Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En dan wordt ook je eigen bijdrage ook nog eens elke keer verhoogd.
Deze regering is niet goed bij z'n hoofd, héél veel mensen ouderen en mensen in de bijstand of WW/WAO kunnen de gewone basis verzekering al niet eens meer betalen, ik vind dit te walgelijk voor woorden.
Het wordt tijd dat deze regering zich eens achter de oren gaat krabben en kijkt naar de inkomens, wie véél heeft kan meer betalen, wie weinig heeft betaald minder, zo vang je het samen op.
We betalen meer dan genoeg! het moet afgelopen zijn met het uitmelken!
EEN CHIRUG IN HET ZIEKENHUIS IN EEN ELEKTRISCHE ROLSTOEL KOMT BEN JE AL GENOEG GESTRAFT .
DE GEHANDICAPTEN LEVEREN AL HEEL VEEL IN , ZORG WORDT ONBETAALBAAR .
IK BEN IN DE EERSTE MAAND AL DOOR MIJN EIGEN RISICO HEEN .
WAAROM NIET INKOMEN AFHANKELIJK ? DIT SYSTEEM IS ONRECHTVAARDIG EN OOK NOG EENS ASOCIAAL .
Re:
Beste ..
U Zegt er moet een nieuwe soort regeling komen ... Dus mensen die meer verdienen moet voor de lage inkomen mee betalen. Tenminste komt het hier op uit. Nou wij hebben een moraal inkomen, en er blijft einde van de maand niet veel over. Maar de instelling dat mensen die meer verdienen er voor op dragen moeten vind ik niet juist. Die mensen hebben er voor geleerd en gestudeerd en nu moeten ze ervoor gestraf worden omdat ze meer verdienen. Sorry maar daar ben ik het niet mee eens. Dat de verzekering gewoon de kosen met 5 euro p.p verhogen en de eigen bijdrage daarvoor laten vallen. Dit vind ik een veel betere idee.
Re: Alleen het eigen risico?
#5: het Burger Collectief - Alleen het eigen risico?
in belgie moet je wel elke doktersbezoek 40 euro direct afrekenen.en als je medicijnen nodig hebt moet je die ook direct betalen. Ook als je met de ziekenauto mee moet moet je die direct betalen evenals de opname. dus dat is voor mensen die gronisch ziek zijn ook niet alles
| This discussion has been closed. |