Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Nog even , durf je niet meer naar je arts of te laten behandelen .
Re:
Ik ik heb niet meer dan 677 (zwervers norm). Maar ik ben geen zwerver. Gezin met kinderen!!
iedereen moet zijn naam claimen voor een betere toekomst!
Ik hoop dat ze snel ,met een betaalbare en fatsoenlijke oplosing komen want als ze zo door gaan woorden veel mensen zieker somige. Overlijden omdat ze hun medicijnen niet betalen en er zullen meer ziektes komen omdat mensen bijna niet naar de dokter gaan door hooge kosten
Het moet inderdaad nu eens afgelopen zijn met die torenhoge premies !
Hier nog even extra informatie voor de naïeve mensen die blijven geloven dat de zorg duurder word en dat er te weinig geld voor de zorg is... hier nog even een globaal rekensommetje:
Neem voor gemak 10 miljoen volwassen mensen, want kinderen en babys betalen geen premie. Doe dat maal 100,- (gemiddelde premie per maand) = 10 miljard EURO per MAAND !!! En dan wordt de leugen door onze regering in stand gehouden dat er te weinig geld voor de zorg is en wij meer moeten gaan bijdragen. En de meeste mensen geloven het nog ook. En zo worden we langzaam leeggezogen.
Worden we nu eindelijk wakker?
En toch zit ik al aan mijn eigen risico voor dit jaar.
In een paar jaar van een no-claim korting naar een torenhoog eigen risico.
Dit moet anders.
Re: zorgkosten helemaal afschaffen!!
#43: Henk - zorgkosten helemaal afschaffen!!
De zorg/overheid zijn niet uit op rechtvaardigheid, deze instellingen zijn uit op geld,het interreseerd deze graaiers niet of je gezond wordt, het gaat om zakken vullen en een goede baan.
Maar het lijkt wel of heel Nederland slaapt als het om rechtvaardigheid gaat,hoor je niemand.
Re:
helaas zijn er veel mensen die de premie niet eens kunnen betalen omdat ze geen finacieele hulp
krijgen. geen werk of uitkering .
| This discussion has been closed. |
ben ook helemaal klaar met zoals het nu gaat.
Hoop dat het een succes wordt.