Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik hoop dat de regering ervoor gaat zorgen dat de zorg voor iedereen betaalbaar blijft. Zowel rijk als arm, er mag geen onderscheid zijn. Iedereen heeft recht op gezondheidszorg die hij of zij nodig heeft.
Re:
#22: jules - U begrijpt het. Het zijn de graaimanagers en graaimanageresjes in hun lease-peugeotjes die onze centen opmaken....
Als iemand die een neurologische aandoening heeft zit ik in februari al aan de 360 euro. Volgens mij had ik niet om die ziekte, maar zat toch bij de post.
http://www.youtube.com/watch?v=DzryeShUOAk&feature=youtu.be
Re:
Huisartsbezoek valt onder de basisverzekering, maar buiten het eigen risico. Dus om nou niet naar de huisarts te gaan, omdat dat geld bespaart, is onzinnig.
1 Europa zeggen ze dan. Jazeker behalve de Nederlandse regering doet hier aan mee. Zoals ook met de benzine prijzen. Zorgtoeslag is ook al minder geworden en over twee jaar krijg je niets meer dat is de opzet met die vreselijke zakkenvullers die alleen maar aan hun zelf denken en het Nederlandse volk laten verrotten. Het is genoeg geweest eigen bijdrage naar NUL, net zoals het jaren geleden was. Dus zoveel mogelijk tekenen als het helpt, want deze regering heeft een betonnen plaat voor hun kop.
Je hebt helemaal gelijk. Al die zogenaamde zorgmanagers en zorgmanageresjes in hun lease-Peugeot'jes moeten maar eens snel werkloos worden of kindjes gaan maken (of ziek worden, wat de here -hoe je die ook noemt- moge verhoeden). Dan piepen ze wel anders.
Ik ben een van de mensen die niet meer naar de dokter gaat... heb zelfs 3 maanden gewacht voor een borstonderzoek. . Alleen bang voor de rekening die ik zou krijgen.. achteraf dom maar je wacht toch langer voordat je gaat..dus afschaffen die eigen risico het is belachelijk dat je elke maand de zorgverzekeraars zoveel geld kado doet en dan als er iets is moet je ook nog zelf betalen... legale diefstal is dit !!!! Laat ze maar mensen terug betalen als ze het einde van het jaar niet hebben gebruikt of iets.. gewoonweg legale diefstal !!!!!
| This discussion has been closed. |