Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#2476 Re: Re:

2014-07-30 13:35

#2475: - Re:

Of je daarin gelijk hebt of niet is in wezen niet eens zo belangrijk.

Het is het aloude dilemma: Wil je gelijk hebben of een oplossing vinden.

Neem het voor de verandering eens op voor bijvoorbeeld een oudere, blanke autochtoon die zich door de staat in de steek gelaten voelt ten faveure van immigranten en hij/zij zal zijn angst als irreeel gaan ervaren.

Continu benadrukken dat je zelf benadeeld wordt, vernietigt die goodwill.

Het doet eigenbelang/eigenrichting vermoeden en hoe hoger het aantal aangiftes, des te groter dat wantrouwen wordt.

Zeker als het ook nog eens gefaciliteerd wordt door gezagsdragers en media.

 


Gast

#2477

2014-07-30 14:45

De auteur van deze petitie schreef het volgende: (zie: aankondigingen)
"Het is overweldigend dat er zoveel mensen hebben laten weten de uitspraken van meneer Wilders niet te accepteren. En dat er in Nederland geen plaats is voor racisme, haatzaaierij en uitsluiting van één groep."

En een paar maanden later staat de groep die zich zo gediscrimineerd voelt tussen mensen in die teksten scanderen dat "alle joden dood moeten".
Die aangiftes en deze petitie zijn daardoor een lachertje geworden.
De groep die zich zo gediscrimineerd voelt door Wilders hebben hun ware gezicht laten zien tijdens de Gaza-demonstraties.
Als ze echt tegen racisme, haatzaaierij en uitsluiting van één groep zijn, dan hadden ze tijdens deze demonstraties op moeten staan tegen de extremisten die met ISIS-vlaggen zwaaiden en riepen dat alle Joden dood moeten. Maar stond er iemand op? Nee, ze lieten het allemaal gebeuren.
Dus de slachtofferrol waar de Marokkanen zichzelf in gezet hebben n.a.v. de uitspraken van Wilders was 1 groot toneelspel, want ze hebben zich tot nu toe niet eens gedistantieerd van de extremistische uitspraken: "alle joden moeten dood".
Dit zegt genoeg over deze petitie en de aangiftes die er gedaan zijn tegen Wilders. Die hebben geen enkele waarde meer!


Gast

#2478

2014-07-31 00:31

Waarom rottten jullie niet op naar de woestijn waar jullie zijn uitgekropen, smerig kakkerlakken volk. Het enige wat jullie kunnen is oude omatjes beroven, stelen, moorden, liegen , onschuldige mensen op straat in elkaar slaan , en met je reet omhoog liggen in je haat moskee. En natuurlijk de westerse maatschappij en het nederlandse volk haten. Er is tegenwoordig een mooi landje voor jullie gereserveerd in syrie / irak. kun je daar lekker de beest uithangen.

Gast

#2479 Re:

2014-07-31 10:30

#2478: -

En jouw moslimhaat is zoveel keuriger dan het antisemitisme waar jullie je nu quasi druk om maken (op aangeven van de Suikertaart).


Gast

#2480 Re: Re:

2014-07-31 11:43

#2479: - Re:

Jouw jodenhaat is gebasseerd op je haat boekje de koran. Mijn moslimhaat is gebaseerd op het feit dat jullie moslims je als ongedierte gedragen in je gast land. Mijn haat is gefundeerd, die van jou niet.


Gast

#2481 Re: Re: Re:

2014-07-31 13:19

#2480: - Re: Re:

Ik ken geen jodenhaat en heb daar ook met geen letter over gerept. Jouw veronderstelling van mijn jodenhaat komt voort uit jouw moslimhaat. Hoe gefundeerd is jouw haat dan?


Gast

#2482 Re:

2014-07-31 23:23

#2477: -

Helemaal mee eens! Waar zijn alle kritische uitlatingen over de Joodse vrouw die geslagen is? Waar?!? Jullie zijn toch niet zo hypocriet dat jullie daar niet tegen in gaan of wel soms?!


Gast

#2483 Re: Re:

2014-08-01 07:26

#2482: - Re:

Dit is geen wedstrijdje "kijk wie de meeste haat koestert".

Verontwaardiging voor antisemitisme veinzen om lucht te geven aan moslimhaat is even kwalijk als het antisemitisme zelf. Het laat namelijk zien dat je h-e-l-e-m-a-a-l niets geleerd hebt van de geschiedenis.


Gast

#2484 Re: Re: Re:

2014-08-01 09:53

#2480: - Re: Re: Mijn haat is gefundeerd, die van jou niet.

Jouw haat is gebaseerd op ignorantie. Dat is de kwalijkste en gevaarlijkste soort.


Gast

#2485 Re: Re:

2014-08-01 13:43

#2482: - Re:

Waar? In de landelijke pers. Vandaag zelfs nog. Maar ja, dan moet je lezen en daar wordt je me toch een partij moe van…


Gast

#2486

2014-08-08 17:36

Dion Graus getrouwd in gothicstijl

 

PVV-Tweede Kamerlid Dion Graus is vrijdagmiddag in Roermond in het huwelijk getreden met zijn vriendin en manager Joyce Schmeytz. De politicus droeg tijdens de inzegening een lange zwarte fluwelen mantel met een groot paars kruis op zijn rug. Ook zijn kersverse vrouw was gehuld in dergelijk gewaad.

 

Na het wettelijk huwelijk, dat werd voltrokken in de kapel aan De Weerd in Roermond, verplaatste het gezelschap met onder meer Geert Wilders als getuige van Graus zich naar Asselt, waar de kerkelijke inzegening plaatsvond.

 

 

Nee, die staat met twee benen in de realiteit.

 


Gast

#2487 Re: Wilders Je Moeder

2014-08-10 17:33

#13: - Wilders Je Moeder 

 Deze meneer die hier over Wilders zijn moeder praat is vele malen erger dan Wilders.

Deze meneer lijkt op een lid van de isis,boko haram, of wat voor islamitische rot beweging dan ook.

De heer Wilders heeft het bij het rechte eind, de moslim beweging is niet gevaarlijk, maar zeer gevaarlijk,kijk maar naar alle arabische landen zij maken elkaar af en als zij klaar zijn zijn wij aan de beurt.

Nederlanders doe je oogkleppen af, en laat de kwaadwillende islamieten naar hun eigen moslim staat vertrekken.


Gast

#2488 Re:

2014-08-10 17:39

#2477: -  

 Ik ben het helemaal met u eens, de HAATZAAIERS zijn de molims zelf, en wij nederlanders lopen mee te huilen met dat tuig,BAH


Gast

#2489 Re: Re:

2014-08-10 23:47

#2488: - Re:   en wij nederlanders lopen mee te huilen met dat tuig

 Ja, stop daar dan ook mee. Wat mankeert jou?

Oprotten !

#2490

2014-08-11 08:05

Wilders moety niety lullen maar DOEN , Alle criminelen en extremisten OPROTTEN naar je geliefde vaderland .............


Gast

#2491

2014-08-11 14:00

Maar Wilders kanny anders doeny dan lully. Wilders belooft wat hij niet waar kan maken. Lekker makkelijk hè? Zijn pensioen is geregeld. Heeft hij dat van jou ook geregeld? O nee, dat heeft 'ie meteen in de ramsj gedaan toen hij met Rutte I mee in zee kon.

Snap je nu nog niet dat Wilders daar alleen voor zichzelf zit en niet voor jou? Net als waarschijnlijk alle andere politici, trouwens.

En denk nu maar niet dat in Nederland geen criminaliteit bestond voordat de gastarbeider kwam of voordat de grenzen open gingen. De grootste misdaden in Nederland staan nog altijd op naam van autochtonen; vergeet dat niet.


Gast

#2492

2014-08-11 19:23

Ja, Wilders had toch ook in het Europees Parlement zitting kunnen nemen en daar een verschil maken? Of hij had de PVV-ers in Brussel kunnen laten deelnemen in een fractie en zo een verschil maken? Of daadwerkelijk deelnemen aan de diverse Provinciale Staten en gemeenteraden. Maar ook dat 'verknoeit' hij iedere keer zelf door 'ongelukkig geformuleerde' uitspraken, of per se met een partij (Front National) samen te willen werken, waarvan hij weet dat dat verder niemand wil. Het lijkt wel alsof Wilders bewust steeds deelname aan de verantwoordelijke posities ontloopt. Alsof hij liever in de oppositie blijft zitten.

Ik denk ook dat zijn politieke angagement niet verder rekt dan zijn eigen portemonnee. En maar steeds de angst onder zijn aanhang aanwakkeren, dan krijgt hij vanzelf wel weer zijn zetel voor nog eens vier jaren.

Fijn voorbeeld, die Poederpruik.

Joshua

#2493 Re:

2014-08-18 16:56

#9: -  

 Jullie zijn zielige haatzaaiers tegen het Joodse volk, dan mag je wel roepen dat zij dood moeten.

Zielige, arme zogenaamde nederlanders,die schreeuwen dat zij gediscrimineerd worden, discrimineren zelf.


Gast

#2494 Re: Re:

2014-08-18 18:09

#2493: Joshua - Re:  

 Man, waar heb je het over? Volgens mij zit jij bij de verkeerde petitie. Iemand die het niet met Wilders zijn uitlatingen eens is, is toch niet per definitie een "haatzaaier tegen het Joodse volk"? Met zo'n rare opmerking geef je volgens mij juist aan te discrimineren.

Gebruik je de spiegel ook wel eens?

Joshua

#2495 Re:

2014-08-19 11:25

#75: -  

 De nederlanders worden bang van zielige moslims, die niet moslims dood wensen en doden.

Wilders zijn uitspraken worden door moslim verliefde idioten uitvergroot.

Joshua

#2496 Re: Re: Re:

2014-08-19 11:26

#2494: - Re: Re:  

 Daar zag ik jouw domme kop.


Gast

#2497 Re: Re:

2014-08-19 15:07

#2495: Joshua - Re:   Wilders zijn uitspraken worden door moslim verliefde idioten uitvergroot.

 Nee hoor, want het "minder, minder, minder" zal nooit "meer, meer, meer" worden. Wedden?


Gast

#2498 Re: Re: Re: Re:

2014-08-19 15:08

#2496: Joshua - Re: Re: Re:  

 Dus jij en die Gast zijn één en dezelfde persoon? Aardig schizofreen persoontje ben jij dan, dus.

Maar Gast heeft gelijk, als er hier één discrimineert, dan ben jij het wel, dombo.

Pro-israel

#2499 Re:

2014-09-09 14:22


Gast

#2500 Re: Re:

2014-09-09 15:37

#2499: Pro-israel - Re:  

 Dom commentaar. Leg dan uit waarom jij vindt dat de schrijver een 'loser' is. Zolang je dat niet kunt, ben jij dus de loser.