Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#1276

2014-03-21 11:10

Het is heel erg, dat Wilders, samen met zijn volgers, een bevolkingsgroep zo kwetst met zijn uitlatingen. Ik hoop, dat de rechter hem veroordeelt vanwege deze discriminerende opmerking. Vrijheid van meningsuiting is een mooi goed, maar je mag geen mensen daarmee kwetsen. En het is erg, dat de Marokanen zich bedreigd voelen hierdoor.

Gast

#1277

2014-03-21 11:13

Wij marokkanen zijn geen tweederangs burgers. We hebben nederland helpen opbouwen tot wat het is!! We werken rr hard voor en verdienen het respect om als normale burger te worden behandelt. Ben blij dat de marokkanen wakker beginnen te worden en wat meer van zich te laten horen, zo hoort dat!

Gast

#1278

2014-03-21 11:13

Mijn vader was gijzelaar in 1942 -1943.
Ik herinner me dat nog heel goed.
Een terreur ervaring van (toen) een kind.
Dit mag niet meer gebeuren.
Gisteren zag ik een klein meisje op TV zeggen "moet ik dan weg uit NL, ik ben hier geboren!". Daar kreeg ik het "koud" van.

Gast

#1279

2014-03-21 11:14

Ik vind dit heel erg wat de heer Geert Wilders heeft gedaan.
Tijdens de verkiezingen ik hoop dat hij ze straf zal krijgen en ze excuses kan aan biedEn aan alle burgers in Nederland

Gast

#1280

2014-03-21 11:17

Deze man moet stoppen met het kwetsen van mensen!
Aangifte doen

#1281 aangifte doen

2014-03-21 11:18

Zojuist een afspraak gemaakt bij het lokale politiebureau om aangifte te doen.

Mijn achtergrond is 100% Nederlands, maar ik vind dat we hier juist met álle Nederlanders tegen moeten opstaan. Laten we niet alleen roepen vanaf de zijlijn, laten we iets DOEN! Wie doet er mee met aangifte doen?!
Nederland

#1282 Bleekmiddelhoofd

2014-03-21 11:19

Kk lijerr wat denkt ie wel dat nederland van ze vader is ofso
Dan heb je het goed mis bleekmiddel hoofd ga wat aan je haar doen man
Verf het bruin ofso fucking racist

Gast

#1283

2014-03-21 11:20

Grondwet artikel 1: "Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Gast

#1284

2014-03-21 11:20

Verwissel het woord Marokkanen eens met Joden....

Gast

#1285

2014-03-21 11:21

Door Pijnlijke en beledigende uitspraken van de heer Wilders op 19 maart heb ik nu 2 nachten achter elkaar niet goed geslapen. Ik ben angstig geworden voor mijn omgeving, ik heb alleen maar Nederlandse vrienden waar ik mee leef. ik spreek hun taal, we lachen en huilen samen maar vanaf 19 maart voel ik angst en voel me anders. bang voor de toekomst van mijn 6 jarige dochter. Een Kind die geen woord arabisch spreekt en alleen met nederlandse kindjes speelt, sport en 5 dagen p/w onder 1 dak leren hoe ze straks een bijdrage kunnen leveren aan deze samenleving , waar ligt haar toekomst? Ik ben erg onrustig geworden en weet niet meer hoe ik me moet gedragen en waar ik me op moet richten. Doorgaan en doen net of er niets aan de hand is? of toch mijn kind verbereiden op een toekomst met veel haat en oorlog? de heer Wilders is een slimme man en weet heel goed hoe hij mensen tegen elkaar kan opzetten, ik ben bang dat het hem ooit zal lukken om zelfs mijn vrienden wie ik dus zie als familie op andere gedachten kan brengen. Het is erg beangstigende om te zien, te horen en te lezen hoeveel haat en woede leeft bij een mens.. tot 19 maart 2014 heb ik me nooit anders gevoeld in mijn dorp en nu loop ik met de gedachten dat er een kans bestaat dat die mooie onschuldige vriendjes en vriendinnetjes van mijn kind straks gehersenspoeld worden door Wilders gedachten. De gedachten dat ik begin te twijfelen aan mijn omgeving weegt bij mij heel zwaar, ik zie dit als een behoorlijke emotionele schade wat veroorzaakt is door de heer Wilders, psychisch mishandeling is ook strafbaar daarom doe ik aangifte tegen de heer Wilders.

p.s

Signalement verdachte: blanke man met geverfd blond haar, spreekt met een zachte G.

Kenmerken: hangende oogleden, een grote wrat tussen zijn wenkbrauwen en een kleine wrat op zijn boven lip

Opmerking: verdachte werd vroeger donkere buitenlander genoemd (sommige mensen gebruiken het woord neger), hij heeft donkere krullend haar.

Vermoeden: verdachte verft en stijlt zijn haar met een stijltang


Gast

#1286

2014-03-21 11:21

Ik vindt het niet normaal,

Gast

#1287

2014-03-21 11:22

Voor mij is Wilders nu te ver gegaan, vandaar.

Gast

#1288

2014-03-21 11:22

Ik schaam me diep voor mijn provinciegenoot en bied iedereen die zich door hem en de PVV-aanhang vernederd voelt, mijn oprechte verontschuldigingen aan.


Gast

#1289

2014-03-21 11:24

Schandalig dat Geert Wilders het probleem Criminaliteit koppelt aan marokkanen terwijl elk komaf daarmee te maken heeft!!

Gast

#1290

2014-03-21 11:32

Ik schaam me elke keer een beetje meer voor de mensen die in dit mooie land wonen! Geert Wilders.... Je hoort harmonie in dit land te creëren geen haat! Ga alsjeblieft weg

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-21 11:33


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-21 11:34



Gast

#1293

2014-03-21 11:35

De toekomst boeit hem geen ene fuck, het gaat 'm om de afkomst!

Gast

#1294

2014-03-21 11:37

bedankt voor het initiatief, ik neem volledig afstand vzan elke uitlating van Wilders in het algemeen al, maar in het bijzonder tegen alle denigrerende en racistische uitlatingen van deze haatzaaiende en opruiende politicus.

Gast

#1295

2014-03-21 11:40

Too sad to tell you...

Gast

#1296

2014-03-21 11:40

De grens is wat mij betreft overschreden!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-21 11:41



Gast

#1298

2014-03-21 11:42

Minder minder marokkanen Vervang het woord marokkanen door joden , en besef dan de impact van zijn achterlijke uitspraken
Ismael van Tongeren MDL-Holland
Gast

#1299

2014-03-21 11:43

Recht op gelijke rechten (= recht op bescherming tegen racisme en discriminatie)

 

Beste lezers,

De Koran en de Sunnah leggen een stevige basis voor een wereldbroederschap van alle mensen, ongeacht ras, taal, huidskleur, geslacht, nationaliteit, rijkdom, of welk criterium ook. Een paar weken voor zijn dood hield Profeet Mohamed een preek die later bekend werd als zijn afscheidsrede. Hij overliep daarin de belangrijkste aspecten van de leer die hij jarenlang verkondigd had. Hij zei onder meer:

"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)

Enkel God kan oordelen over de godvrucht en de goede daden van de mensen. Daarom moeten alle mensen elkaar als gelijken beschouwen. Zelfs de meest godsvruchtigen vormen geen klasse apart. Die gelijkheid van de mensen wordt in de Koran verschillende keren beklemtoond. Zo wordt gesteld dat God dezelfde criteria zal gebruiken voor het beoordelen van alle mensen.

Het verschil in talen, godsdiensten, enz. is gewoon een teken van God.

"En tot Zijn tekenen behoren de schepping van de hemelen, en de aarde en het verschil in jullie talen en kleuren. Daarin zijn tekenen voor de wereldbewoners." (Koran 30:22)

Volgens de Koran heeft God met die verscheidenheid willen in de hand werken dat mensen elkaar leren kennen, niet dat ze elkaar zouden bestrijden.

"O mensen, Wij hebben jullie uit een man en een vrouw geschapen en Wij hebben jullie tot volkeren en stammen gemaakt opdat jullie elkaar zouden kennen..." (Koran 49: 13).

Volgens een mooie Islamitische traditie zou God vóór het scheppen van Adam, Engelen over de aarde uitgestuurd hebben, met de opdracht om van de verschillende bodemkleuren, een staal mee te brengen. Al die stalen werden vermengd met water om uit de aldus ontstane klei Adam te scheppen. Dit verklaart de verschillende huidskleur van zijn afstammelingen:

"God schiep Adam van een handvol stof dat Hij van de hele aarde nam: wat rode aarde, wat witte, wat zwarte, en wat mengeling, ook zachte, ruwe, goede en slechte." (Abu Dawud, opgetekend door door Abu Musa al-Ashari)

Profeet Mohamed, stelde dat alle mensen van alle tijden zo gelijk zijn aan elkaar als de tanden van een kam.

"Waarlijk, mensen van het begin der tijden van Adam tot op vandaag zijn allemaal gelijk als de tanden van een kam, en er is geen superioriteit van een Arabier over een niet-Arabier of van de mensen met rode huidskleur over die met blanke huidskleur, behalve in godvrucht en goede daden." (Bukhari, Mustadrak-ul-Wasa'il )

Het is duidelijk dat volgens de Koran en de Sunnah alle mensen gelijk zijn voor de allerhoogste instantie, voor God. Ook mannen en vrouwen zijn elkaars gelijken. De historisch-culturele achteruitstelling die kenmerkend is voor de situatie van vrouwen in een aantal landen met overwegend Islamitische bevolking, vindt geen basis in de Koran en de Sunnah, waarin mannen en vrouwen als volledig gelijkwaardig voor God omschreven worden. In verschillende Muslimlanden zijn overigens vrouwenbewegingen actief die op grond van de Koran en de Sunnah een emancipatiebeweging voor de vrouwen op gang trekken. 

Discriminatie op welke grond dan ook,wordt door de Koran verboden. Wie, zoals de Farao, de mensen in groepen opdeelt en één ervan onderdrukt, wordt door de Koran als verderfelijk omschreven:

"Fir'aun had de overhand in het land en maakte de mensen ervan tot groeperingen, waarvan hij een groep onderdrukte (...); hij behoorde tot de verderfbrengers." (Koran 28:4)

Racisme, discriminatie, hoogmoed, worden door de Koran en Sunnah krachtig afgewezen en in verband gebracht met ongeloof en met Satan. Wie neerkijkt op de anderen, effent zijn weg naar de hel. 

De Profeet zei: wie trots in zijn hart heeft gelijk aan het gewicht van een kleine atoom, zal nooit het Paradijs binnengaan. Iemand vroeg hoe het dan zit met een man die graag mooie kleren en fijne schoenen draagt, en de Profeet antwoordde: God is mooi en houdt van schoonheid. Dan legde hij uit dat trots betekent: het verwerpen van de waarheid omwille van eigendunk of het neerkijken op andere mensen. (Muslim).

 

Met vriendelijke groet,

Ismael van Tongeren

Muslim Defence League Holland


Gast

#1300

2014-03-21 11:44

Ieder1gelijk