Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Contact met rijksoverheid
Re:
Het is niet alleen ziekenhuis of medicijnen. Zelf heb ik orthopedische schoenen nodig. Eigen risico € 360.=
minder toeslag € 204.=
eigen bijdrage schoenen € 136.=
Dit is één voorbeeld.
Re:
In België is niet alleen de zorg betaalbaar. Ook het openbaar vervoer!! Vorig jaar een treireis van Turnhout naar Leuven. Een flinke afstand € 5.= was ook nog een retour. Moet er bijzeggen dat ik 65+ ben. Alle inwoners van 65+ hebben gratis openbaar vervoer. Heb dit meerdere keren Den Haag laten weten, krijg een stom berichtje terug. De Belgen hebben nog niet eens aardgasinkomsten.
Met vriendelijke groet Ron Bregman
This comment has been removed by the person who wrote it.
Groet
Ivar Gras
Het zou handig zijn iedereen een link te sturen naar de petitie, zodat ze die direct kunnen delen
Groetje en succes
Wah
Dit eigen risico wordt voor veel huishoudens bijna niet meer op te brengen. En al helemaal niet als je alleenverdiener bent.
Met een wao-uitkering.
Het ziekenfonds is al duur genoeg!Ik vind dat het gaat om het uitmelken van niet weerbare mensen, die toch al weinig inkomen heeft.
Daar komen de meeste zieken ook voor die hun zorg/medicijnen niet kunnen bekostigen! Het geld gaat hier met bakken tegelijk naar 't buitenland, ze lachen zich rot daar en hier gaat de mens naar de bliksem omdat ze geen zorg kunnen betalen! Terugdraaien die regels!
Groeten Nellie Schavemaker.