Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Helemaal mee eens. Voor ziek zijn kies je niet! Er zijn zat andere maatregelen die genomen kunnen worden om dingen te veranderen. In plaats van als je ziek word financieel gestraft te worden. Ze noemen het eigen risico maar het is een boete op ziek zijn!!
Groeten,Suus Boeser.
Laat de mensen die echt royaal verdienen maar meer betalen.
Ik heb gewoon medelijden met sommige mensen.
Buiten de eigen bijdrage en een plusverzekering, moet ik bepaalde medicijnen deels of nog zelf betalen.
Ziek zijn is duuuur voor voor een mens.
Goed initiatief.........ik vraag mij alleen wel af of de dames en heren van(op)het "pluche"dit wel willen weten want ik heb het idee(gevoel) dat zij bijna allemaal aan "struisvogel"politiek lijden.......!!!!!
Waar ik mij ook aan erger is dat het niet door lijkt te dringen dat er dingen (zaken)zijn veranderd,het een blijft bij het oude en het andere wordt aangepast aan de "crisistijd"dat kan toch niet?????!!!!!althans in mijn opthiek niet ook al ben ik "maar"een gewone burger......nee er wordt geen eerlijk spel gespeeld en dat vind ik behoorlijk irritant.
Ik vindt deze petitie een zeer goed initiatief en hoop dat hij aan mw Schippers voorgelegd gaat worden!
Afschaffen die handel!
Dat wil ook zijn dat mijn eigen kosten ook al hoog zijn !
Nu ook al daarop bezuinigen is juist dom en daardoor gaat het uiteigenlijk juist meer kosten omdat mensen te lang doorlopen zonder de juiste hulpmiddelen ,en krijgen grotere slijtage.
Het is inderdaad absurd dat je behandelingen e.d maar niet laat doen omdat je dan weer een rekening krijgt en het gewoon niet kan missen .Zeker niet als je een gezin heb .Ik zelf denk nu ook een paar keer na voordat ik een afspraak bij de tandarts of arts in plan . Zo krijg je dus dat je doodleuk een jaar lang met een zware kaak ontsteking rondloopt etc omdat als je een wortelkanaal behandeling laat doen om iets te herstellen wat de vorige tandarts fout heeft gedaan je gelijk een vermogen kwijt bent .Om maar even een voorbeeld te noemen.En dan heb ik gewoon een inkomen en mijn partner ook en gelukkig hebben wij ook een redelijk goede gezondheid maar dan nog word het belachelijk duur en bijna onbetaalbaar.
| This discussion has been closed. |