Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Nu mijn man ook nog op straat staat en een nieuwe baan vinden best lastig zal worden maak ik me best weleens zorgen
Bedankt regering.
Re:
Precies een driekwart jaar rondlopen met een ontsteking, omdat een wortelkanaalbehandeling niet betaald kan worden! Bedankt regering! Hopelijk overkomt het jullie eens. Maar dan een jaar lang. Incl pijn.
Daarnaast hoeveel mensen hebben nu een kunstgebit dankzij dit beleid? Schandalig Nederland ooit zo rijk en nu een land vol kunstgebitten.
Dit MOET stoppen. Het is niet eerlijk dat alleen mensen die genoeg verdienen nog naar de dokter kunnen gaan en hun medicatie kunnen nemen. Gezondheidszorg is een belangrijke levensbehoefte, en zou echt geen luxe moeten zijn. Er wordt aan zoveel uiteenlopende dingen veel te veel geld uitgegeven door de overheid, hier kan makkelijk op bezuinigd worden. Maar laten we nou niet gaan bezuinigen op de gezondheidszorg, dit is een groot goed en belangrijk voor elk mens, arm of rijk!!
Laat het dan teruggaan naar het eerste jaar van alle veranderingen, dat mensen die geen zorg gebruikten een bedrag terugkregen aan het einde van het jaar. Of kom met andere oplossingen..
Help mij mee en teken deze petitie. Het is heel belangrijk voor elk mens dat we zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen Alvast heel erg bedankt!
We pikken het niet langer & die graaiers!!!
zorg is zorgelijk duur
Het is gewoon niet meer te betalen voor de mensen.
En als het al word betaald zal het van het vakantiegeld moeten.
Vind het gewoon schandalig .
Hoe breng je mensen in de problemen.!!!
Een verzekering is er voor bedoeld om bij pech de kosten te verdelen over alle aangesloten deelnemers aan die verzekering.
Wanneer je een eigen risico invoert komt een deel van die kosten toch weer terecht bij diegene die ziek werd. Je draait dus het 'samen dragen' beginsel terug. En dat is voor iemand met niet te veel inkomen rampzalig. Hij kan zich niet meer veroorloven ziek te worden.
Anderzijds is het eigen risico wel een stimulans om gezonder te gaan leven. Het eigen risico moet wel beperkt blijven, het is nu veel te groot geworden. Het wordt een verkapte premieverhoging.
| This discussion has been closed. |