Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het hele land gaat kapot !!!
Met het gevolg heel veel zieke mensen en in het ergste geval, heel veel mensen die te komen overlijden.
geld klopperij.
Gezondheidszorg begint steeds meer iets voor exclusief de rijker toebedeelden onder ons te worden. Dit MOET SNEL stoppen!
Deze partijen krijgen mijn stem niet meer. Ziek zwak en misselijk mag je in dit land niet meer worden. Oud ook niet 65 en dan hoop de staat dat je de pijp uit gaat.
Ieder jaar op 3 januari ben ik al weer door het E.R. bedrag heen als ik de eerste kwartaal bestelling voor hulpmiddelen t.b.v. Diabetes therapie de deur uit doe.
verdienen. Je betaald al een enorm bedrag aan zorgpremie en dan moet je ook nog eens zoveel eigenrisico betalen omdat de zorg het anders niet meer opbrengen, en dan hoor je later dat ze gewoon miljarden winst hebben gemaakt! Je wilt niet weten hoeveel mensen dit niet kunnen betalen en gewoon niet naar de dokter durven of tandarts of iets! Dit moet stoppen geef ons waar we recht op hebben en buit je eigen mensen niet uit die al niet veel hebben!
het is al duur genoeg om te leven waarom dan het 4 voudige vragen aan ziekte kosten ik kan dat niet opbrengen en het ergste gevoel als een alleenstaande moeder is te kort schieten in zorg.... afgelopen jaar wilde ik maandelijks mijn eigen risico betalen maar omdat het via het gemaksnummer ging heeft mijn ziekte kosten het gewoon aan eigen bedragen betaald die volgens hun nog open stonden. tevens heb ik het afgelopen jaar tot november maar 80 euro van mijn eigen bijdragen gebruikt. .maar in december was het ineens 350 euro voor het geen ze er voorheen niet afschreven omdat het nog binnen het eigen risico viel nog in de basis zorg maar nu schreven ze het ineens qel van het eigen risico af. net als die 75% van tandzorg.. na 100 x bellen wist niemand meer hoe het werkelijk zat maar ik heb afgelopen jaar 1895 euro zelf betaald aan de tandarts. nou met een uitkering en 3 kinderen kwam dat mega hard aan. WEG EIGEN RISICO WANT HELEMAAL NIEMAND WEET WERKELIJK WAT ER VAN HET WOGEN RISOCO AF MOET.. ZO VERBRUIK JE NIKS NOU JA 80 EURO EN DAN INEENS ZIT JE MET 350 TE KIJKEN PFFF
| This discussion has been closed. |