Petities.com

Behoud de 77 mooie bomen langs de Bovenkerkerweg!

Uitslag van de raadsvergadering

Gast#1 Jul 19, 2023, 20:09
Uw inzet verdient hoogachting
Gast#2 Jul 19, 2023, 20:17
Volgens mij is de truck om mensen zonder enige liefde voor natuur de portefeuille groenbeheer te geven. Ik geloof ook geen flikker van de noodzaak om die monumentale iepenrij op de Weesperzijde in Amsterdam bij De IJsbreker te kappen, zoals nu voor de helft is gebeurd. Bedankt voor je inzet, Conan. Joop Koopman
Gast#3 Jul 20, 2023, 05:53
Dit vind ik echt vreselijk nieuws de bomen houden juist de grond stevig en gezond het zorgt voor zuurstof ...wat voor kaal landschap blijft over voor onze kinderen en kleinkinderen !!
Gast#4 Jul 20, 2023, 08:20
Woorden schieten mij even te kort. Wat een sukkels die raadsleden! Bedankt voor je inzet, Conan!!
Gast#5 Jul 20, 2023, 08:34
Ik vind het heel erg, heeft niks met de grond te maken maar meer asfalt, dank voor Uw inzet Ivonne
Conan de Bruin#6 Jul 26, 2023, 18:57

Bedankt voor de reacties

Graag gedaan voor de inzet, bedankt dat jullie zo meedoen om een verschil te maken.

Wat we kunnen doen is blijven doorzetten voor een betere toekomst.

Gast#7 Sep 15, 2023, 19:13
Dit is toch gewoon dom. Het kappen en weghalen van bomen kost je ook geld . Dat is toch iets wat de VVD moet aanspreken, ook al geef je voor de rest geen zier om groen.

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Betaald Adverteren

Petities.com zal deze petitie bij 3,000 personen onder de aandacht brengen.

Leer meer...

Kies je budget
Betaalmethode
PayPalGoogle PayApple PayCreditkaart

Kies een betaalmethode om door te gaan.