Albert Heijn Leuven moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Degenen die hun handen in volledige onschuld wassen en zelfs medeleven betuigen, zijn de grote schuldigen... de vakbonden.
Zij hebben Delhaize-group destijds gedwongen om diep te gaan voor hun (grotendeels ouder) personeel, en dit nu ten koste van de +-400 - vooral jonge en gemotiveerde - werknemers van de nieuwe, succesvolle AH-vestigingen.
Delhaize/Ahold ziet zich genoodzaakt om 8 van hun goed-draaiende supermarkten van de hand te doen, om tegemoet te kunnen komen aan voorbije eisen van de vakbonden, in een akkoordje met de Belgische Commissie voor Mededinging.
Schande!
Ik was ongelooflijk blij dat AH eindelijk in mijn buurt (Leuven) kwam. Intussen was ik wel verhuisd naar Kampenhout. Leuven bleef bereikbaar en toen kwam AH naar Boortmeerbeek! Ik dubbel zo blij! En nu dit! Eerst een groot gebouw uit de grond stampen en dan 4 maand later zeggen dat het verkocht moet worden??? Beetje met geld smijten of zo?
AH heeft trouwens een assortiment dat ik in geen enkele Belgische supermarkt vind! En de service in Boortmeerbeek was (is) echt uitmuntend!
Lang geleden dat ik me nog eens druk maakte over dergelijke dingen! Trouwens, heb nooit een petitie getekend, maar vond wel dat het nu wél nodig was!!!!
Re:
Je kan de post op de AH Facebook pagina delen die naar deze petitie linkt. Je vindt hem onder Visitor Posts. Als je me een Message stuurt via deze site stuur ik je een directe link.
AH Leuven moet blijven!!!
Eindelijk een AH in de buurt waar we wekelijks allerlei lekkers gaan halen zoals verse groenten voor de wok, mijn zoon vindt de gebakken uitjes supperlekker, mijn dochter de chocoladevlokken. Het hele gezin smult van de krokante kip en de bolletjes. Waarom zou je zo'n goed draaiende winkel in het centrum van Leuven, studentenstad sluiten? Zeker niet commercieel gedacht !
Ook de andere Albert Heijn winkels.
Zo maar even 400 Jobs , ze zijn goed bezig.
In een stad ter grote van Leuven heb je in Nederland wellicht 15 winkels van AH en evenzoveel van de concurrentie.
In België kan alles wat niet ten goede komt van de samenleving niet , en zaken van geen nut krijgen voorrang.
De AH moet blijven, ik vind het er erg leuk en mijn broer werkt daar! Ik wil niet dat hij werkloos word
Re:
Ik vind ook dat Albert Hijn moet blijven want zijn daar echt goede producten voor beter prijsen,wat kan je in Leuven niet vinden.Gewoon is de best
| This discussion has been closed. |