Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit is niet meer betaalbaar,zelf hebben ze het gemakkelijk,ze geven de staatsschuld overal de schuld van maar wie maakt die schuld,ze waarschuwen ons om geen schuld te maken maar zij maken ze met miljarden om hun eigen geneugten te bevredigen.
Ben al gekort in tegemoetkoming
Moet zelf gedeeltelijk de fysiotherapie
Betalen en nu ook nog een eigen bijdrage
Van €400,-
Alles wordt duurder
Ik kan pijn loos leven als mijn WAO uitkering mee groeide met alle
Besparingen van het kabinet
KAN niet zijn dat er mensen zijn in Nederland die
Bepaalde zorg nodig hebben maar daar geen geld voor hebben maar wel meer
Moeten betalen ?????????????
Nu gelukkig iemand die ervoor zorgt dat het op de juiste plek terecht komt. Goed initiatief!
Weet nog de tijd dat we per maand25gulden betaalde .waarom kan het nu niet minder
Een prachtig initiatief, maar volkomen zinloos!
Jan met de Pet wikt, de overheid beschikt.
hallo
Kijk ik ben niet tegen een eigen bijdrage ,wanneer het geld echt hard nodig is om ons zorgstelsel op orde te houden .alleen het geld gaat voor grotendeel naar de zorg voor directeuren die na fout op fout beloond worden ontslag met een paar ton vergoeding .
Onze resessie heft er voor gezorgt dat wij ,burgers de grootste klap (tijdelijk)op moeten vangen .
Nu de banken zijn geholpen van onze welverdiende spaarcentjes en nu weer miljarden winsten worden geboekt ..moeten wij nog steeds en volgend jaar nog meer gaan betalen ..wie mij kan uitleggen hoe dat kan ....ben zou er erg dankbaar voor zijn .
maar dit is echt niet te bevatten wat onze regering aan het doen is .. oud,ziek of ongescihikt in deze maatschappij wordt je gewoon aan de kant gezet ...alleen het wordt niet hard opgezegt ..dat is het enige verschil met sommige ideen van machtshebbers uit het verleden ..
Heb er zelf ook last van, student en dit alles moeten betalen, geen werk kunnen krijgen! Hou geen geld over!
tuurlijk lopen de eigen risico,s op als ze de vluchtelingen gratis zorg aan gaan bieden
omdat ze anders niet geholpen kunnen worden omdat ze er geen geld voor hebben
nou wij nedelanders hebben er ook geen geld voor maar moeten er wel voor betalen krankzinnig
gewoon te gek voor woorden dit
| This discussion has been closed. |