworden waar rond de 2000 gezonde edelherten zijn afgeknald en veel paarden nog altijd staan te wachten om op transport naar het buitenland te gaan. De PvdD heeft jaren gepleit voor natuurverbindingen zodat de dieren zelf kunnen migreren en voor beschutting. De PvdD bestond ook nog helemaal niet toen de OVP werd ingericht, anders hadden ze er überhaupt tegengestemd, dieren uitzetten in het wild werkt namelijk niet zoals telkens weer is gebleken. Ik ben zelf dierenactivist en heb aan diverse protestacties meegedaan in Den Haag bij de tweede kamer. De meeste partijen namen niet eens de moeite om met de activisten in gesprek te gaan. Wel kwamen er altijd meerdere kamerleden van de PvdD naar buiten omdat zij het onderwerp stalbranden voortdurend op de agenda zetten door Kamervragen te stellen en moties in te dienen. Elke dat worden er 1,7 miljoen onschuldige dieren van hun leven beroofd in het slachthuis. Heb jij daar al een petitie voor gemaakt? Elke kip, elke koe en elk varken dat gewoon recht op zijn leven had verdient een petitie. Helaas is er niemand die dat voor ze regelt. Ik hoop van harte dat jij in elk geval vegetariër maar beter nog veganist bent want anders slaat jouw verontwaardiging echt helemaal nergens op. Ik vind het heel erg dat je deze tragedie met Batman aangrijpt om een partij te bashen die dag in dag uit strijdt tegen dierenleed. Het is zo totaal onterecht.

Gast

#6

2019-06-30 11:13

Beste MM, ik en vele anderen blijven jou steunen in je vurige strijd tegen alle dierenleed.

Gast

#7

2019-06-30 11:13

Helemaal met je eens. Ga alstublieft door met de dieren een stem te geven. Ze verdienen het

Gast

#8 Re:

2019-06-30 11:16

#4: -  

De PvdD is juist voor zwaardere straffen tegen dierenbeulen en mensen die dieren verwaarlozen. Een levenslang houdverbod bijvoorbeeld. De PvdD heeft dit al vaak genoeg aan de orde gesteld maar vindt daarvoor geen meerderheid bij de overige partijen en daar moeten we dus zijn met onze verontwaardiging, niet bij de PvdD. Zonder PvdD staan de dieren helemaal niet of nauwelijks meer op de politieke agenda. Hoe is het toch mogelijk dat jullie dat maar niet willen begrijpen!


Gast

#9

2019-06-30 11:16

ik steun je 100 procent, laat die mensen zeuren de dieren hebben iemand als jou nodig! dank je wel daarvoor!!

Gast

#10 Re: t

2019-06-30 11:16

#5: -  

 


Gast

#11

2019-06-30 11:26

You go for IT!!! Fantastisch werk wat je doet. Meer als welk ander regeringslid ook! Super!!!!

Gast

#12

2019-06-30 11:59

Ik ben het volledig met je eens, het is een excuus dat de partij te klein is , begrijpelijk dat niet overal een oplossing voor is of dat alles wat er in deze wereld gebeurt aangepakt kan worden maar luisteren en laten zien dat er aandacht aan besteed word zou een begin kunnen zijn , daarbij wil ik toevoegen dat ik veel respect heb dat je dit doet en ook daadwerkelijk iets doet met wat je zegt. Hier zouden mensen een voorbeeld aan kunnen nemen , ik zou zeggen blijf voor doorgaan! Hopen dat de uitdrukking klopt , de aanhouder wint en dat hiermee nog heel veel dieren geholpen kunnen worden.❤

Gast

#13 Reactie van Annelieke

2019-06-30 12:27

Hoi Michel Mulder,

 

Ben blij met mensen zoals jij, ik snap zelf niks van al dat politieke gekonkel.

En ben dan ook blij dat jij er wel in thuis bent zodat je het kan opnemen voor de dieren die dit zo hard nodig hebben.

Net als jij ben ik een dierenvriend in hart en nieren, en vind het verschrikkelijk wat er met Batman is gebeurd, en dan heb ik het nog niet over de stalbranden waar varkens zijn in omgekomen, dieren die om wat voor reden dan ook mishandeld worden net als Batman of nog erger( Kan het nog erger dan bij batman?)

 

Iemand zal de strijd aan moeten gaan,en ik sta achter je!

 

groeten van Annelieke


Gast

#14

2019-06-30 12:34

Ik vind het aanpakken van dierenleed achter de voordeur aanpakken heel belangrijk. Men schaft tegenwoordig een huisdier aan en ontdoen zich er weer van of het een accessoire is MENSEN DENK GOED NA OVER WAT EEN HUISDIER VOOR ZORG MEE BRENGT, DAN HOEFT HET DIER NOET AAN DE BOOM OF NAAST HET AFVAL TE EINDIGEN. Dit moest ik even kwijt. Mvg Inge van Noord

Gast

#15

2019-06-30 13:26

Ben het helemaal met je eens Michel. Hoop dat je verder gaat met je pogingen de politiek en daarbij zeker PvdD wakker te schudden en postuum nog iets voor Batman te betekenen. Veel succes en vooral veel sterkte! Hanne Siebers.

Gast

#16

2019-06-30 13:36

Wel wil ik er nog aan toevoegen dat in het land der blinden éénoog nog altijd koning is, en de PvdD tot nu toe wel de enige is die tenminste nog probeert om iets ten goede voor de dieren te veranderen, al dan niet met het gewenste succes. Maar zonder de PvdD zou er in Nederland echt helemaal niemand zich meer druk maken over alle dierenellende, behalve dan weldenkende burgers zoals Michel en de mensen die deze aktie van harte ondersteunen, dus zou je voor het moment ook kunnen denken, okay, het is niet genoeg wat er gebeurt, maar beter iets dan niets.........

Gast

#17

2019-06-30 14:34

Zonder jouw intense aandacht zal deze actie worden ondergesneeuwd. Dus hopelijk vind jij snel versterking! En het klopt wat jij stelt.. De Tieme groep kijkt namelijk naar binnen.. En het klopt ook dat het niet om jou gaat maar om dieren die aan hun lot worden overgelaten... Het was oorverdovend stil bij de pvdDieren. Ik wens je alle sterkte toe en ik hoop dat je snel een medestander(s) zult vinden die net als jij bevlogen is en de petitie tot een goed einde zal brengen. Daar waar deze op juiste wijze gehoord wordt. Succes! eltien wijngaard, zuidLaren

Gast

#18 Re:

2019-06-30 14:38

#2: -  

Sorry maar lees net uw reactie. Wat moet er dan wel gedaan worden? Iemand afrekenen op iets en dan geen kritiek/opbouwende kritiek zou dan wel zo netjes zijn. Deze partij waait net als veel andere partijen met vele winden mee. Is er iets wat ze al voor elkaar hebben gekregen? Zelfs onverdoofd halal slachten doen ze weinig tot niets mee. De transporten die zijn nog steeds bar en boos en gewoon teveel om op te noemen. Met mensen zoals u die net als de partij even een handtekening zetten voor een beter geweten en dan gaan zeiken over andere zaken, daar hebben de dieren niets aan. Mentaliteit van niets is mijn mening, egoïstische denkwijze en daar red niemand het mee. 


Gast

#19 Re:

2019-06-30 14:47

#5: -  

Jammer Marianne dat je iemand die zijn best doet om voor dieren op te komen probeert neer te sabelen. Jij en alleen jij hebt die beslissing genomen om een stem in de kamer voor de dieren te zijn. Jij zit dus het dichtst bij het vuur en zou dan misschien eens een andere aanpak moeten proberen. Activisten die alles erger en triester maken hebben we niets aan. Ga aub niet elke koe, kip of varken noemen. Iedereen snapt dat niet alles tegelijk kan, maar wat is er uberhaupt door de pvdd bereikt? Naar mijn mening en door wat ik zie op social media wordt het alleen maar erger helaas.

 


Gast

#20 Re: Re:

2019-06-30 14:50

#8: - Re:  

Mooi dat ze op de agenda staan, maar wat levert het tot nu toe op? Dan doen ze iets niet goed lijkt me. Het wordt allemaal steeds erger. Niet alles kan in eenmaal veranderd worden, maar laten ze eens vooruitgang boeken anders heeft die partij totaal geen nut!


Gast

#21

2019-06-30 16:03

Je hebt helemaal gelijk!


Gast

#22 Re: Re:

2019-06-30 19:18

#18: - Re:  

De Partij voor de Dieren heeft een compleet wetsvoorstel ingediend tegen onverdoofd slachten. Eerder deden ze dat ook maar deze is weggestemd in de eerste kamer. Herzelfde gebeurt trouwens met de meeste moties die de PvdD indient. We mogen onze handen dichtknijpen dat we een partij hebben die dieren een stem geeft in de politiek ook al wordt de partij door veel andere politieke partijen voortdurend tegengewerkt en wat doen jullie hier, de PvdD afzeiken. En dan ook nog eens op basis van valse informatie. 

Marian

#23 Re: Re:

2019-06-30 19:31

#19: - Re:  

Ik zit niet in de kamer hoor. Ik kom gewoon als burger op voor deze partij die hier nu zo'n beetje de schuld krijgt van de dood van Batman terwijl de PvdD 100% tegen dierenleed is, voor alle dieren niet alleen de huisdieren. Als de PvdD zou kunnen rekenen op de stem van alle dierenvrienden dan zou ze zoveel meer kunnen bereiken. Er zijn immers minimaal 76 kamerleden nodig om een voorstel aangenomen te krijgen. Met maar 5 zetels kun je hopelijk begrijpen dat ze de steun van andere fracties nodig hebben en daar ontbreekt het meestal aan. Daar ligt het probleem voor de dieren, niet bij de PvdD zelf.


Gast

#24 Re:

2019-07-01 14:50

#5: -  

zo vermoeiend, dat eisen om vegetarier of veganist te worden. Dan had ik wel knobbelkiezen gehad!




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...