Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Niet meer te betalen dit allebei chronisch ziek mijn man en ik heb je een klein pensioen opgebouwd kunnen we inleveren aan de premie en eigen bijdragen en niks geen toeslagen weg ermee
Met alleen A.O.W. is 385,-- euro heel veel geld, laten ze maar wat dure managers ontslaan, die hebben zomaar weer een nieuwe baan. Vroeger kon alles en waren er genoeg handen aan de bedden en dat voor heel wat minder geld.
Omdat de zorg inmiddels idd met de bijbetaling van ook nog eens je eigen medicaties of hulpmiddelen samen, een-vijfde zowat van je inkomen opslokt! Niet normaal meer! Ben zelf moeder van 6 nooit achterstand of schuld gehad. Maar nu ze de deur uit zijn, ik oma ben en nog 1 kind thuis heb. Kan ik het na al deze achterliggende jaren met 1 kind haast niet eens meer rond trekken!! Dat zegt mij genoeg!
Inderdaad GENOEG=GENOEG!!
Betaal maandelijks een groot bedrag aan premie , wanneer je iets nodig heb moet je dat alsnog eerst zelf betalen .
Eigenrisico heeft ook zijn goede kant omdat het mensen bewust maakt hoe ze de zorg gebruiken. Niet voor een ieder wis wasje naar de dokter of ziekenhuis. Nu gebruikt de overheid dit als melkkoe om te cashen en gaat het zijn doel voorbij. Nu gaan mensen niet terwijl ze moeten, of ze betalen de zorgverzekering niet wat nog meer kost.
Terwijl deze hulp via medicatie juist erger kan voorkomen. .
En de afschaffing van eigen risico is een eerste stap!!
Volgende stap is dat de premie omlaag moet!!
We betalen voor de hele gemeenschap en niet uitsluitend voor onszelf. Als iedereen zijn/haar steentje bijdraagt dan blijft het voor iedereen betaalbaar, of je er nu wel of geen gebruik van maakt
103 euro per maand . € 80 balasting terugbetalen , dus 23 euri is te vele , er ernstiger problemen dan dit , belasting de grootste misdadiger en een dief , U kent de wetten ???? In Nederland, alle wetten taboe
| This discussion has been closed. |