Limburg.net Sint-Truiden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Limburg.net Sint-Truiden.


Gast

#1

2014-03-21 21:10

Ik hoop op een enorm succes van deze petitie. Maar ik wil er ook nog op wijzen dat Limburg.net een monopolie aan het oprichten is met alle gevolgen van dien. Geen concurrentie meer mogelijk dus vrije prijzen slag. En Sint-Truiden is dan mede verantwoordelijk hiervoor. Men slaat ons om de oren met prijzen vergelijken, veranderen van provider .... en wat doet Sint-Truiden zij sluit zich aan bij een organisatie die maar een doel heeft heel Limburg inpalmen en dan veel te hoge prijzen hanteren. In Sint-Truiden zijn de gevolgen al merkbaar 30 ontslagen !
Bakkertje

#2 Re:

2014-11-22 07:40

#1: -  die 30 ontslagen zijn "politiek" gerelateerd, heeft niks met Limburg.net te maken. Iedere gemeente zal op termijn ingepalmd worden helaas.

Daar zullen die 13 handtekingen weinig aan kunnen veranderen.

Wat een "groot" succes, afgaande op de reclamaties op Facebook heeft deze aanklacht maar weinig om het lijf.Zolang de mensen nog op een terrasje kunnen gaan om een cola of dergelijke te kunnen drinken aan 2euro 20 of meer, zie ik het probleem niet!!!!!!