Dierenpolitie in Vlaanderen // For a Police for Animals in Flanders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
BEDANKT :)
AL 4018 !! Jullie zijn de BESTE :) Ik ben zeer blij met dit resultaat. Ik zal alles doen om dit verder te begeleiden en tot goed einde te brengen :) Ik wens jullie allen het beste, en veel dierenplezier :)
En de gemeente antwoordt: 'ja, ik zal het doorgeven...' en dan gebeurt er niks! Tot de volgende namiddag 15u15, dan wordt ik opgebeld!? Ondertussen had ik de avond zelf ze bij mijn eigen dierenarts laten behandelen...! --- Dit kan en moet beter verlopen, niet?
Dieren kunnen zich niet eens verdedigen zelf!!
elk dier van paard tot kever heeft de juiste verzorging nodig voor een optimaal/goede levens kwaliteit.
Besluit; Als je een dier in huis haalt moet je ervoor zorgen.
Dit is broodnodig, het is een schande dat mensen in deze tijd nog ongestraft hun kat keer op keer mogen laten bevallen om de kittens dan de nek om te draaien, want het is zogezegd te duur om te steriliseren. Dat politie-agenten aanraden om ongevaarlijke verdwaalde honden terug op straat te zetten. Dat een agent met een chip-apparaat toch niet checkt op een chip omdat die 3 seconden blijkbaar te veel werk zijn. Dat je met een gevonden kat met een makkelijk geneesbare ziekte nergens terecht kan tenzij voor euthanasie. Dat je elke dag moet kijken naar de manke hond van de buren met schurft omdat dat niet ernstig genoeg is om actie te ondernemen. En zo kan ik nog uren doorgaan met dingen die ik zelf heb meegemaakt, niets hiervan is gelogen of overdreven. Wie vindt dat dit normaal is, mag van mijn part zelf terug naar de middeleeuwen, daar passen deze praktijken beter.
Er wordt veel te lichtzinnig omgesprongen met deze meestal van de mens afhankelijke wezens.
betreft Word het geen tijd dat de regering zich wa minder op banale zaken focust gelijk militairen op de Meir Ne beesten beul kan de volgende serie moordenaar worden
Het is niet normaal dat je een diet zo laat verhongeren ik zal dit nooit begrijpen rotzakken zijn het er moet een oplossing komen dit moet bestraft worden dit is barbaars wij moeten de stem.van onze dieren zijn want ze kunnen het zelf niet zwaardere straffen dat moet en een zwartboek dat tuig moet nooit een dier meer hebben ze moeten beschermd worden heel snel
| This discussion has been closed. |
Het kan zo NIET meer verder Hoe slecht de arme dieren worden behandeld en ze er ongestraft mee weg komen .allemaal omdat de kindjes een huisdier willen en ze er dan niet meer naar kijken !!!!!!!!!!!!