Dierenpolitie in Vlaanderen // For a Police for Animals in Flanders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Schandalig dat deze dieren lijden!!! Ze hebben ook gevoel!!! Pijn in mijn hart,dat dieren lijden!!! Moet dierenpolitie komen!!!! En de eigenaars van deze dieren dieren, gestrafd worden!! En de dieren een goed tehuis krijgen!
Iedereen kent wel iemand die dieren op een of andere wijze mishandeld, verwaarloosd, doodt! Dierennestjes worden regelmatig ,met zijn allen of deels, levend begraven, om maar een eeuwenoud voorbeeld te geven. We weten het allemaal! Schande!
Dit moet stoppen :(
Mijn dochtertje haar hondje is op 14 weken overleden. Deze kwam van Puppyhouse in Boechout en ondertussen weten we dat dit een broodfokker is..ik vind het erg, heel erg. Ik vraag ook iedereen te tekenen en delen voor deze petitie: actie.worldanimalprotection.nl/fokoff
Re: Dit moet stoppen :(
#255: Talleke - Dit moet stoppen :(
Ben ikzelf begonnen, aub ook iedereen tekenen. Bedankt.
Op Petitie.be :
Stop de handel van broodfokker Puppyhouse/Dierenplezier te Boechout
ingrijpen bij ELK geval van dierenmishandeling en
kan optreden tegen die schandalige broodfokkers !!!
Ook alle verloren/vermiste dieren moeten zo snel mogelijk terug geraken zonder het risico te lopen dat ze worden
afgemaakt in een asiel/opvang.
Betere coördinatie / samenwerking tussen alle verschillende
diensten is dringend nodig.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Dit heb ik ook vaak " Ik heb vaak slapeloze nachten door al deze misérie en dan wens ik dat ik niet geboren was."
Ik vind het onbegrijpelijk dat er in Belgie nog geen noodnummer is voor dierenwelzijn.
Re: Re:
Ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals ik die zo begaan zijn met de dieren. En dat noodnummer zou al een klein beetje helpen misschien.
| This discussion has been closed. |