Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Ik doe aangifte tegen Geert Wilders / Mededelingen / Hoe aangifte te doen / Opmerkingen


Gast

#26

2014-03-22 05:47

Nog even een tip : Tips bij het doen van aangifte bij politie

Bent u niet tevreden over hoe de politie u heeft behandeld, dan kunt u ook als eerst een klacht indienen bij de Burgemeester over betreffende politie(korps).
Want tenslotte heeft de Burgemeester het gezag over de politie hun taken en bevoegdheden.
Wat veel burgers blijkbaar niet weten of beseffen is dat men bij de Burgemeesters dus ook een klacht kan indienen, over het niet goed functioneren van politie, tenslotte is de Burgemeester het hoofd van de politie.

De Burgemeester en korpsbeheerders zijn en blijven verantwoordelijk voor politie en veiligheid in hun gemeente!

Laat je dus niet met een kluitje het riet in sturen of ontmoedigen mensen.http://kinderrechtenactivist.punt.nl/content/2010/11/tips-bij-het-doen-van-aangifte-bij-politie

Gast

#27

2014-03-22 10:34

Ik ben geen Marokkaan maar toch vul ik een gigantisch afkeer tegen niet allen de uitlatingen van Geert Wilders maar ook tegen de media en de politiek die doen alsof een bloed neusje is en betitelen dit als een noodzakelijke uiting van de vrijheid van meningsuiting terwijl NIET ALLE MENINGEN worden op dezelfde manier getolereerd.
Voor andere kant voel niets anders dat als een afleidingsmanoeuvre aangezien dat zo veel andere, veel meer urgente, problemen zijn dan Geert Wilders en zijn shit.


Gast

#28

2014-03-22 23:04

Nederland is uitverkocht; volledig geprivatiseerd. Rest ons in dit land slechts CEO's en voorzitters van Raden van Bestuur, die inhoudelijk van toeten nog blazen weten, maar wel jaarlijks een Balkenendenormpje wensen te toucheren. Het gaat niet om globalisering; het gaat niet om massaimmigratie; we zijn verkocht; slechts een handvol mensen profiteren van de vrije markt in Europa, en de rest wordt genadeloos genaaid door de fiscus, omdat het bestuur en het toezicht ook wat mag/moet kosten. De beveiliging van Wilders? Daar heb ik de centen niet meer voor.

Gast

#29

2014-03-24 18:18

Walgelijke uitspraken van Wilders; niet te tolereren; een ziek mens, dus gevaarlijk.


Gast

#30

2014-03-25 14:41

Beste Saliha,
Mijn dochter maakte me attent op je petitie en die heb ik weer verder verspreid. Er zijn inderdaad veel landgenoten met een niet-Marokkaanse achtergrond die zich voelen aangesproken om in actie te komen.
vriendelijke groet,
Jorine van Hooijdonk

Gast

#31

2014-03-26 01:22

Oja, de Marok's mogen gewoon hun gang gaan, afslachten en aftuigen is wat ze kennen...
Iemand die een Nederlands paspoortje heeft en denkt dat ie nog Marokkaan is, moet direct terug!
.
Waar zijn de manieren gebleven van dat volk dat zich aangesproken voelt?
.
Gadver, wel teren op de voorzieningen en de criminaliteit toe juigen..
.
Raad eens, zelf een kennis van mij is afgetuigd door een groep Marokkanen.
van de 6 hebben we er 2 te pakken en ook even manieren bij geleerd tot op het bot.
Andere 4 volgen nog.
Lafaards...



Gast

#32 Re:

2014-03-26 01:26

#26: -

Een kind zal zich niet aangesproken moeten voelen, dat is aan de ouders die het hun moeten bijleren.

Een Nederlander met afkomst Marokkaan is geen Marokkaan, wel als je hier iligaal verblijft.

Jammer dat ze hun kinderen voorliegen en zeggen dat ze Marokkaan zijn terwijl het hoogst waarschijnlijk gewoon Nederlanders zijn.

Juist die mensen moeten zich achter hun oren krabben en hun eigen volk aanspreken over de criminaliteit!!

Laten ze daar een Petitie voor teken.


Gast

#33

2014-03-31 20:14

Waarom doen jullie nooit geen aangifte als er iemand van jullie gemeenschap een misdaad heeft begaan, waarom veroordelen jullie de misdadigers uit jullie gemeenschap nooit, waarom komen jullie nooit met een positieve boodschap, en zo kan ik nog even doorgaan.... maar o wee als iemand iets over de Marokkanen zegt, dan is het moord en brand, Racisme, discriminatie en meer van die holle reactie's, zo werkt het niet, jullie Calimero gedrag heeft geen enkel effect meer, niet enkel in Nederland of Belgie, maar in alle Europese landen hebben ze genoeg van de Marokkaanse gemeenschap, vooral vanaf de 2de generatie, zelfs in Marokko zijn de meeste niet meer welkom ! Je oogst wat je zaaid
Ben Gurion

#34 Re:

2014-03-31 20:16

#30: -

Heb je een bekeerde dochter zeker ?

De boemerang

#35 Re:

2014-06-02 17:07

#31: - Raad eens, zelf een kennis van mij is afgetuigd door een groep Marokkanen.
van de 6 hebben we er 2 te pakken en ook even manieren bij geleerd tot op het bot.
Andere 4 volgen nog.

En wat is nu anders aan uw aftuigen als het aftuigen van die zes? Of meent u ook, net blonde Greet, boven de wet te staan en eigen rechtertje te mogen spelen?

De boemerang

#36 Re: Re:

2014-06-02 17:08

#34: Ben Gurion - Re: Heb je een bekeerde dochter zeker ?

En als we geen argumenten meer hebben (doorgaans heel snel), dan spelen we wel weer op de man, niet waar? U vindt zichzelf een echte kerel?

De boemerang

#37 Re:

2014-06-14 17:02

#33: - Je oogst wat je zaaid

In elk geval geen succesvolle beheersing van de Nederlandse taal. Cursusje integratie?