Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
t.a.v. onze overheid "leer besparen, gooi de centen van uw burgers niet door deuren en vensters, steel wat minder om u zelf te belonen en belast niet diegene die de kar trekken maar diegene die daarop zitten.
Ik werk te brasschaat.
De kortst bijzijnde bushalte waarvan ik tijdig in het station kan zijn is 6 km van mijn deur,ik zou dan om 03.30 moeten opstaan om om 07.30 te beginnen.
En wie gaat me dan brengen?
Moeten we dan gaan betalen om te MOGEN WERKEN!!!!
Voer een wegenvignet in maar dan voor iedereen en ook voor de buitenlanders en zorg dat dit ook daadwerkelijk gecontroleerd word zoals bijvoorbeeld oostenrijk en zwitserland.
Iedereen zou deze petitie moeten tekenen tegen een verkapte vorm van belastingen.
De regering komt met beloftes voor belastingverlaging maar aan andere kant is de regering heel creatief om zoveel mogelijk uit de zakken te graaien van Jan modaal. Naast autotax, accijnzen op brandstoffen en boetes brengt de weggebruiker blijkbaar nog niet genoeg geld op. Minder zuur achter stuur is de huidige slogan maar men is wel goed bezig de citroen helemaal leeg te wringen
Als ze eens serieus werk zouden maken naar optimalisatie van het openbaar vervoer zodat mensen hiervan gebruik kunnen maken i.p.v. de mensen te straffen dat ze de auto moeten nemen.
Mijn voorstel, we blijven gewoon allemaal thuis.
| This discussion has been closed. |