Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#2126

2014-03-24 19:17

Ik ben het helemaal met je eens. Ik begrijp niet dat hij met zijn walgelijke uitlatingen nog serieus wordt genomen!! Ik vind het jammer dat andere politieke leiders geen aangifte doen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-24 19:35



Gast

#2128

2014-03-24 19:52

amk

Gast

#2129 kes laan

2014-03-24 19:52


Gast

#2130

2014-03-24 20:29

Aanpakken en doorpakken.
Beter laat dan nooit :-)

Gast

#2131

2014-03-24 20:30

Haat zaaien is levensgevaarlijk, voor ons allemaal. Het onbewuste volgzame gedrag eveneens. Mens, wordt bewust van je verantwoordelijkheid! Laat je niet wijsmaken dat de schuld van alle maatschappelijke misstanden bij een bepaalde bevolkingsgroep zou liggen...Laat je NIETS wijsmaken...Denk na, kijk in je eigen hart.
Trotse Nederlander

#2132 Re:

2014-03-24 21:29

#1: -

Ja, helemaal mee eens, weg met die kut marokkanen.

Trotse Nederlander

#2133 Re:

2014-03-24 21:30

#2130: -

Inderdaad! Weg met die kut marokkanen

Trotse Nederlander

#2134 Re:

2014-03-24 21:46

#3: -

Oh, je voelt je gediscrimineert? Goh wat vreemd! Vrijwel elke marokkaan is crimineel (al of niet veroordeelt).
Er lopen teveel Marokkanen rond die niet willen werken, maar wel een uitkering hebben. In groepen (want in hun ééntje durven ze niet) schoppen ze heel laf personen zonder een enkele reden in coma. Ze noemen Nederlands vrouwen kanker hoer. Ze bedreigen een ieder die er wat van zegt en ze er op aan spreekt. Ze schoppen kleine meisjes (ook weer in groepen) in elkaar als die niet op hun avances in willen gaan (een marokkaan zegt dan; "hé hoer, wil je met me neuken?").
Ze slaan bejaarden in elkaar en veroven ze van een paar tientjes, want een jonge kerel van hun formaat durven ze niet te beroven tenzij ze in een grote groep zijn. En ze doen nog veel meer criminele acties.
Marokkanen zijn de meest laffe oneervolle lieden.
Er zijn meer chinezen in Nederland dan Marokkanen, maar daar hoer je nooit wat over want die houden zich aan de wet, die leren onze taal, ze respecteren onze cultuur, en ze noemen Nederlandse vrouwen geen kanker hoer.

Begrijp je dat IK (en vele Nederlanders met mij) me gediscrimineert voel door Marokkanen?

Ik vind dat iedere criminele buitenlander en elke criminele van-oorsprong-niet-nederlander het land uit moet. Als dit gebeurt, dan moeten Marokkanen in de honderd duizenden weg. Alleen de kinderen van de marokkanen die nog te jong zijn(pak 'm beet een jaar of 7) blijven over. Van alle ander groepen een paar duizend MOE'ers moeten weg en één of twee chinezen.

Trotse Nederlander

#2135 Re:

2014-03-24 22:09

#2126: -

Jullie zijn allemaal hypocriet.
Toen in 2002 Rob Oudkerk (PvdA) zei "kut-Marokkanen" heeft NIEMAND aangifte gedaan.
Toen in 2008 Hans Spekman (PvdA) zei "We moeten Marokkanen vernederen" heeft NIEMAND aangifte gedaan.
Toen in 2011 Diederik Samson (PvdA) zei "Marokkanen monopolie op geweld" heeft NIEMAND aangifte gedaan.

Toen in Oktober 2013 een 20 jarig meisje door 6 Marokkanen werd mishandeld heeft niemand petitie opgezet.
Toen in maart van dit jaar 15 Marokkanen een scholier bewusteloos sloegen heeft NIEMAND een petitie opgezet.
En zo kan ik nog rustig ruim twee duizend voorbeelden geven van criminele marokkanen.

Nu GEERT WILDERS de vraag stelt of we (criminele) Marokkanen het land uit willen hebben, staat ineens iedereen op z'n achterse benen en roept "DISCRIMINATIE"

Dat hij niet de vraag nuanceerde en vroeg "Willen jullie meer of minder criminele Marokkanen?" is vrij duidelijk. Want laten we eerlijk zijn; zijn er in Nederland Uberhaupt niet-criminele Marokkanen? Ik ken ze niet, en ik heb ze nog nooit ontmoet, en ik ken NIEMAND die zegt; "Oh ja, ik ken een niet-criminele Marokkaan". Nog NOOIT iemand horen zeggen.
Ik zou de niet-criminele Marokkaan graag ontmoeten, de hand schudden en hem vragen hoe diep hij zich wel niet schaamt voor het wangedrag van zijn medelanders. Waarschijnlijk zal het antwoord zijn; "Nee hoor, ik schaam me niet. Ik ben invalide, ik kan niemand in elkaar slaan, dus moedig ik mijn mede marokkanen aan"

een bezorgde nederlander

#2136 Re:

2014-03-24 22:25

#3: -

O ja, kent hij jou? Heeft hij je naam genoemd? Ben jij geen Nederlandse dan? Hoe komt het dat jij je aangesproken voelt. Ik voel mij helemaal niet aangesproken en voor deze onzin heb ik het te druk met werk. Misschien ook eens proberen?

Nederlander met een idee/oplossing.

#2137 Re:

2014-03-24 23:21

#2131: -

Haat zaaien is levensgevaarlijk? Als iemand/groep je dochter heeft verkracht of je moeder heeft beroofd, is dat GEEN haat zaaien? Als je telkens voor kanker hoer wordt uitgemaakt of ik hoop dat je kanker krijgt tegen je wordt geschreeuwd terwijl je gewoon je werk doet. Is dat geen haat zaaien. Elke vrijdag in de moskee zitten en in het weekend je vrouw in elkaar rossen omdat ze haar hoofddoek niet omhad toen een neef langs kwam. Is dat niet hypocriet? En ja het zijn meer mensen die dat doen, maar niemand misbruikt hun geloof hier bij l behalve de Marokkanen.

Ik hoorde vroeger hoe jonge jongens zich mastrubeerde onder de dekens, want dat zag Allah niet???? De discussie over wel of niet mogen roken of drinken. In geen enkel geloof is zoveel onenigheid als in de islam. In geen ander geloof wordt beschreven dat de ongelovigen lager staan dan de gelovige. De koran is een gevaarlijk boek in verkeerde handen en daar ligt de koran ook.

 

Ik heb een Marokkaanse collega en discussieer veel met hem, maar we blijven elkaar respecteren en elkaars keuzes. Hij stemt volge niet s mij PVDA en ik PVV en staan toch telkens voor elkaar klaar op het werk en hebben de zelfde visie op de maatschappij. Zolang je elkaar met respect behandeld en elkaar geen levenswijze of buitenlandse teksten opdringt en de verhoudingen tussen autochtonen en allochtonen in stand houdt, is er niets aan de hand. Nu woon ik in Amsterdam west en dat is gewoon marrakech. De Hema zit geen autochtoon tussen, alleen de wc dame. Bijna alle winkels hebben islamitische namen. En kom niet aan met werk waar de Nederlanders te goed voor waren, want ik zie de Marokkanen niet als wc juf bij de Hema zitten of de vuilnis wekelijks ophalen. Zelfs het riool verstoppen ze, maar schoonmaken ho maar. Dan moet er weer een vrachtwagen komen om het riool schoon te spuiten en daar zit dan weer een autochtoon op. Nee, de Marokkanen zijn hier puur gekomen om een uitkering te halen en van dit geld als Allah te leven in eigen land met een kast van een huis, Dat niet wordt opgegeven aan de belasting. En zonder bij elkaar een jaar te hebben gewerkt strijken ze wel ons verdiende AOW op in Marokko.

 

Heeft Wilders ooit een marokkaan bedreigd met de dood of verminking? Nee, maar er mag wel geroepen worden dat hij opgehangen moet worden, of in een clip worden neergeschoten en op andere wijze vermoord of gemarteld worden. Goh hoe komt iemand er toch op dat Wilders mensen aanzet tot haat? Al die mensen die naar Wilders wijzen, moeten eens kijken waar die andere 3 vingers naar wijzen........

 

Ik denk dat wij maar moeten doen wat zij hier doen in Marokko,  o nee dat kan niet want dan wordt je gemarteld of gedood en als je geluk hebt mag je je leven in een cel met nog eens 20 man zitten. Als mensen uitzetten niet goed is, waarom laten we niet gewoon ALLE Marokkanen Nederland binnen en dan kunnen de Nederlanders die willen naar Marokko.  Gewoon het land ruilen!! Hoeft niemand het land uitgezet worden en is er in het nieuwe nederland meer dan genoeg werk en is er ook geen werkeloosheid meer. Want er is daar genoeg te doen. Wij nederlander dr in ngen de woestijn wel terug met aanleg van kanalen en meer grondstoffen dan hier. Misschien vinden we ook weer aardgas of olie?

 

Ik denk echt dat dat de oplossing zou kunnen zijn.

een nederlander met berouw?

#2138 Re:

2014-03-24 23:38

#2126: -

Ik weet het niet, maar hoe kun je aangifte doen tegen de vrijheid van meningsuiting.  Zolang rappers een moord in scene zetten en andere zeggen dat iemand 'gestopt' moet worden en andere bedreigingen ongemoeid worden gelaten, moet de vrijheid van meningsuiting van iemand met een visie om de verhouding tussen allochtoon en autochtoon weer in balans probeert te krijgen toch ook kunnen zeggen wat hij voor velen zegt ?

Als iemand mij weer uitscheld voor kankerlijer en dat mijn vrouw en moeder kankerhoeren zijn of kanker mogen krijgen, dan zal ik hem mijn excuses aanbieden dat Mijnheer Wilders hem op kosten van de belastingbetaler naar zijn nieuwe 3 verdieping tellende villa in het zon overgoten Marokko wilde laten vliegen. En dat hij zo nu en dan moet kijken hoe het bij zijn bedrijfje gaat die hij met geld uit Nederland heeft opgestart.

Patriot

#2139 Re:

2014-03-25 00:01

#2101: -

Ik begrijp niet helemaal goed waarom je hier reageert als je toch in het buitenland woont. Als zelfs de toeristen zich afvragen of ze wel in Europa zijn beland of in noord-afrika,  dan is het toch best tijd om even te kijken wat er nu eigenlijk gebeurd in dit land. In het centrum van Amsterdam moet ik Engels, Duits of Frans praten vanweg de toeristen en buiten het centrum moet ik vragen wat voor winkel ik inloop omdat er allemaal Arabische namen op staan. En over werken. Waarom is bij de Hema(dat is dan nog wel een Nederlandse naam) dan alleen de toiletjuffrouw nog nederlands? En als ik de markt loop en ik word als Nederlander niet weggestuurd op mijn handen kan tellen hoeveel nederlanders er lopen. Bij de kraampjes zit alleen een Nederlandse frietkraam en een aardappel boer. De rest? Een van de andere 175 nationaliteiten die Nederland rijk is.

Kom voor de gein een maandje in het Blue Square Hotel in Amsterdam logeren en dan spreken we elkaar na die maand bij de Hema. Zo niet, houd je lekker bezig met het land waar je in woont en pas je aan. Wees geen marokkaan in het land waar je nu woont. Ben ook benieuwd waarom je niet meer in Nederland woont. Toch niet on tevreden over Nederland,  landverrader?

Ik werk al sinds mijn 16e en altijd midden in de maatschappij als krantenbezorger begonnen en via applicatie programmeur en winkel medewerker tot toezichthouder en buitengewoon ambtenaar. En ALS een marokkaan werkt, dan werkt hij serieus, maar zelfs mijn Marokkaanse collega's zien en erkennen dat 70% niet werkt, tenzij criminaliteit als werk wordt gezien.

Ik ben een patriot. Mijn land!!!! En geen dubbel paspoort.


Gast

#2140

2014-03-25 02:33

Misschien daarom gaan al julli dochters met medelanders omdat racisten altyd de andere de schuld geven en kankeren ga leven zoeken ezels leven en laten leven stomme varkens
De boemerang

#2141 Re: Re:

2014-03-25 09:22

#2138: een nederlander met berouw? - Re:

De vrijheid van meningsuiting is inderdaad een groot recht en één van de pijlers van de democratische rechtsstaat. Het zou menigeen sieren zich eens te verdiepen in dit recht en wat de democratische rechtsstaat nu werkelijk betekent. De vrijheid van meningsuiting betekent bijvoorbeeld NIET dat u maar wat in het wilde weg kunt roepen en u vervolgens verstoppen achter wat u denkt dat uw recht is. Heeft u enig idee hoeveel mensen hun leven gelaten hebben bij hun nooit aflatend gevecht zodat dit en de andere grondrechten ook voor u en uw nakomelingen een gegeven is? En u wil zich beroepen op dit grondrecht om uw vuilspuiterij te rechtvaardigen? Schaam u, schaam u heel diep!

Is het u nooit opgevallen, dat de aanhangers van de PVV voortdurend dezelfde argumenten aandragen, die doorgaans absoluut geen argument zijn en in de andere gevallen als argument paradox in zichzelf zijn, maar waarvan in ieder geval geen enkele aanhanger mij ooit heeft duidelijk kunnen maken waarom, hoe of wanneer dat nu argument zou zijn. Valt het u ook niet op, dat iedere PVV-aanhanger het steeds weer heeft over "de Nederlandse normen en waarden" waaraan "de Marokkaan" zich niet zou hebben aangepast, maar zelf blijk geeft die "normen en waarden" niet te kunnen definiëren en in ieder geval "tolerantie" als beslist geen Nederlandse waarde tentoonspreidt? En dat de gemiddelde PVV-aanhanger zich verlaagt tot ordinair gescheld (zie bovenstaand) en schuttingtaal als hij zich in het nauw gedreven voelt? En dat diezelfde PVV-aanhangers telkens weer statistieken aandragen die nergens gepubliceerd zijn, nergens op stoelen en volledig ontspruiten aan hun eigen duim? Lees bijvoorbeeld de bovenstaande commentaren maar eens: er worden 'feiten' aangedragen, die absoluut geen feit zijn (90% procent van de Nederlanders denkt wat Wilders zegt, 70% procent van de Marokkanen werkt niet, etc., etc.).

En als we het dan toch over werkschuw tuig hebben: vergeet niet, dat ook de heer Wilders van zijn leven nog nooit een dag gewerkt heeft, omdat u hem telkens weer in een kamerzetel hijst. Met enige regelmaat roept deze man wat u wil horen en koopt zichzelf daarmee weer voor vier jaren een zetel. Voor verantwoording loopt hij hard weg (zelfs voor de verantwoording van zijn eigen woorden, zegt weliswaar dat hij vierkant achter zijn woorden blijft staan, maar brengt dan nuanceringen aan, die wij enkele dagen eerder al hadden moeten begrijpen), maar heeft nu al een leuk pensioentje voor de rest van zijn leven opgebouwd door u. Met wat? Met niets. Heel veel geblaat en geen enkele daden. Is dat uw profeet? Is dat voor u "de man die Nederland gaat redden"?

Wordt wakker en kom met beide benen in de realiteit staan. Blijf niet zweven op het kunstmatige wolkje dat de heer Wilders u voorhoudt. U zult zien dat dat wolkje u nooit zal dragen en de klap van de val die u dan zult maken, zal heel pijnlijk zijn.

De boemerang

#2142 Re: Re:

2014-03-25 09:45

#2137: Nederlander met een idee/oplossing. - Re:

Heeft u uw eigen woorden gelezen? U zegt bijvoorbeeld: "Ik heb een Marokkaanse collega en discussieer veel met hem, maar we blijven elkaar respecteren en elkaars keuzes. Hij stemt volge niet s mij PVDA en ik PVV en staan toch telkens voor elkaar klaar op het werk en hebben de zelfde visie op de maatschappij. Zolang je elkaar met respect behandeld en elkaar geen levenswijze of buitenlandse teksten opdringt en de verhoudingen tussen autochtonen en allochtonen in stand houdt, is er niets aan de hand." Hoe kunt u dit rijmen met de rest van uw betoog?

Of: "Haat zaaien is levensgevaarlijk? Als iemand/groep je dochter heeft verkracht of je moeder heeft beroofd, is dat GEENhaat zaaien?" Nee, dat is inderdaad geen haatzaaien (één woord), maar een misdrijf. Of: "Als je telkens voor kanker hoer wordt uitgemaakt of ik hoop dat je kanker krijgt tegen je wordt geschreeuwd terwijl je gewoon je werk doet. Is dat geen haat zaaien." Nee, ook dat is geen haatzaaien, maar een belediging.

"In geen enkel geloof is zoveel onenigheid als in de islam." Correctie: geen enkel geloof is zo versplinterd als het Christendom.

"In geen ander geloof wordt beschreven dat de ongelovigen lager staan dan de gelovige." Nog een correctie: ik ken een boek waarin sprake is van een 'uitverkoren volk'. Als dat volk uitverkoren is, dan staan alle andere volkeren daarmee lager in de voorkeur van de Heer. Dit is nochtans niet de Koran en ja, inderdaad ook gevaarlijk in de verkeerde handen. Maar och, ieder boek ("Catcher in the Rye", iemand?) is gevaarlijk in de verkeerde handen, zelfs Harry Potter.

"De Hema zit geen autochtoon tussen, alleen de wc dame. Bijna alle winkels hebben islamitische namen. […] Nee, de Marokkanen zijn hier puur gekomen om een uitkering te halen." Hoezeer u zichzelf hier tegenspreekt hoef ik niet uit te leggen, toch?

"Wij nederlander dr in ngen de woestijn wel terug met aanleg van kanalen en meer grondstoffen dan hier." Nee, hier heb ik geen weerwoord op, want hier kan ik met de beste wil geen touw aan vastknopen.

Ik neem aan dat u de boodschap wel begrijpt, inmiddels? Open uw ogen en vorm uw eigen opinies. Met het nabauwen van wie niet verder komt dan ongefundeerde en schofferende leuzen, doet u zichzelf tekort.

gast

#2143

2014-03-25 10:44

#2135: Trotse Nederlander - Re:

In 2009 werd er eveneens geen aangifte gedaan toen Wilders een nieuw wetsvoostel introduceerde met de woorden: het is tijd voor een grote schoonmaak in onze straten. Dit is vervuiling van de publieke ruimte. Een beter milieu begint bij jezelf. De vervuiler betaald. Het betrof hier een ""kopvoddden"" belasting voor Marokaanse vrouwen. Inhoudelijk deed het betoog niet onder aan de NSB retoriek in anti Joodse propagada films uit de vorige eeuw. Fims die in de bioscoop werden vertoond. Blijf deze peititie ondertekenen.

Noke Wan

#2144

2014-03-25 11:28

De uitingen van de heer Wilders zijn onacceptabel, racistisch en haatzaaiend.

Gast

#2145

2014-03-25 11:59

Die man is een rascist en zaait haat onder de bevolkingsgroepen. Hij moet gestopt worden en zijn straf krijgen.

Gast

#2146

2014-03-25 12:24

die wilders moet uit het kabinet, ik werk 26 jaar als zelfstandige onderaannemer, ik betaal mij scheel aan belastingen 45 procent van mijn omzet gaat naar de nederlandsche staat. en nu komt deze lul mijn bevolkingsgroep zwartmaken, wilders is een ondankbare hond, en een racist, haatzaaier is het, wat ik niet snap is dat al die lulkoeken in het kabinet dit zomaar tollereren, gooi die hond eruit, zodat we een leefbaar nederland zullen behouden, wilders je bakt er niets van stomme idioot.
Gast

#2147 Re: Re:

2014-03-25 12:34

#2134: Trotse Nederlander - Re:

Beste mijnheer,

Ik wil U verzoeken eerst Uw moerstaal correct te schrijven. Het aantal spelfouten in uw teksten doet mijn ogen wateren.

gast

#2148 Re: Re:

2014-03-25 12:38

#2138: een nederlander met berouw? - Re:

Omdat je weliswaar vrijheid van meningsuiting hebt, maar ook een verantwoordelijkheid hebt af te leggen voor wat je zegt. Daar waar een mening gevaar oplevert (het roepen van 'brand!' in een vol theater zonder dat er daadwerkelijk brand is) of een bepaalde groep tegen een andere groep probeert op te hitsen (Wollt ihr den totalen Krieg?) dient er door de spreker verantwoordelijkheid te worden afgelegd.

gastje

#2149 Re: Re:

2014-03-25 12:40

#2137: Nederlander met een idee/oplossing. - Re:

'Haat zaaien is levensgevaarlijk? Als iemand/groep je dochter heeft verkracht of je moeder heeft beroofd, is dat GEEN haat zaaien?'

 

Nee, dat is geen haatzaaien. Het is en blijft  verkrachting/aanranding danwel schending van de persoonlijke integriteit. Evenmin te tolereren maar het is géén haatzaaien.


Gast

#2150

2014-03-25 13:38

Wilders〓hitler