Balk
Neem contact op met de schrijver van de petitie
500 op deze locatie, landlust is wel erg veel.
Locatie houtdyk is prima.
Re: Re:
Het is niet hetzelfde als wat de gemeente deed. Er is niets te stemmen. Het is een petitie, waarbij burgers een andere mogelijke oplossing aandragen. Deze mensen moeten inderdaad opgevangen worden, zolang er geen verbetering komt in hun eigen land. Want dat zou de beste oplossing zijn. Het probleem aanpakken bij de oorzaak! En deze mensen hebben heel veel tijd, omdat ze hier niets mogen. Dus het is juist beter om het azc buiten het dorp te plaatsen, zodat ze meer tijd kwijt kunnen raken met lopen naar het dorp. En het valt ook wel weer wat mee want de Lidl is voor beide locaties ongeveer even ver.
En landlust is niet prima. zie #27.
Gemeente kan zijn eigen inwoners al niet eens aan hoe dan wel 500azielzoekers?...kijk eerst gemeente hoe je hier de oudere mensen en kinderen met speciale behoeftes kunt gunnen waar ze recht io hebben .als dat allemaal lukt kun je mensen gaan binnen halen !laat ik voorop stellen dat ik deze mensen het beste gun,ik gun niemand de oorlog!maar dit kan de gemeente niet aan op deze manier ...bijv basisscholen? Als kind met spec behoeftes kun je daar al niet terecht?ga eens na wat er bij komt deze kindjes kunnen ook niet allemaal de gewone groep 1,2,3,4,5,6,7,8aan .....
This comment has been removed by the person who wrote it.
Zeker, 250 mensen op Landlust is prima.
Waarom Houtdyk, Landlust is prima, maar niet meer dan 300 mensen.
Inderdaad Landlust ligt prima bij winkels etc. HOUTDYK te ver uit centrum.
Ook de locatie aan de houtdyk vind ik vele malen geschikter dit is veel minder belastend voor de balksters.
| This discussion has been closed. |
dit is de minst slechte oplossing,van het vluchtelingen probleem.
er is al besloten dat het doorgaat ,dus dan maar zo