Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#2576 Re: Re:

2015-06-19 19:51

#2501: muisje - Re:  

 Omdat jullie moslims Nederland terroriseren


Gast

#2577 Re:

2015-06-19 19:55

#51: -  

 

We moeten met respect en liefde met elkaar omgaan. Is er niet genoeg oorlog in de wereld?
En waarom alleen de PVV
Er zijn toch ook bijvoorbeeld meer dan genoeg buitenlanders en marokkanen  die fouten dingen doen 
Er zijn genoeg Nederlanders die goed bezig zijn, Vandaar ik respecteer het niet dat zulke uitspraken gemaakt kunnen worden. Er worden zoveel mensen beledigt.
Volgens mij is  zijn jullie zo blind als de pest.
Jammer dan, Zo zie je maar dat je je niet sterk kan houden domme moslims 
Dit zal nooit ophouden, En ik vrees dat dit jaren zal doorgaan STOP RACISME! donder op

Gast

#2578 Re:

2015-06-19 19:56

#126: -  

 jullie tijd kom nog


Gast

#2579 Re: Re: Re: Re:

2015-06-19 20:02

#2452: De boemerang - Re: Re: Re:  

Wilders weet beter  dan wat tegendraadse tieners. Wilders heeft een functie die verplichtingen stelt, maar Wilders lapt zijn voorbeeldfunctie niet aan de laars en zegt de waarheid. Moslims discrimineren en hebben haatzaaiende uitspraken. Daarvoor moet moslims ter verantwoording worden geroepen.

De mensen die roepen dat Joden gedood moeten worden, omdat het Joden zijn, dienen op hun beurt daarvoor ter verantwoording te worden geroepen.


Gast

#2580 Re:

2015-06-19 20:05

#2426: -  

 Ik doe aangifte tegen domme marokkanen ook omdat ze niet zien dat ze hier horen op een aantal na en pleit voor Wilders


Gast

#2581

2015-07-26 19:08

Als jullie zo'n moeite hebben met onze heer wilders, pak dan lekker je spullen en ga in marokko wonen, de waarheid is nu eenmaal hard / confronterend.


Gast

#2582

2015-10-10 14:00

Geert Wilders is een slecht, narcistisch mens, dat onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen.

Gast

#2583

2015-10-10 20:18

Het moet maar eens stoppen Idioten zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven, maar de grootste lafheid vind ik nog wel het afzijdig houden van de politieke partijen, zeker nu we zo veel vluchtelingen krijgen. Hij zit de boel maar op te ruien en de rest van de politiek weigert echt standpunt in te nemen. Dit is een moreel failliet van hun.
GEERT HEEFT GELIJK

#2584

2015-11-13 07:12

WIJ PLEITEN VOOR MINDER.


Gast

#2585

2016-01-09 15:55

Omdat ik mij schaam, als Nederlander én als mens, voor een dergelijk onbehouwen persoon die alleen maar wat roept en daardoor bepaalde mensen discrimineert en in een hoek duwt. Helaas krijgt hij teveel mensen achter zich aan die zelf niet nadenken en klakkeloos het gebrul overnemen.

Gast

#2586

2016-01-09 16:07

Omdat deze man gestopt moet worden met zijn haatzaaierij en mensen tegen elkaar op te zetten!
Cailleach

#2587 Re: Re:

2016-01-10 12:24

#1251: feeling - Re:  

 Meer! LMAO hij groeit weer in de pijlingen:P

Cailleach

#2588 Re: Re: Re:

2016-01-10 12:25

ik

#2589 Re:

2016-01-10 13:29

#1: -  

 

Ik wil aangiften doen tegen de echte fascisten.

De hufters die ons zorgafhankelijke burgers al 30 jaar de schuld geven "dat de zorg te duur is".

30 jaar bezuinigen op zorg.

Zorginstelling sluiten maar wel voor massale bezetting zijn door niet Europeanen.

Misbruik maken van hun cultuur die geen respect hebben voor gehandicapten.

 

Mijn huursubsidie is gehalveerd, niet dat mijn handicap door een of ander wonder is verdwenen, waardoor ik kans op arbeid ineens heb.

Om in zulke onzin te willen geloven, moet je waarschijnlijk opgevoed zijn door labiele mensen.

Labiele mensen die hun toevlucht zoeken in terroristische activiteiten, die zo laf zijn dat ze misbruik maken van feestende mensen die ze aanranden.

 

Waarschijnlijk zeer teleurgesteld zat Merkel zichzelf maar weer te vingeren.

Ze heeft ze nog wel zo verwelkomt en is zelfs in Keulen niet beloond.

 

Ik heb een PGB budget, een PGB budget uitsluitend bestemd voor mijn zorg.

Het is geen inkomen, geen bezit of vermogen.

Er zou geen belasting over berekend kunnen worden.

 

Mijn huursubsidie is gehalveerd, PGB wordt wel gezien als vermogen.

Verzoek bijzonder vermogen is afgewezen.

De landelijke en lokale politiek benadert, de landelijke VVD gemaild, gebeld of de mail ontvangen was.

Dat is het, maar een reactie blijft uit!

Naar mijn mening is dat een uiting van hun fascisme.

Zorginstellingen worden ontruimt, om vermoedelijk vervolgend niet Europeanen in onder te brengen.

Niet Europeanen niet veel een cultuur hebben waar gehandicapten niet als volwaardig worden gezien.

De fascistisch politie van de laatste 30 jaar heeft het probleem niet opgelost.

Ze leggen de verantwoording nu bij het lokale bestuur, die het ook niet op zal lossen.

Door extreem fascisten van buiten Europa te importeren zullen ze hopen dat de problemen in de zorg verdwijnen.

Zij, met name de PvdA en de VVD kunnen dat hun handen wassen is onschuld.

Ja, een kenmerk van de vreemde cultuur.

En zo'n vreemde cultuur moet boven alles gerespecteerd worden!

 

Is het niet prachtig zo'n pallet met verschillende kleuren,....

Moeten de kleuren eens door mekaar gemengd worden, dan kreeg je een verschrikkelijke troep.

 

De regenboog dan.

Ook daar lopen de kleuren niet door mekaar.

 


Gast

#2590

2016-01-10 18:05

omdat alles maar van een kant wordt belicht,men heeft nog steeds niks geleerd uit de tweede wereld oorlog,niet alle moslims zijn slecht,een groep laat zich meeslepen door haatzaaiers,je ziet het overal,een paar beginnen ellende te trappen,en de rest volgd wel

Gast

#2591 Re: Re: Re:

2016-01-12 14:23

#2514: - Re: Re:  

 Onafhankelijk van zijn andere standpunten,heeft Wilders wel oog voor de moeilijke positie van (de)Nl(en) in Europa.

Afvallige

#2592 Marokkanen

2016-01-16 19:56

"Marokkanen zijn niet zo geliefd in Nederland. Dat komt omdat Nederlanders racisten zijn (allemaal), die de Marokkanen hebben opgehokt in schotelwijken aan de randen van grote steden en hen daar werkloos en onopgeleid houden terwijl ze hen iedere maand net genoeg outkieringsgeld toewerpen om te overleven, maar niet genoeg om aan te haken in de vaart van het Nederlandse volk. En dan krijg je dus onoverbrugbare tegenstellingen die bij steeds meer jonge Marokkanen leiden tot een terugtrekking in het islamitische geloof, waarbij de meisjes zich verstoppen onder een hoofddoekje (of erger), en de jongens warme gevoelens krijgen voor de islamitische rechtvaardigheid van het Kalifaat."

 

Om welke reden dan ook, Marokkanen zijn in hoge mate zelf verantwoordelijk voor de dramatische ontwikkelingen binnen onze Nederlandse gemeenschap. Islamitisch antisemitisme ligt aan de basis van het probleem en voorbeelden zijn weer volop vertegenwoordigd op dit forum


Gast

#2593

2016-02-11 09:39

Volstrekt mee eens! Het duurt bovendien veel te lang voordat hij zich voor de rechtbank moet verantwoorden!

Gast

#2594

2016-03-04 22:26

Ik word gediscrimineerd door Wilders en mijn kinderen zijn stuk gegaan toen hebben ze dat gehoord. Daarom vrag ik hier schadevergoeding voor mijzelf en mijn kinderen.
nuttun

#2595 aangifte

2016-03-12 16:34

En nu blijkt dat de  linkse OM bediend is met valsheid in geschrifte..meerder aangiftes die voorgedrukte waren...gefinancierd door de OM.

De meeste aangiftes zijn ingediend op een tijdstip waarop de gemiddelde Nederlander aan het werk is..

nutun

#2596 Re:

2016-03-12 16:39

#2594: -  

 Je bent gek...moet dan elke vrouw die door marocaantjed als slet en hoer betiteld word de gehele marokaanse in Nederland bevolking aanklagen en om smartengeld vragen...de reden dat jij smartengeld wilt hebben is dat dit gratis is zonder dat je er veel voor moet doen. (Net als je uitkering)


Gast

#2597

2016-03-17 05:58

Omdat geert wilders hoer is en kanker mag krijgen

Gast

#2598

2016-03-18 23:59

Wilders een regelrecht gevaar voor onze rechtsstaat, onze democratie en sinds deze week ook een gevaar voor de veiligheid van de Marokkaans- Nederlandse gemeenschap. De meesten van ons zijn in Nederland geboren en getogen, werken dag in dag uit keihard om een steentje bij te dragen aan een mooier Nederland:uitspraak minder marokanen !

Anonymous

#2599

2016-05-29 13:32

Omdat ik vind dat een politicus moet verbinden. Wat Wilders en zijn aanhang doen zijn groepen tegen elkaar opzetten. Zo kan je geen land leiden. Prima om problemen te benoemen, maar doe het met respect en genuanceerd.

Gast

#2600 Re: Re:

2016-06-27 16:24

#899: Kies een pseudoniem - Re:  

 Go wilders!!?

Schop die apen buiten