Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!.


Gast

#251

2014-02-09 12:29

De gewone werkende mens zal weer de dupe zijn. Genoeg uitgemolken.
Zal minister Crevits vanuit haar wagen met chauffeur, door ons betaald, ook zelf het rekeningrijden betalen? Ik denk het niet.

Gast

#252

2014-02-09 12:30

Het is een poging om een systeem uit te vinden die de werkende klasse en de gepensioneerden zal treffen."Mijn wagen,mijn vrijheid"zal voorbij zijn maar zover zijn we nog niet.Betalen we al niet genoeg!!!!! brandstof,rijtaks,verzekering,onderhoud ....

Gast

#253

2014-02-09 12:31

Het wordt tijd dat wij, automobilisten, stoppen met de zwijgende melkkoe te spelen van de politiek. En ons verzetten tegen de dictatuur van de Groenen met hun leugenachtige non-argumenten betreffende het milieu!

Gast

#254

2014-02-09 12:32

Ik rijd 300 km per dag dat is 15 euro, ik rijd met mijn eigen wagen mijn baas gaat nooit 15 euro per dag 'sponsoren' dus ben ik mijn job kwijt?

Gast

#255

2014-02-09 12:34

Laat eerst en vooral buitenlandse vrachtwagens betalen.

Gast

#256

2014-02-09 12:35

Minister Crevits zorg voor deftig openbaar vervoer en een degelijk wegennet,
steek daar uw energie in.
Me

#257 Re:

2014-02-09 12:35

#26: -

respect voor ulle job, MAAR, ik vind wel dat zij die meer gebruik maken van de weg, dat zij ook meer dienen te betalen dan zij die veel minder gebruik maken van de auto.

 


Gast

#258

2014-02-09 12:35

Het is een regelrechte schande. Omdat de staatskas geen geld meer heeft om te investeren, moet de gewone automobilist steeds het gelag betalen. In plaats van nieuwe gevangenissen te bouwen en proefprojecten rekeningrijden te organiseren, gebruik het geld om een fatsoenlijke infrastructuur uit te bouwen in ons land. Doe het buitenlands zware vrachtverkeer die schade aan onze wegen veroorzaken hiervoor betalen via een wegenvignet. De gewone automobilist zal het asfalt niet beschadigen met zijn wagen.

Gast

#259

2014-02-09 12:36

Buitenlandse vrachtwagens laten betalen.

Gast

#260

2014-02-09 12:37

Rekeningrijden zal ervoor zorgen dat producten en diensten duurder worden en dat zal de consument geweten hebben!

Gast

#261

2014-02-09 12:37

ik woon in een gebied (zuid-oost Limburg) waar er wweinig tewerkstelling is.waarom moet ik gestraft worden om 's morgens vroeg als er nog geen openbaar vervoer is gestraft worden om te gaan werken.

Gast

#262

2014-02-09 12:38

De mensen met de laagste inkomens, moeten die terug te voet gaan werken. Want dit is echt voor de rijke mensen en voor de mensen met bedrijfswagens.

Gast

#263

2014-02-09 12:38

De files worden hiermee niet opgelost. Deze regering liegt en is misdadig!

Gast

#264

2014-02-09 12:38

Autorijden wordt momenteel reeds zeer zwaar belast.
Als mijn dochter die € 1.400 netto per maand verdient en door gebrek aan openbaar vervoer in Klein Brabant verplicht is met de wagen te gaan werken nu ook nog eens een kilometerheffing moet betalen dan kan ze er beter mee stoppen. Op die manier wordt autorijden onbetaalbaar. Bovendien staat het vast dat het Vlaamse Gewest niets wil doen om het aanbod openbaar vervoer in deze regio
(Bornem, Puurs, Willebroek, Londerzeel)te verhogen.
Gast

#265

2014-02-09 12:40

Mensen langer laten werken en diegenen die blij zijn nog te kunnen gaan werken, zij het mits verplaatsing 150 km/dag (en dan nog flexibel in uren trachten te werken) nog met plezier opzadelen met 1500 EURO extra te laten betalen, neen dank u. (Schande !) Goede raad, zorg eerst voor waardevolle alternatieven zodat de gebruiker zelf keuze heeft. Ook niet duidelijk, wat en hoe wordt het ingezamelde geld gebruikt ten gunste van mobiliteit ? (Transparantie ?) Heren beleidsmakers, laat aub de woon-werk weggebruiker wederom niet de dupe zijn !!

Gast

#266

2014-02-09 12:41

we zijn al de beste belasting betaler te wereld, gaan ze nu nog meer in ons zakken zitten. trop = te veel
TP

#267 Re:

2014-02-09 12:41

#242: -

Ze willen het helemaal niet duurder maken. Iedereen betaalt nu een jaarlijkse taks. Die taks zou wegvallen en vervangen worden door een taks op basis van kilometers. Vind ik persoonlijk een eerlijker systeem dan mensen die een wagen hebben, maar hem minder gebruiken dan anderen evenveel te laten betalen dan zij die dagelijks de wegen overbevolken.


Gast

#268

2014-02-09 12:41

Om tot aan het openbaar vervoer naar Gent te geraken moeten we met onze allerkleinste wagen eerst 3,5 km rijden , daarvoor het duurste tarief betalen , dan tot een kwartier wachten op een tram die zelfs niet verder dan het centrum rijden kan en dan de rest te voet doen . Bravo voor de politiekers die ook zo goed voor onze virtuele voetpaden zorgen en nooit genoeg verdienen .

Gast

#269

2014-02-09 12:41

Al onze belastingen en taksen voor de auto worden verbrast aan nutteloze geldverslindende studies en politieke spelletjes. Ondertussen moeten we op slecht onderhouden en gevaarlijke wegen rijden. Openbaar vervoer is voor velen geen optie vanwege ontoereikend.

Gast

#270

2014-02-09 12:44

Het is hier altijd het zelfste betalen betalen en nog eens betalen.
en zeker al voor de werknemers je bent veel beter af als je niet werkt zoals zoveel buitenlanders hier integendeel ze hebben hier nog de meeste voordelen neem maar een sociale wonning als je werkt heb je daar ook al geen recht op, de reden is uw inkomen ligt te hoog maar als je alles eens uitrekend wat een werkende mens MOET betalen hebben ze soms nog minder over dan een werkloze in de maand pffffffffffff is nog maar 1 voorbeeld van de duizende.
LAAT DE DIE MET HUN MONSTER INKOMEN EENS BETALEN HET PROBLEEM IS OPGELOST DAN.
Maar dat doet de regering niet aja juist want dan zouden ze ook moeten betalen.
en schaft de dotatie van alle leden van het koningshuis eens af juist nog de koning en de koningin een dotatie maar ook geen moster dotaties gelijk nu.

Martin

Gast

#271

2014-02-09 12:44

Laat de buitenlanders meebetalen dmv wegenvignet en niet weer alleen die brave Belg !

Gast

#272

2014-02-09 12:44

Beter zou zijn dat men parameters invoert per gereden kilometer.
Brandstof, verzekering inclusief.
Afschaffing van de verkeerstaks.

Gast

#273 Van het schrappen van de verkeersbelasting hoor ik al lang niets meer!Re: Re:

2014-02-09 12:45


Gast

#274

2014-02-09 12:47

Voor ons , werklui , niet betaalbaar . Waar is dan onze "zogenaamde vrijheid"? Enkele jaren terug werd vignet weggestemd ( Hollanders waren ertegen). Wij zijn een transitland !!!! Vignet inbrengen dus , want buitenlandse chauffeurs gebruiken onze wegen, en niet onze winkels, restaurants etc.....

Gast

#275

2014-02-09 12:48

Nog een dure belasting in onze belastingsyteem.