Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
yumie
Re: Alleen het eigen risico?
#5: het Burger Collectief - Alleen het eigen risico?
Daar ben ik het nu helemaal mee eens,omdat ik gronisch ben heb ik zowiezo hogere kosten.afgelopen jaar heb ik maandelijks (en dan zit ik ook nog in het collectief 156,30 afgedragen via mijn (gedeelte uitkering)+kleine weduwe pensioen.En als ik daarbuiten nog medicatie nodig heb mag ik dit ook nog zelf gaan betalen.Ik heb nu al verscheidene malen mijn medicatie bij de apotheek laten liggen. Het is te zot voor woorden.Eigen risico laat ik maandelijks incasseren om dat het anders niet meer te overzien is.
Het is de zoveelste uitholling van rechten voor de burger.
Re:
Nederland was ooit een land met goede kwaliteit gezondheidszorg, goede kwaliteit scholing, goede sociale voorzieningen, het is allemaal in een korte periode afgebroken en inmiddels begint het op een derde wereldland te lijken.
Graaiende pharmaceuten die patent op patent creeren om hun medicijnen zo duur mogelijk te verkopen, apothekers die voor iedere handeling extra geld vragen, artsen die dure medicijnen voorschrijven of dure behandelingen declareren, er is heel wat fraude in het wereldje.
Misschien moet eerst eens onderzocht en gehandeld worden om al de graaiers in het circuit te exposeren en aan te pakken....
2012 1 x naar de gynaecoloog, verder niet naar de dokter....€219!
Hoezo is die maandelijkse premie dan zo hoog!?
€100 pm x 12= €1200 + het bedrag van je eigen risico! Pffffff, veelste duur en onbetaalbaar. Afschaffen zodat iedereen weer naar de dokter kan zonder hart klachten van de rekeningen
| This discussion has been closed. |