Dierenvrienden tegen vuurwerk!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
omdat het ieder jaar weer een doffe ellende is met 1van mijn honden, en mijn 12 jaar oude echte buitenkat sinds een week
niet meer naar buiten wil, geen stap! al dit dierenleed is het niet waard ik ben dit jaar verrast omdat de gemeente emmen toestemming gegeven had tot carbidschieten op weiland t.o.v. ons huis, ze stonden 35 meter van ons af, ik heb de politie niet durven bellen want dan ben ik het kwaaie beest in het dorp!
Mijn akita heeft de hele dag zitten rillen van angst, het was een vreselijk oud en nieuw.
Maar dat dieren hierbij gewond raken is het ergste, waarom niet
van 12.00 tot 1 uur knallen? dieren binnen klaar!
Als je hier niets tegen doet Ben Weyts ben je het minister zijn niet waardig,jij zit in de positie om er iets tegen te doen ,doe dit dan zodat de dieren dit niet moeten meemaken , ook kleine kinderen worden opgeschrikt in hun slaap wat zijn daar de gevolgen van denk je ???????????????????
Ik heb 4 kleine hondjes en die raken helemaal in paniek,wat heet paniek...panisch. Die gaan echt niet meer naar buiten en plassen van angst in huis. Daarom heb ik getekend. Mvg, Natascha
Het zijn allemaal levende wezens met gevoel en dienen zodanig behandelt te worden......
Dit hoefd echt niet voor enkele minuten menselijk plezier aub alle euro's de lucht ingeschoten kunnen zoveel dierenleed redden
| This discussion has been closed. |