"Parijs-Roubaix is voor mietjes"

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie "Parijs-Roubaix is voor mietjes".


Gast

#26

2014-11-12 15:28

Eén van de meest verschrikkelijke straten om door te fietsen, maar moet er bijna elke dag langs. Nooit fiets ik op de straat zelf, wens niet vast komen te zitten. Ik neem dus steeds mijn toevlucht tot het voetpad, vaak tot ongenoegen van sommige voetgangers, die dan mopperen of roepen: 'ge moet op t straat fietsen eej', terwijl ik heel rustig mijn ding doe op het voetpad...
uw_buur_drie_huizen_vrdr
Gast

#27

2014-11-12 23:08

persoonlijk contact en vrije tijd is veel meer waard dan geld...

hoe ik dit probleem met oplossen met jullie verdienmodel weet ik niet. Als er maar niet te veel mensen ontstaan zoals ik. Verdelg mij :)

Fietsersbond Antwerpen

#28 Weg met de kasseien maar geen fietsstraat a.u.b.

2014-11-13 16:32

De Fietsersbond Antwerpen staat natuurlijk achter de inhoud van deze enquête en klaagt al jaren de problematiek van slechte kasseiwegen aan bij stad Antwerpen.
Wij zijn echter geen voorstander van het idee dat hier en daar de ronde doet om van die straat een fietsstraat te maken. De combinatie van trams en een fietsstraat kan nooit degelijk functioneren en de aanwezigheid van trams is dan ook een sterke indicatie tegen de aanleg van een fietsstraat.