Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er zijn genoeg mensen die Euro 360,00 net zo makkelijk uitgeven als ik Euro 3,60.
Groetjes, Mieke Westenberg
Heel erg goed initiatief; zelf ga ik om die reden ook niet meer naar een arts, terwijl ik toch Eur. 107 per maand moet betalen aan mijn verzekeraar, waar ik dus niets aan heb.
voor die paar keer in het jaar als je naar de dokter gaat
Dit alleen al over 2013. Voor 2014 wordt dat ook weer minimaal 2 afbetalingen.
Eind 2014 klaar met afbetaling van 2013 etc etc etc.
hier komt geen eind aan. Weg met eigen risico
Zorg niet alleen voor de rijken
Als de eigen bijdrage wordt afgeschaft dan heeft de staat een tegenvaller van ruim 5 miljard.
Het is dan ook bedacht om onnodig gebruik van de gezondheidszorg tegen te gaan en zo goedkoper te maken.
Echter, nu is de situatie dat iedereen die voldoende verdiend van alle zorg gebruik kan maken en de minima zijn het haasje, die kunnen het niet meer opbrengen.
Schaf daarom de eigen bijdrage af voor minima en bedenk een systeem waarmee onterecht gebruikmaken van de zorg tegen gegaan wordt. Zorg ook dat er beter gecontroleerd wordt op fraude en laat de fraudeurs alles terug betalen.
Het leven is al duur genoeg en vooral voor Chronisch zieken en gehandicapten want die hebben ook veel minder inkomen en geen uitzicht op beter worden. Gezamenlijk betalen en niet een bepaalde doelgroep want ziek zijn is heel duur en daar vraag je niet om. Het overkomt je en dan moet je ermee verder.
| This discussion has been closed. |
Laatderegeringeenswatnuttigsdoenvoordemensenhier
Helemaal mee eens