Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Geloof mij......een grote burgeropstand laat niet lang meer op zich wachten.
Niet alleen degene met een beter inkomen
Omdat ik het gegraai, van de overheid, meer dan spuugzat ben. Ze stelen als raven, en wij krijgen er niets voor terug. Het kwakje van Kok, hebben wij nooit terug gezien. Mensen met een klein inkomen, gaan er alleen behoorlijk er op achteruit, met alle gevolgen van dien. Voor deze groep, zal in de toekomst niet meer haalbaar zijn, om een verzekering te hebben, voor de ziektekosten, die door de graaiers wel wettelijk verplicht is. Indien men geen verzekering kan betalen, komt onnodig in de extra kosten te zitten, omdat zij dan nog eens een boete moeten betalen.
Ik ken vanuit mijn werk , maar ook in eigen familie-en vriendenkring te veel mensen die geen medische zorg meer vragen omdat ze het eigen risico niet kunnen betalen. Ook tandartsbezoek - en contrôle wordt uitgesteld tot er ernstige klachten zijn aan het gebit. Altijd mensen met een laag inkomen, in een uitkering, alleenstaande moeders die zich uit de naad werken om werk en zorg te combineren. Velen stoppen met een noodzakelijke behandeling of therapie of medicatie om die reden. Tot de klachten in verhevigde vorm langdurig en chronisch terugkomen. Wat een domme manier van bezuinigen! Wat zijn dat voor mensen die dit verzinnen?Te idioot voor woorden dat dat voorkomt in het Nederland van 2015. Weg met dat eigen risico!
Er zijn ook heel veel mensen die gewoon niet verzekerd zijn in Nederland. Dat een welvarend land als NL zover moet komen dat eigen zorgstelstel een grote zorg is voor de kwetsbare. Schandalig.
Het is toch raar dat wij als Nederlanders dat straks niet meer kunnen en de asielzoekers dit allemaal niet hoeven te betalen, en daar mogen wij ook nog voor op draaien. we betalen ons al schel en groen.
| This discussion has been closed. |