Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gast#2102 Mar 23, 2014, 21:35
Schande, CDA en VVD die met de gedoogconstructie hem op een voetstuk hebben geplaats. Alle politieke partijen horen stelling te nemen. D66 en Groenlinks hadden duidelijk gemaakt nooit met hem te zullen werken. Dar is daadkracht. Zijn kiezers moeten weten dat deze man Ned
erland in ellende gaat achterlaten. Anno 2014 praten wij over de wereldburger. Een mens die een ander mens niet duld is geestes ziek, en heeft last van het slavernijsyndroom.
Vice president Asscher heeft duidelijk taal gesproken. Proficiat, dat is leiderschap.
erland in ellende gaat achterlaten. Anno 2014 praten wij over de wereldburger. Een mens die een ander mens niet duld is geestes ziek, en heeft last van het slavernijsyndroom.
Vice president Asscher heeft duidelijk taal gesproken. Proficiat, dat is leiderschap.
Gast#2103 Mar 23, 2014, 21:44
Deze man is geen politicus , hij kan totaal niet samenwerken, is niet flexibel, zijn uitspraken zijn rascistische en haatzaaiend .wilders moet maar vertrekken uit nederland .
Gast#2104 Mar 23, 2014, 21:57
schandelijk... Meneer Wilders is kenbaar vergeten dat hij ook buitenlands bloed bezit.... (en joodse achtergrond heeft)(!) Hoe dom kun je zijn, zucht....
Gast#2105 Mar 23, 2014, 23:11
ik teken deze petitie omdat ik vind dat geert wilders te ver gaat in zijn uitingen over buitenlanders die in nederland wonen en de islam...ik vind dat deze man en zijn party haat zaaien in ons land en vind dat afschuwelijk....
Gast#2106 Mar 23, 2014, 23:21
Ik vind het schandalig dat niet wordt ingegrepen!!!
Gast#2107 Mar 23, 2014, 23:22
schandalig
Gast#2108 Mar 24, 2014, 00:17
ik ben druk met uitleggen aan mijn gekwetste zoon, dat die man op de tv het niet zo bedoelt en dat het niet over hem gaat!?
Gast#2109 Mar 24, 2014, 05:40
Geert Wilders geeft een verkeerd beeld van hoe Nederland hoort te zijn. Het is een haatzaaier met een wrok tegen Marokkanen . Dit kan en mag niet !
Gast#2110 Mar 24, 2014, 08:19
.
Gast#2111 Mar 24, 2014, 10:45
Geachte meneer wilders,
Ik als marokkaan vindt het belachelijk wat u gezegd heeft. je bent gewoon een kinderachtig 'volwassene'. Weet uw zelf niet dat je half indonesisch bent. Pas goed op je woorden blonde gorilla, voor je het weet sta ik voor jou deur.
Vriendelijke groet! Van marokko
Ik als marokkaan vindt het belachelijk wat u gezegd heeft. je bent gewoon een kinderachtig 'volwassene'. Weet uw zelf niet dat je half indonesisch bent. Pas goed op je woorden blonde gorilla, voor je het weet sta ik voor jou deur.
Vriendelijke groet! Van marokko
Gast#2112 Mar 24, 2014, 11:03
Simpelweg haatzaaien.
Gast#2113 Mar 24, 2014, 11:33
Ik vind het nergens op slaan, iedereen moet gelijk worden behandeld, ookal zijn we anders toch moeten we gelijk worden behandeld.
Gast#2114 Mar 24, 2014, 11:37
Dit is gewoon discriminatie en racistisch. Iedereen moet gelijk behandeld worden. Hopen dat er een rechtzaak tegen Geertje begint.
Gast#2115 Mar 24, 2014, 11:40
Het slaat nergens op, het is discriminatie.
Iedereen moet gelijk behandelt worden.
Er zijn slechte Marokkanen maar ook goede Marokkanen.
Er zijn slechte Nederlanders maar ook goede Nederlanders.
Van elke cultuur zijn er goede en slechte mensen, en dat hij alleen over Marokkanen praat..?!
Dat was de Limit, hopen dat er een rechtzaak tegen geertje begint.
Iedereen moet gelijk behandelt worden.
Er zijn slechte Marokkanen maar ook goede Marokkanen.
Er zijn slechte Nederlanders maar ook goede Nederlanders.
Van elke cultuur zijn er goede en slechte mensen, en dat hij alleen over Marokkanen praat..?!
Dat was de Limit, hopen dat er een rechtzaak tegen geertje begint.
Gast#2116 Mar 24, 2014, 11:59
Ik ben een groot voorstander van vrijheid van meningsuiting, maar mensen als Wilders maken er bewust misbruik van. Ik maak nu gebruik van mijn vrijheid van meningsuiting om te zeggen dat ik vind dat Wilders bewust groepen mensen tegen elkaar opzet. Ik vind dit zo crimineel, dat wat mij betreft hij buiten de landsgrenzen gezet mag worden . . . al kan ik mij voorstellen dat geen ander land op deze dubieuze figuur zit te wachten . . . minder Wilders!!!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Gast#2120 Mar 24, 2014, 14:01
I was never treated like this before in any other country I lived before in it .
I live with my 3 children how can I explain for them what wilders just said about morocan people living here in this country?.
Gast#2121 Mar 24, 2014, 14:02
Discriminatie mag nooit
Gast#2122 Mar 24, 2014, 14:28
zijn cijfers kloppen voor geen meter,en wie weet waar zijn voorouders vandaan komen, en trouwens de mijne ook, en wat dan nog?Nelleke den Ouden
Gast#2123 Mar 24, 2014, 16:02
Beste Mensen,
Ik ondersteun deze petitie.
Maar het moet niet alleen bij een petitie blijven.
Deze rasistiche handelingen moeten juridisch aan gevochten worden en de beste advocaat hiervoor is de Surinamer Gerard Spong.Uiteraard dit soort zaken ook goed bespreken met de Marokkaanse Ambassade.Vandaag zijn het onze Marokkaanse broeders en zusters en morgen zijn het de Surinamers. Ook een optocht organiseren en alle etnische groepen mobiliseren op 30 April. En denk erom : nooit geweld gebruiken.
Mvg, Hendrik Gaja
Ik ondersteun deze petitie.
Maar het moet niet alleen bij een petitie blijven.
Deze rasistiche handelingen moeten juridisch aan gevochten worden en de beste advocaat hiervoor is de Surinamer Gerard Spong.Uiteraard dit soort zaken ook goed bespreken met de Marokkaanse Ambassade.Vandaag zijn het onze Marokkaanse broeders en zusters en morgen zijn het de Surinamers. Ook een optocht organiseren en alle etnische groepen mobiliseren op 30 April. En denk erom : nooit geweld gebruiken.
Mvg, Hendrik Gaja
Gast#2124 Mar 24, 2014, 18:43
Ik ben niet bang maar voel de drang het goede te doen.
Het verschil tussen die twee : Wie vreest kent geen fatsoen!!
Ieder individu die zichzelf boven een ander stelt, om wat voor reden dan ook. Verdient het om te ontvangen wat hij een ander toewenst.
Iemand puur op afkomst veroordelen is racisme. En racisten horen niet thuis in mijn nederland!!
It takes skill to be real and try to heal each other....
negativiteit met negativiteit bestrijden leidt tot nog meer negativiteit meneer Wilders....
Hoe intelligent denkt u te zijn hahahahaha
Het verschil tussen die twee : Wie vreest kent geen fatsoen!!
Ieder individu die zichzelf boven een ander stelt, om wat voor reden dan ook. Verdient het om te ontvangen wat hij een ander toewenst.
Iemand puur op afkomst veroordelen is racisme. En racisten horen niet thuis in mijn nederland!!
It takes skill to be real and try to heal each other....
negativiteit met negativiteit bestrijden leidt tot nog meer negativiteit meneer Wilders....
Hoe intelligent denkt u te zijn hahahahaha
Gast#2125 Mar 24, 2014, 18:55
Stuur Wilders maar naar een psychiater
| This discussion has been closed. |
(Volgens mij is de gemiddelde Nederlander luier dan de gemiddelde Marokaan)
Sukses met de strijd