Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Of moet het Amerika worden, de rijken verzekerd en de armen mogen creperen.
Ik betaal nu letterlijk de prijs dankzij de foute mentaliteit vd artsen.
Tot voorkort kon ik het opvangen met het verantwoordelijk vrij bedrag vd pgb, maar dat is nu vd baan.
De keuze komende jaren als deze constructie blijft bestaan is:
- een "goede" gezondheid, maar met schulden, want geen bijzondere bijstand voor eigen risico. Vakantiegeld? Tuurlijk, iemand met een uitkering is toch altijd vrij. Die hebben geen ontspanning nodig. Zelf niet bij gezondheidsproblemen.
- geen schulden maar een slechte gezondheid met als (slechtste) toekomstperspectief: vroegtijdige dementie. Wie betaalt dan mijn zorg?
ik ben een chr. zieke met een bijstanduitkering, van de uitkering konden we er al niet van komen, nu is ons gestolen het WTCG,
chr. zieken en gehandicapten vergoeding, betalen eigen bijdrage thuiszorg en het boodschappen uur =1280 e ,2015 en 2016, o ja nog de vervoersvoorziening, tja het is ook zoveel..!
--wat heerlijk toch om ziek te zijn...alaaaf !!.., geen eten, geen zorg geen vervoersvoorziening, wel allemaal prestige projecten van Rijk en gemeente. Kan ook geen tandarts betalen, alle vullingen eruit etc.
Ik ben een actie- site aan het opzetten, zie weldra...... www.denhaagisdoof.nl , heb geduld hij komt er!! en Kijk of ie al gereed is!!
Is toch niet meer te betaalen !!!!!
Iedereen kreeg zorg die hij of zij nodig had,tekorten bij ziekenhuizen was n.v.t. !
2016.......€125-' = f250-' (250 gulden) !???????
Naast een hoge verzekering ...eigen risico te betalen met een lage inkomen of een bijstand niveau, komen heel veel mensen in probleem omdat veel mensen Chronische ziek zijn en afhankelijke van het dagelijkse medicijnen en dan moeten ze kiezen voor het eten voor gezin /zelf of medicijn.
| This discussion has been closed. |