Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Reactie op de berichten.
Wilders stelde een vraag en daarom is aangifte doen kansloos. Waarover eigenlijk? Racisme? Zoeken jullie eerst maar eens op wat dat betekent, sukkels.
als marokkaan ben ik erg trots op je
omdat je deze petetie heb geschreven. klasse
want wilders gaat nu wel echt te ver dit kan en mag gewoon niet,discriminatie en haatzaaien is niet meer van deze tijd.
zoals maarten luther king ooit zij
I HAVE A DRAEME WILDERS UIT DE POLITIEK
een sukkel als jij weet volgens mij zelf niet een wat dat betekent
Go for it!!!I
Jose van kessel
Betoging in heel de Benelux
Al jaren worden we gedicrimineerd op elk vlak, onderwijs, arbeidsmarkt,in de media...
We hebben er weinig aan kunnen doen, maar dit, uitgesproken racisme, kunnen we niet tolereren!
We moeten een betoging organiseren, op een welbepaalde datum en dit in heel de Benelux.
in volle overtuiging!
groet
Michiel
Re:
OK maar King sprak over kleur en niet over geloof.
Wat vlgs mij in de oogen van geert het grootste probleem is kijk even naar #1139
Re:
ook ik heb getekend, ik ben een nederlandse vrouw, en ik heb een relatie met een man: geboren in marokko, met 5 jaar in nederland komen wonen met het gezin. wij samen hebben 3 prachtige kinderen die het bovendien uitstekend doen op school. mijn man is een kei-hard werkende man, 7 dagen in de week! ik ben trots op ons gezin! ik hoop van harte dat mijn kinderen en mijn man altijd kunnen blijven denken in 'wij zijn allemaal mens'! je afkomst is nooit een reden dat je ergens niet mag zijn!!!!!!!!!!!!
Maar: zeker als je met dit initiatief mensen over de streep trekt die anders geen aangifte zouden doen, dan is dat geweldig!
Misschien kun je een format hiero plaatsen dat als voorbeeld kan dienen voor het doen van aangifte?
Met vriendelijke groet, Doortje Oerlemans