Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
zo is dat WIJ BETALEN AL ZAT aan VGZ en we moeten nog voor die Polen, Roemenen, en de bulgaren betalen wij ook voor, De grenzen dicht gooien , hoe meer dat er hiet komen hoe meer dat wij moeten gaan betalen en dit jaar gaat weer de lasten ophoog pfffffffffffffff Ik heb het helemaal gehad .
afschaffen is dan ook mijn motto
ga zo door klasse hoor
die hij nodig heeft , het kan toch niet zo zijn dat
je omdat je bang bent eigen risico te moeten betalen
je gewoon niet laat behandelen.
Wat was er mis met de ouderwetse ziekenfonds,en voor
de gene die boven de ziekenfonds grens zit dat die
zich verzekeren als particulier . Alle nieuwe dingen zijn niet altijd verbeteringen.
WIJ BETALEN AL ZAT aan VGZ
het is echt te gortig buiten die 360 euro ,is inmiddels ben ik daar al door,moet ik ook nog de medicijnen betalen die niet vergoed worden,iedere maand,en dan gaan er weer miljoenen de grens over en daar hoor niets meer van terug,terug naar het vroegere zorgstelsel,ze denken dat dit wat opleverd stoppen we kunnen niet meer alles is op
begon met 150 euro nu al 360 euro is 140% omhoog
en de nld spikken dit maar
Iederen maar hard werken en die mensen komen hier en krijgen alles voor elkaar. Wij maar hard werken top regering.
Re: Re:
ja dat is toch ook ongeloofelijk,halen ze de roemenen ook al hier heen dat is het ergste wat ze hebben gedaan steel en dieven naar nederland halen,werk is er niet,ook niet voor ons laat staan voor hun,grenzen dicht
En al helemaal als je gewoon werkt dat je gestraft wordt door GEEN zorgtoeslag te krijgen en vele die de kantjes eraf lopen of frauderen wel.Diegene die het echt verdienen daar buiten gelaten.
| This discussion has been closed. |