we zijn voor wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie we zijn voor wilders.


Gast

#26

2014-03-22 12:48

Blijf doorgaan Geert

Gast

#27

2014-03-22 13:01

En niet allen voor Almere.

Gast

#28

2014-03-22 13:06

wilders aan de hoofdingang van de kamer en als er pvv leden stoppen nadat wilders zen mening gaf dan zijn het geen leden geweest maar schapen die achter de meute aanlopen en als het wel goed gaat terug proberen te komen wat al eerder is gebeurt

Gast

#29

2014-03-22 13:06

Wilders is ook voor het behoud onze tradities en cultuur we hebben een man als wilders nodig die vecht voor het behoud van de identiteit van nederland ! Dus please lieve mensen steun wilders en keer hem niet de rug toe om een uitspraak die vele nederlanders wel denken maar niet durven zeggen!
kwieb

#30 re

2014-03-22 13:07

Geert is een ware held en moet op handen gedragen worden omdat hij tenminste iets durft te zeggen wat andere alleen maar denken

Gast

#31

2014-03-22 13:21

100%!

Gast

#32

2014-03-22 13:21

Wilders heeft gewoon gelijk Nederland zuipt onze zakken leeg

Gast

#33

2014-03-22 13:23

ik steun de pvv in hard en nieren

Gast

#34

2014-03-22 14:16

PVV for live.

Gast

#35 GW is held

2014-03-22 14:27

Steun Geert Wilders door dik en dun, voor volk en vaderland!

Gast

#36

2014-03-22 14:30

Geert moet blijven hijzeg waar het op staat waar die andere kakkerlakken alleen maar aan denken en dan durf die timmermans die schijnheil te zeggen ik ben trots op marokanen dat ze een selfie hebben gemaakt met hun paspoort de weggooier wat opruien dat doet hij nu naar het nederlandse volk toe

Gast

#37

2014-03-22 14:33

De Heer Wilders spreekt namens ONS de NEEderlanders , die het gedrag van de door hem genoemde zat zijn , Wij willen weer ONS land terug zonder criminaliteit .Zijn de MINistrieele MINkukels ziende BLIND , horende DOOF ?? Of leven , zij , bezijden de WERKELIJKHEID ??

Gast

#38

2014-03-22 14:39

Laten wij als burgers ook eens een statement maken. Laten wij als goedwillende Nederlandse burgers, van welke afkomst dan ook, eens melding van discriminatie en oproepen tot strafvervolging. Wij worden als PVV-stemmers al jaren gestigmatiseerd als groep, we zijn laagopgeleide tokkies, dom, hebben meer last van overgewicht, zijn xenofoob, intolerant, en noem verder maar op waarvoor we worden uitgemaakt. Er is zelfs een ex politiecommissaris die publiekelijk in het mede door ons betaalde programma van de gutmenschen Pauw en Witteman beweert dat de lijsttrekker van de PVV zou moeten worden gemold en wij, zijn kiezers, gedeporteerd zouden moeten worden, omdat wij niet in de nieuwe samenleving zouden passen. Het is dan ook een geweldige samenleving tegenwoordig, een echte democratie ook, waarin de stem van heel veel burgers achteloos ongeldig gemaakt wordt door een onuitgesproken cordon sanitair.

Wij zouden inderdaad graag de samenleving van een jaartje of 30 terug willen hebben, toen ons land een geweldig land was om in te wonen en te werken. Voor ons had er geen andere samenleving opgetuigd hoeven worden, wij waren over het algemeen dik tevreden. Uiteraard was toen ook niet alles volmaakt, maar toch wel een stuk eerlijker en beter.

Wij zijn altijd tolerant en verdraagzaam geweest tegenover buitenlanders, al hebben wij als volk niet gevraagd om zulke buitensporige hoeveelheden, en er is ons ook niet gevraagd of wij als bevolking dit wel wilden, het gebeurde zonder onze toestemming en het gemor begon, eerst langzaam, maar het wordt nu steeds luider, want het ontwricht onze eerst zo mooie samenleving. Alle signalen en onderzoeken ten spijt sloot bijna de volledige politiek de ogen, stopte de vingers in de oren, en zong lalala. De politici dachten dat zij met pamperen, voorzieningen scheppen, subsidies etc. etc. de nieuwkomers wel tevreden te houden. Een volslagen misrekening, want de eisen die ze stellen worden steeds hoger, maar de politiek wenste niet naar het eigen volk te luisteren, het is bijna een misdaad om je ongenoegen uit te spreken. Onze mening wordt in ons eigen land niet meer gehoord, vingers in de oren en lalala.

Zo ging het op dezelfde manier met de verwerpelijke EU, iedereen was tevreden met de EEG, die uit niet zo veel landen bestond en goed te handelen was. Er is ons niet gevraagd of wij wel een Euro wilden, die zou beter zijn en de welvaart nog groter maken. Welnu, dat hebben we gezien, ondanks waarschuwingen van veel knappe koppen werd het er door gedrukt. Lalala.

Voor de verdere uitbreiding van de Europese Unie en een grondwet mochten we onze mening geven, een raadgevend referendum, en tot grote verbazing van onze politiek sprak een grote meerderheid van het volk uit dat absoluut niet te willen. Werd er geluisterd? Nou nee, de vingers gingen weer in de oren , lalala zongen ze in Den Haag.

En nu ze het in Den Haag niet meer onder controle hebben, de samenleving naar de bliksem gaat, er verboden bail-outs moeten worden gegeven om armlastige broederlanden uit de ellende te helpen, terwijl wij het als land ook moeten lenen, de overmatige aanwezigheid van criminelen van allochtone afkomst in de statistieken van de door de regering zelf opgerichte instituten, de werkverdringing door moe-landers die hier door de open grenzen vrij binnen mogen komen om zwaar te worden uitgebuit door de werkgevers, door te werken voor een loon waarvan de Nederlander zijn steeds hoger wordende lasten niet van kan betalen en het volk gaat morren, zingen ze steeds harder, met de vingers in de oren, lalala.

Is er dan een politicus die het verwoordt,die de vinger op de zere plek legt, in taal die veel Nederlanders begrijpen, dan wordt deze politicus, die al meer als 10 jaar zijn vrijheid kwijt is, gedemoniseerd, niet het signaal van de bevolking, wat het zware verlies van de regeringspartijen toch is, wordt ter harte genomen, lalala. U weet wel, maar de aandacht van dat signaal wordt afgeleid door stukken in de krant, op het hysterische af, over een vermeende discriminerende uitspraak van die politicus, of die uitspraak nu handig was of niet, lalala. De aanklachten bij het OM zijn niet meer te tellen en de politiek correcte “volksvertegenwoordigers” buitelen over elkaar heen om hun afkeuring uit te spreken, daarmee hun eigen onvermogen om dit land te regeren zoals burgers het graag zouden zien, overschreeuwend, lalala.

Laten wij als goedwillende belasting betalende burgers nu eens massaal aangifte gaan doen tegen onze “volksvertegenwoordigers”, die je tegenwoordig beter volksverlakkers kunt noemen, en bij het meldpunt voor discriminatie ons ongenoegen laten blijken. Het moet wel zo, want de dag na de verkiezingen is onze stem al niets meer waard. Lalala, zingen ze verder met de vingers in de oren, de ogen stevig gesloten voor het ongenoegen van het volk.

Dus roep ik iedere burger op een mail te sturen naar de diverse meldpunten voor discriminatie in ons land om daarmee in beschaafde taal te melden dat hij/zij zich gediscrimineerd voelt. Daar hoef je niet eens de deur voor uit. Dus roep ik iedere burger, die deze gevoelens deelt, op om aangifte te doen bij het OM wegens kiezersbedrog tegen onze “volksvertegenwoordigers”, die toch immers zonder last of ruggespraak onze belangen zouden moeten behartigen.

En als aantekening voor alle goedwillend allochtonen, dit doen wij ook voor jullie,want jullie zijn degenen die het meest te lijden hebben onder jullie foute landgenoten.

Wij zijn moe van die gesloten ogen en vingers in de oren van lalala zingende politici……….toch!?

Door:
Willemientje

Gast

#39

2014-03-22 14:40

Eindelijk iemand die zijn mond durft open te. Maken
Goed zo geert ga door voor echt nederlands .
anjo brendel

#40 Re: Chapeau voor dit correcte commentaar !

2014-03-22 14:52


Gast

#41

2014-03-22 15:14

Nederland is geen vakantie land

Gast

#42

2014-03-22 15:19

ik ben en blijf een groot fan van wilders.oke de uitspraak was niet handig. hij had het iets anders moeten verwoorden. maar kom op zeg hij verwoord wat iedereen denkt inclusief de politici.maar niemand durft het te zeggen. nou ik wel hoor geert. ik ben het zelfde als jij. ik zeg alles wat ik denk. en het maakt me geen ruk uit wat een ander daar van vind. dus geert .vooral doorgaan

Gast

#43

2014-03-22 15:28

ik wordt gek van die praat programma s het is altijd de vara en die maken de pvv kapot
Scarlatti Bombatti

#44 Geert onze man van een woord is een woord en een daad is een daad!

2014-03-22 16:16

Kijk eens lieverd, dit is voor JOU! Omdat jij weet wat er aan de hand is en je niet uit t veld laat slaan door die laffe volk-en landverraders Pechtold, de gevaarlijkste gek, Samsom de ex-activist en Rutte de opportunist die ons verkoopt aan de voor hèm hoogst biedende, de rest zijn ruggengratloze achterbakse meelopers! LEVE Geert Wilders, Leve de PVV, STEM PVV, je redt er niet alleen je eigen leven mee!

Gast

#45

2014-03-22 16:28

Beter had Geert gezegt ,meer of minder PVDA
hadden we nu geen probleem gehad.

Gast

#46

2014-03-22 16:29

Hij zegt de waarheid .alleen moest hij het anders verwoorden. Het is ook geen nederland meer.

Gast

#47

2014-03-22 16:31

Ik vin het ook genoeg geweest met die buitelanders,hoop dat onze Geert hun allemaal het land uit zet want we hebben er allemaal last van.

Gast

#48

2014-03-22 16:32

Allen die vinden dat Geert over de streep is gegaan daag ik uit om zijn dochter of vrouw in een minirok de shariawijk (Den Haag) in te sturen! Indien gewenst wil ik haar brengen en als zij het redt ook ophalen! Daarna wil ik met u verder de discussie aan over PVV maar ook over Wilders! En ja ik ben een allochtoon!

Gast

#49

2014-03-22 16:36

GEERT MOET BLIJVEN

Gast

#50

2014-03-22 16:36

Ik blijf Geert wilders Steunen en ik stem PVV