Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik kan geen medicatie betalen voor mijn astma.
Ik moest stoppen met psychiatrische behandeling en ADHD medicatie.
Verschillende incasso bureau's vervolgen mij nu als "wanbetaler"
Ook heb ik het CJIB op mijn dak want niet kunnen betalen wordt beschouwd als "stafbaar feit"
Re: ik kan ook niet naar de tandarts
ik heb een halve kies maar kan ook niet naar de tandarts. 630 euro per maand bijstandsuitkering ben al blij dat ik maar 1 maand achterloop bij mijn verzekeraar waardooor ik ook niet mag overstappen.
Echt schandalig.
Ze doen allemaal wat ze willen. Maar ik denk dat er verandering inkomt, veel mensen pikken dit niet meer. Echt schandalig.
Zorgverzekering is niet goed snik.
Wat vreselijk allemaal! Regering doet het niet goed! Terwijl rijken altijd profiteren, dat ze het kunnen betalen....
Ze plukken ons helemaal kaal
We komen straks uit de sanering en moeten er straks weer in als dit zo door blijft gaan. Denkt er nog iemand aan een mensen leven??? of moet nu alles kapot!!!
en betaal ook nog maandelijks voor de medicijnen
er moet wat gebeuren.
En vooral wéér in het stemhokje de Kunduzhap VVD, D66, CDA, SGP PVDA aanvinken!!! Meer Europa, meer asielzoekers (alles gratis), Huren rijzen de pan uit, Het witteboorden gespuis in Den Haag en moordenaars op de straten hebben vrij spel, waar is de vOC mentaliteit gebleven van de Hollanders, minder zorg voor meer munten! We worden helemaal uitgekleed. Mijn stem gaat naar de PVV, niet dat dat allesheiligend is maar het is een proteststem want slechter als dit gaat het niet worden.
| This discussion has been closed. |