>> Aftreden huidige kabinet <<
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Met onze handicaps werken we keihard we hebben daarnaast een special needs gezin... Moeten ook als het aan de regering lag bij onze moeders het huishouden doen.
Dat lukt echter niet... Op vakantie gaan ook niet...
En deze regering fraudeert blunderd en blijft maar zitten... Als ik dat soort fouten zou maken als burger ben ik mijn baan kwijt en zat ik in de gevangenis.
Re:
Inderdaad echter is de vraag of de slapende bevolking dit inziet en in actie komt. Ze geloven niet dat alle regeringen legale maffia zijn.
Re:
Nooit begrepen dat HET VOLK deze leiders heeft gekozen? Nooit van democratie gehoord? Dus toch nog dommer dan ik al voor mogelijk hield?
Re:
Denk jij nu werkelijk dat armoede, criminaliteit en werkeloosheid niet bestonden voordat migranten naar ons land kwamen? Hoe simpel ben jij?
Kabinet Rutte luistert nooit naar onze volk. Het vertoont dictatoriale trekjes. Deze kabinet had paar wetten doorgedrukt tegen ons wil. Ondemocratisch, asociaal kabinet. Achterlijke waardeloze ministers en staatssecretarissen en een idiote premier die allerslechtste premier ooit is die ons land gekend heeft!!
Omdat zowel Den Haag als Brussel zijn gekozen door een meerderheid van het volk en dus regeren namens het volk. Daarom.
| This discussion has been closed. |