Borstkankeronderzoek NIET om de 3 jaar, maar 1x per 2 jaar!
Borstkankeronderzoek NIET om de 3 jaar, maar 1x per 2 jaar! / Mededelingen / 6000 stemmen! / Opmerkingen
|
Gast |
#12020-12-01 21:22Hoop echt dat je spoedig de nodige handtekeningen zal krijgen.. Zo belangrijk
Ik wacht nu al driekwart jaar op het onderzoek vanwege Corona.. Ik ben in de risicogroep. Vele andere met me...
Heel veel succes |
|
| |
|
Gast |
#22020-12-03 13:19Heb dank zeker gedeeld aandacht moet niet verslappen |
|
| |
|
Gast |
#32020-12-06 18:05Top, Anne! |
|
| |
|
weegschaal |
#42020-12-06 18:14Bevolkingsonderzoeken moeten om de 2 jaar blijven zodat er niet nog meer mensen te laat zijn om behandeld te worden.In mijn dorp waren er 2 jaar geleden zeker meer dan 10 vrouwen (waaronder ikzelf) getroffen door borstkanker.Gelukkig was het voor bijna allemaal behandelbaar,dankzij de 2 jarige onderzoeken. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.