Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Op dit moment....
Mensen zijn van nature uit ook dieren en hebben daarmee ook een instinctief gedrag dat tot mijn grote verbazing onderdrukt word onder het mom "Beschaving".
Je hebt tegenwoordig Dieren bescherming, red zielige hondjes in rare landen etc, waar is die stichting voor de mens ?
vroeger ging het toch veel beter
Er wordt gespeeld met levens en dat beseft men niet. Als je per jaar 1500 euro betaalt, zou ik pas een eigen risico invoeren als je hierboven komt. Dan weet je tenminste dat je niet voor niks premie hebt betaald!
Ik heb direkt gezegd,toen deze verplichte eigen bijdrage werd ingevoerd ,dat het voor mensen met een laag inkomen onbetaalbaar zou worden, bv: minimum inkomen €1080/mnd ,beide chronisch ziek en afhankelijk van medicijnen,samen een premie van €240/mnd×eigen risico €720 rest vd vaste lasten...en waar dan van leven?? belachelijk gewoon, dit is de werkelijkheid ,ik ken deze mensen en het water staat ze aan de lippen,dit is onze zg welvaarts staat ,laat die fijne regering eens 3 maanden hiervan proberen rond te komen,is te hopen dat er niet per ongeluk iets stuk gaat,of een onverwachte hogere rekening binnen komt,b.v door een strenge winter ,hoop dat dit er iets toe bijdraagt ,om er verandering in te brengen,want als het zo doorgaat ,gaat het onherroepelijk mis hier in Nederland,daar kun je op wachten.
| This discussion has been closed. |