Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#501

2014-03-20 18:19

Top!! Ga zo door;)

Gast

#502

2014-03-20 18:21

Wij komen op tegen de racistische opmerking G Wilders. Dit kan niet zomaar vergeven en vergeten worden. Ik ben een Nederlandse Pakistaan. Maar dit gaat ons ook aan, hij moet hiervoor verantwoording afleggen.
NietZoDemoniseren

#503 Beter luisteren

2014-03-20 18:22

Hij heeft het over mensen met een dubbel paspoort die OVERLAST veroorzaken en de WET overtreden. Hij VIND dat deze mensen het NL paspoort moet worden ontnomen, om daarna enkele reis naar hun eigen land (van dat andere paspoort) moet krijgen zodat ze hier geen last meer kunnen veroorzaken. Helaas zijn het kennelijk vaak (weet ik niet, ken de cijfers niet) mensen van Marokaanse komaf :(

Wilders zei er ook bij dat dit goed zal zijn voor andere Marrokanen die geen overlast veroorzaken, normaal werken, vriendelijk zijn en een bijdrage leveren aan de samenleving. Hun naam wordt immers gezuiverd doordat mensen die zich kennelijk niet kunnen gedragen aangepakt worden.

De media ligt een prikkelend, maar zo te zien grappig bedoeld stukje uit van mensen die deze partij aanhangen onderling. Minder EU, minder PvdA'ers en minder Marokkanen. Er werd niet opgeroepen tot het doden van EU politici, PvdA'ers of Marrokanen. Maar kennelijk kan NL ineens niet meer relativeren als het om Mr. Waterstofperoxide gaat.

Dankzij dit achterlijke gedoe in de media loopt het leven van onze enfant terible alleen maar meer gevaar. Lekker bezig NL!

Gast

#504

2014-03-20 18:22

Goed initiatief!

Gast

#505

2014-03-20 18:22

Normen en waarden; mooie woorden, maar wat is ervan te merken? Hier mag je zeggen, vrijheid van meningsuiting moet grenzen hebben! Ik neem hier toch stelling tegen. Meneer Wilders, u bent hier ernstig de schreef over gegaan! Ik pik dit niet . Tolerant Nederland, protesteer hier tegen, stel uw grens. Ook tegen die mensen in de "Wilders zaal", u zet het merendeel van Nederlanders te schande!

Gast

#506

2014-03-20 18:23

Wilders zaait onrust en haat ! Hij betrekt mij ook in een onrustig Nederland. Ik heb daar last van!! Ik wil niet in haatzaaiend Nederland leven, maar in een vreedzaam Nederland !!! Hij is als politici verantwoordelijk voor al die onrust en haat ! Daarom doe ik aangifte! Stuur deze Indo Geert Wilders het land uit vanwege zijn haatzaaiende gedrag en stuur hem naar Indonesie of op de Krim. Daar waar hij thuis hoort !! Niet hier ihn Nederland! Weg met Wilders!!!

Gast

#507

2014-03-20 18:23

Racisme onder het mom van vrijheid van meningsuiting, zo werkt het toch niet in ons land mag ik hopen!

Gast

#508

2014-03-20 18:26

De petities tegen Wilders zijn TOP acties. Deze man zonder gezond verstand weet alleen maar haat te zaaien! Daar wordt niemand in NL beter van, de haat die gezaaid wordt tegen mensen die anders zijn dan hij en zijn volgers baart mij enorme zorgen voor de toekomst voor onze kinderen! NL moet weer opgebouwd worden maar samen, samen maken wij de toekomst!

Gast

#509

2014-03-20 18:27

Teveel reclames. Via google docs kun je een reclame vrije petitie opzetten...

Gast

#510

2014-03-20 18:27

Ik doe online melding bij de Politie van belediging door Geert Wilders, partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV)via https://www.politie.nl/melden/meldformulier-discriminatie.html#main-content. U ook?

Mijn melding:
"Vandaag, op donderdag 20 maart 2014, zag ik omstreeks 19:00 uur wat nieuwsberichten voorbij komen over een toespraak die Geert Wilders zou hebben gegeven op een partijbijeenkomst van de PVV in Den Haag op woensdag 19 maart 2014. Via de website van de Volkskrant heb ik van een deel van deze speech, het deel waar nogal wat commotie over was ontstaan, vernomen.

Op de berichten op de website van de Volkskrant vernam ik hoe Geert Wilders, in het bijzijn van zijn partijgenoten en een aantal leden van de pers, dus in het openbaar, zich mondeling en opzettelijk beledigend uitliet over een groep mensen wegens hun ras. Hij deed dit door de aanwezigen te vragen of zij meer of minder Marokkanen wilden. Toen de aanwezigen vol overtuiging scandeerden dat zij minder Marokkanen wensten, vernam ik dat Geert Wilders lachend antwoordde: "Dan gaan we dat regelen."

Op grond van artikel 137c van ons Wetboek van Strafrecht maakte Geert Wilders zich hierbij schuldig aan het beledigen van een bevolkingsgroep. Op grond van artikel 137d van ons Wetboek van Strafrecht maakt Geert Wilders zich direct schuldig aan het aanzetten tot haat en discriminatie van mensen wegens hun ras. Daar zijn manier van werken niets meer te maken heeft met zakelijke berichtgeving, alsmede gezien het feit dat Geert Wilders weet of kan vermoeden dat zijn uitlatingen voor een bepaalde groep mensen beledigend zijn, maakt hij zich op basis van artikel 137e van ons Wetboek van Strafrecht ook indirect schuldig aan het aanzetten tot haat en discriminatie wegens hun ras, dan wel godsdienst, dan wel levensovertuiging.

Met gering vertrouwen dat er daadwerkelijk iets met deze melding zal gebeuren, geef ik, zoals vele mensen dat vandaag doen, een signaal af. In een democratische rechtsstaat als Nederland, in een multiculturele samenleving waarin heel veel mensen uit heel veel windstreken dagelijks hun best doen om substantieel en structureel bij te dragen aan onze maatschappij, kan een publiek figuur het niet maken om zich op een dergelijke wijze uit te laten over moslims in het algemeen en Marokkaanse mensen in het bijzonder."

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-20 18:27



Gast

#512

2014-03-20 18:27

De maat is vol, weg met deze man, het heeft lang genoeg geduurd!

Gast

#513

2014-03-20 18:28

Blij dat er ook Ont-Wilderse acties als dit zijn!!! Dank voor de organisatie

Gast

#514

2014-03-20 18:28

Ik ben het 100% eens met deze petitie, deze man heeft al veel te lang ruimte gekregen, dat moet nu afgelopen zijn

Gast

#515

2014-03-20 18:28

Ik ben me dood geschrokken van dit mensonterende gedoe en wil dat het stopt! Heb last van plaatsvervangende schaamte en hoop dat heel Nederland achter jullie gaat staan!

Gast

#516

2014-03-20 18:28

De grens is allang bereikt met deze man.

Gast

#517

2014-03-20 18:29

Stuur geert naar een opvoedingsgesticht i.p.v. al die beveiliging die wij moeten betalen.

Gast

#518

2014-03-20 18:31

Wilders moet ophouden met het discrimineren, beledigen en kwetsen van Marokkanen. Stop deze agressor!!!

Gast

#519

2014-03-20 18:32

Het wordt tijd dat Wilders op zijn vingers getikt wordt.Hij hoort bij de voorgeleide misdadigers in Den haag.Dus iedereen hand in hand tegen deze misdadiger.

Gast

#520

2014-03-20 18:33

ik ben Nederlander woonachtig in België, ik schaam me voor het Nederlands rechtssysteem die dit soort uitspraken niet onmiddellijk en streng bestraft!! leren we dan niks van de geschiedenis? moet er eerst een bevolkingsgroep uitgeroeid worden voordat we enig besef krijgen?? gelukkig zijn er ook slimme blondjes anders zouden we deze hele groep mensen moet verbannen op grond van een dom blondje met de naam Wilders en al zijn onnozele kortzichtige volgelingen

Gast

#521

2014-03-20 18:33

Ook de reactie van Rutte op Wilders vind ik uiterst verwerpelijk. Wat een geblaat. "Oh, ik krijg er een vieze smaak van in m'n mond!" Hoe durft hij? Is dat alles? Dat noem je een premier? En leider? Het is allemaal om te huilen. Wat een niet alleen intolerant land - zulk haat-zaaien en haat-'ondersteuning' is ronduit gevaarlijk!

Gast

#522

2014-03-20 18:34

Kom maar op Geertje !!!

Gast

#523

2014-03-20 18:35

De grens is ruimschoots overschreden. Racisme, haat zaaien en het uitsluiten, ja zelfs willen verbannen, van een bepaalde bevolkingsgroep. Dit kan een mag niet geaccepteerd worden! Nooit!
Dhr. Wilders is uit op verdeeldheid. Laten we hem dat alsjeblieft niet geven, maar juist streven naar eenheid.
Laten wij als Nederlanders (ongeacht of de wortels nu hier, of ergens anders liggen) de handen ineen slaan en eensgezind een vuist maken tegen elke vorm van racisme en discriminatie dan ook!
One Love!


Gast

#524

2014-03-20 18:36

Ik ben al heel lang klaar met Geert Wilders, wanneer gaan we de politiek weer eens echt serieus nemen zeg!

Gast

#525

2014-03-20 18:36

Geert Wilders is kortom een vieze vuile kanker racist Nederland is opgebouwd door de Marokkanen en de Marokkanen betalen alles of het nou de verzekering is of een boete en JIJ Geert Wilder jij komt zelf niet oorspronkelijk uit Nederland he bent een Duitser en dan wil jij de buitenlanders het land uit kom nou idioot dat je ben jij mag de pot op en ik heb op de PVV gestemd en wat willen jullie er mee bereiken dat wij het land uitgaan NOU dacht het effe niet