Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Loop van ziekenhuis naar ziekenhuis
De kosten rijzen de pan uit
Dan heb uk het nog niet over de eigen bijdrage
Ik hoop dat onze handtekeningen gaan helpen met het afschaffen van de verplichte eigen risico van onze gezondheidszorg.
Ik ben erg blij met dit initiatief!
Het is terecht dat hier op gereageerd wordt. Je kan niet elk jaar er zoveel bij doen. Ook terug gave voor diegene die niet ziek zijn is kolder. Je vraagt niet om ziek te zijn of een ongeluk te hebben, Dus waar hebben jullie het dan over. Iedereen wordt bestraft of hij of zij wat misdaan heeft. Goede gezonde mensen en goed verzorgde mensen zijn zoveel meer waard dan dat kleine beetje geld dat wij er dan extra aan besteden. Eens moet je toch naar de dokter en dat kan je beter tijdig doen dan lang wachten omdat het te duur is en dan zoveel meer nodig hebben omdat het ondertussen zoveel verergerd is. Dus wees menselijk en zorg voor je medemens ook als deze behoefte heeft aan wat extra dokters en medicatie zorg.Dat is belangrijker dan weer een nieuwe brug of weg of wat dan ook!!!!!!!
Tot overmaat van ramp wordt ook de ziektekosten toeslag verlaagd en kan ik ook niets meer terugkrijgen va de bijzondere bijstand omdat ook mijn gemeente daarop bezuinigd, als het zo doorgaat is het voor mij moeilijk kiezen of eten of medische verzorging, moeilijke keus.. dus als dit gestopt kan worden graag.
| This discussion has been closed. |