Borstkankeronderzoek NIET om de 3 jaar, maar 1x per 2 jaar!

Borstkankeronderzoek NIET om de 3 jaar, maar 1x per 2 jaar!4714701A-5975-4E2A-BAFA-0104A2D8D708.jpegVandaag (26 november 2020) is bekend geworden dat staatssecretaris Paul Blokhuis besloten heeft dat het tweejaarlijkse borstkankeronderzoek voortaan om de drie jaar plaatsvindt. Daar moeten wij, met name de vrouwen, het niet mee eens zijn! Uiteraard zijn alle mannen ook van harte welkom deze petitie te tekenen, graag zelfs! Deel dit bericht ook via je social media, hoe meer mensen dit bericht bereikt, des te beter.
Lieve mensen, teken aub deze petitie! Een jaartje verschil kan juist hét verschil maken, en met dit besluit alleen in negatieve zin!

Door te ondertekenen, machtig ik Anne om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.