De Weerd Emst moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Weerd Emst moet blijven.


Gast

#126

2014-04-14 20:15

Heel goed deze petitie,
Het is Nederland op zijn smalst wat Gemeente Epe hier doet.
gast

#127

2014-04-15 08:09

Het is toch te gek voor woorden dat een gemeente een ondernemer gaat dwarsbomen die er al 33 jaar zit.
Bert.

#128 Peter de Weerd

2014-04-15 11:27

Goede zaak voor de "rijdende rechter" Wordt B&W van Epe ook weer eens in het "Zonnetje" gezet.
Bezorgde burger

#129 GAST

2014-04-15 17:22

En weer slaat de gemeente de plank mis.Deze ondernemer zit al jaren op deze locatie.Laat deze ondernemer hier gewoon blijven,en zijn werk voortzetten.En niet omdat de gemeente voor de zoveelste keer een fout maakt.Ga zorgvuldig om met de medeburgers!

Gast

#130

2014-04-16 13:54

Het is jammer dat de gemeentelijke en overheidsdiensten er niet zijn VOOR werkende en belastingbetalende burgers/ondernemers, maar alleen voor eigen salaris [belastinggeld] en om
criminelen te beschermen!
Ook ondernemer

#131 Ambtenaar pest ondernemer

2014-04-16 21:48

Wil de gemeente problemen oplossen of juist veroorzaken?
Haverkamp

#132

2014-04-17 08:22

Dit is de "Nieuwe lijn" van de gemeente Epe, "Samen voor elkaar" is de leus van het nieuwe college, kleinburgerlijke dwergen!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-04-17 13:07



Gast

#134

2014-04-18 05:35

Na 33 jaar ineens klagen? Dat lijkt mij aardig verjaard!

Gast

#135 Re:

2014-04-18 13:07

r h

#136

2014-04-18 13:10

gewoon dom wat de gemeente epe doet
dat is eens een goede winkelen alles hebben ze
en wie heeft er nu last van

Gast

#137

2014-04-18 19:17

buitengebied of geen buitengebied, wat een onzin.
Niemand heeft toch last van deze winkel?

Gast

#138

2014-04-19 08:32

De gemeente Epe is er niet voor de burgers! Hetzelfde met vakantiewoningen. Deze mensen zitten niemand in de weg, betalen gewoon belastingen en de vakantie parken zijn gedurende het jaar voor een kwart bezet misschien. Woning nood is hoog etc. Eerst jarenlang gedogen en dan mensen voor blok zetten en ze financieel de afgrond induwen! Woningen zijn onverkoopbaar en je wordt niet aan een nieuwe woning geholpen. Daar is Epe erg goed in! Verwacht geen mededogen van de gemeente, ze zitten er puur voor zichzelf

Gast

#139

2014-04-20 17:55

als de gemeente jarenlang heeft gedoogd dat er detailhandel plaats vind moeten ze nu niet anders gaan handelen
Kormelink

#140 De Weerd.

2014-04-24 10:17

Ik vind dit het summum van kleinzielige bureaucratie! Zo, dat moest er even uit! Excuus, maar ik ben een beetje bedroefd en ook boos. De Weerd moet weg!? En dat in een tijd waarin het voor een winkelier toch al moeilijk is om het hoofd boven water te houden. De Weerd is bovendien nog slechts een van de weinigen die een dergelijke zaak heeft in de wijde omgeving! Hij voorziet in een grote behoefte voor zendamateurs en vooral voor oudere hobbyisten en zelfbouwers. Ik woon in Nunspeet en dhr. de Weerd heeft nog onderdelen die voor mijn hobby en voor de hobby van mijn medeamateurs geschikt zijn. En nog wel binnen "scootmobielafstand".Ik ben bijna 82 jaar en ik, en met mij velen, kunnen identieke bedrijven niet meer bereiken.
Bovendien gebeurt het meer en meer dat "de wet" voor gaat boven medemenselijkheid! Maar niet alles kan in wetten afgedekt worden! Daarvoor hebben we ook een forse portie begrip en medemenselijkheid nodig! Gemeentebestuur van Epe, poets dat wat we over hebben aan medemenselijkheid niet ook nog weg! Laat in het onderhavige geval deze vriendelijke en behulpzame man met rust. Hij zit niemand in de weg en er wordt gelukkig! toch al veel gedoogd in dit mooie land. Dit kan er nog wel bij!! Geachte Burgemeester: U toonde tijdens de tijd van de veecrisis moed en en menselijkheid en dat is een van de redenen waarom Epe U als Burgemeester, nee, Burgervader, koos. Ik doe een dringend beroep op U om ook thans met Uw wethouders en gemeenteraadsleden weer medemenselijkheid te tonen en laat de heer de Weerd zijn bedrijf voortzetten!!
H. KOrmelink, Albertlaan 27, 8072 CH Nunspeet. Tel.0341-253094
Miepje

#141

2014-04-24 20:05

Ze moeten blijven !!

Gast

#142

2014-04-27 18:33

De gemeente Epe heeft deze situatie zelf gecreëerd
het lijkt mij redelijk dat voor deze hardwerkende ondernemer nu een uitzondering word gemaakt het is tenslotte wel de gemeente Epe die fout is en niet deze ondernemer !!!!
medeburger

#143

2014-05-03 07:16

Soms lijkt het net of wij in een communistische staat wonen. Kan de overheid "zomaar" de dorpsgrenzen verplaatsen door een bordje te verzetten en dan de regelgeving daar op aanpassen zodat hardwerkende mensen gedupeerd worden? Belachelijk! Mensen van de Gemeente Epe, verplaats geen borden, maar verplaats u zichzelf eens in het leven van de "kwetsbare" bevolking!!

Gast

#144

2014-05-03 09:18

Een unieke zaak, goede service en zeer handig in onze gemeente. Als deze vestiging formeel niet blijkt te kloppen graag legitimeren of gedogen. "Gewoonterecht".
Chris
Gast

#145

2014-05-05 11:40

Het is toch droevig gesteld met de Gemeente Epe, het zoveelste falen van de politiek en de ambtenaren nu weer bij de Weerd Emst.
Burgertje pesten staat bij Epe hoog in het vaandel en als je het niet eens bent dan luid het advies "GA NAAR DE RECHTER". Deze woorden werden letterlijk uitgesproken door een inmiddels opgestapte wethouder van Nieuwe Lijn.
Of een burger zo gemakkelijk naar de rechter stapt, nee dus want de Gemeente Epe gaat door,gaat door enz. Lekker gemakkelijk als je eigen geld niet is!
Gemeente Epe en z'n ambtenaren je zit er niet voor jezelf maar voor de burger laat dat svp eens tot jullie doordringen.

therealck

#146

2014-05-05 13:06

Het is wel duidelijk dat onze overheid weer alleen kijkt naar wat en hoe ze het meest kunnen besparen en/of ophalen bij de burgers.. Kleine ondernemers worden door dit gedrag van de zogenaamde (ja zogenaamde) volksvertegenwoordigers het slachtoffer. Pas als er vanuit de maatschappij kritische vragen worden gesteld beginnen ze langzaam aan wakker te worden (lees VVD en D66) Toch vreemd dat ze instemmen met allerlei wijzigingen waarbij ik mij niet aan de indruk kan onttrekken dat de weerd vast en zeker besproken is en GENEGEERD! Gemeente wanneer gaan jullie nu eens nadenken over jullie werkzaamheden..dit zal wel teveel gevraagd zijn maar toch.. vragen kan je altijd... aan de Weerd: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en weet dat er vele medestanders zijn die je ondersteunen in deze zware tijd!

Gast

#147 Re: Ambtenaar pest ondernemer

2014-05-08 06:30

Henk Hakkert (auteur van deze petitie)

#148 gemeente heeft besluit teruggetrokken

2014-07-02 06:09

gelukkig heeft de gemeente geluisterd en mag de weerd gewoon blijven zitten waar hij zit tot hij met pensioen kan.