Goedkope zorgverzekering voor elke Nederlander

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Goedkope zorgverzekering voor elke Nederlander.


Gast

#26 ziekenfons

2014-01-23 21:38

ik vindt het niet normaal meer wie zorg nodig heeft is bij de beesten af

Gast

#27

2014-01-23 22:37

Ik voel me gediscrimineerd!!

Gast

#28

2014-01-24 07:02

De Nederlanders hebben niks meer om te geven ,,,het word tijd dat de regering aan de eigen nl gaan geven ,,,,, en ophouden met zakken vullen ,en miljoenen aan andere landen geërfd ,,,KAPPEN HIERMEE!!!!!!!!!!!!

Gast

#29

2014-01-24 18:08

we worden gewoon gemolken werken werken en niks over

Gast

#30

2014-01-25 09:54

Aan alle kanten worden de mensen uitgemolken...
Voordat het nieuwe zorgsysteem werd doorgevoerd waren de zorgverzekeraars zover dat het nog goedkoper kon, maar om een reden van bovenaf is dat niet doorgegaan...
Triest dat de armen armer worden en de rijken rijker op deze manier!
Een andere manier. zoals in china meen ik, is pas betalen als je beter bent. anders heeft de dokter niet goed genoeg zijn best gedaan...
Maar dan nog steeds, iedereen gelijk trekken, en niet zoals nu!

Gast

#31

2014-01-25 10:12

wij willen ook een goedkope zorgverzekering die bijna alles dekt! Waarom is deze alleen voor de buitenlandse mensen???

Gast

#32 Re:

2014-01-25 15:39

#1: -

Dus eigenlijk betalen deze immigranten (terwijl we zelf 700.000 werklozen hebben) hetzelfde wat wij een 10 jaar geleden betaalde... Mooi is dat.


Gast

#33

2014-01-26 02:03

Het is gewoonweg te duur. Te weinig waar voor je geld.

Gast

#34

2014-01-26 21:40

het is gewoon te gek wat er gebeurd in ons land er worden verkeerde beslissingen genomen

Gast

#35

2014-01-27 06:28

ik begrijp niet waarom ooit de wet op gelijke behandeling is ingevoerd...wij nederlanders betalen dik voor andere en moeten maar zien rond te komen van het kleine beetje wat over blijft om van te leven..Den haag schaam je jullie hebben genoeg inkomsten als jullie inleveren kan de burger ook eens normaal leven.

Gast

#36

2014-01-28 11:07

ook voor nederlanders die in het buitenland wonen na hun pesioen

Gast

#37

2014-01-29 15:09

Commentaar lijkt me overbodig

Gast

#38

2014-01-30 18:20

zo oneerlijk!!!

Gast

#39

2014-01-31 09:28

Ik voel mij gediscrimineerd door onze Nederlandse regering, niet alleen vanwege de zorg maar om nog veel meer redenen!!

Gast

#40

2014-01-31 10:45

Pure discriminatie!
Gast

#41

2014-01-31 18:32

Te gek voor woorden


Gast

#42

2014-01-31 19:33

ik ook anja !!!!!

Gast

#43

2014-01-31 19:36

Ik , wij vinden het SCHANDALIG wat hier in Nederland gebeurt zonder blikken en blozen wordt je als Nederlander afgemaakt .Ik hoef ook niet nog eens voor de buitenlander te betalen hoe halen jullie het in je hoofd om een werkende Nderlander zo onderuit te trappen wij en ik betalen in alles het meeste maar dan ook alles het meeste van HEEL EUROPA .
HIER KLOPT IETS ABSOLUUT NIET

Gast

#44

2014-02-03 09:32

Ik verbaas mij nergens meer over in dit land.
Als NEDERLANDER heb je op vele fronten " PECH" :-( , om het maar eens uiterst vriendelijk te verwoorden.

Beste is. om je eigen conclusie te trekken en als het kan en je de mogelijkheid hebt............precies !!!!


Gast

#45

2014-02-03 10:21

!!

Gast

#46

2014-02-03 20:22

mijn broek zakt er gewoon vanaf

Gast

#47

2014-02-04 18:15

Ik vind iedere reactie hierop overbodig...het spreekt voor zich dat de Nederlandse regering haar eigen volk het vel over de oren trekt op deze manier!

Gast

#48

2014-02-05 10:04

Ik woon weliswaar over de grens maar werk en betaal belasting in Nederland. Dit land en alle voorzieningen gaan langzaam kapot. Eigenlijk wil ik hier oud worden maar ik hou mijn hart vast.


Gast

#49 Even nadenken eerst?

2014-02-05 22:31

Zo jammer dat mensen zich niet eerst eens verdiepen voor ze iets blind overnemen. Want van dit bericht klopt echt niets!

Ja! Het is waar dat sommige buitenlandse mensen die hier werken die polis kunnen krijgen. Maar dat gaat in geen geval over elke ‘medelander’.

Het gaat om expats die hier in opdracht van hun werkgever een aantal maanden tot max 2 jaar bij de vestiging in Nederland gaan werken. Zij betalen WEL een fors bedrag via hun inkomen aan belasting aan voorzieningen zoals; WW, WIA, WWB, AOW etc. etc. maar mogen daar zelf geen gebruik van maken. Daarbij zijn deze mensen (die geenszins uit arme landen komen) zelf al verzekerd in hun eigen land van herkomst. Echter omdat elke inwoner verzekerd MOET zijn in Nederland is deze ‘basispolis’ in het leven geroepen. Het gaat hier om hoogopgeleide mensen die werkzaam zijn in hun vakgebied in opdracht van hun werkgever. Deze mensen zijn zelden ziek EN daarbij heel goed verzekerd in eigen land. Mochten ze hier ziek worden, dan wordt alles wat NIET vanuit de polis uit eigen land, aangevuld met de polis hier (en dat laatste komt zelden voor). Vandaar dat lagere tarief.

Mochten deze expats langer dan 2 jaar hier moeten vertoeven, gaan ze gewoon het normale tarief betalen en kunnen ze hun eigen (veel duurdere) verzekering in het thuisland opzeggen.

Die petitie die door een van de reageerders is opgezet is dus klinkklare nonsens, die ze had kunnen voorkomen door even google te gebruiken. Wat een enorme hetze om werkelijk helemaal niets!

Het gaat dus in geen enkel geval om de kansarmen die hier een heiloord of toekomst zoeken….

Gast

#50 Kan niemand dan meer zelf nadenken?

2014-02-05 22:34

Waar mijn broek werkelijk vanaf zakt is dat blijkbaar de gemiddelde Nederlander alles voor zoete koek slikt terwijl het hele bericht van geen kanten klopt. Blijkbaar is ' zelf nadenken' en ' een beetje onderzoek doen door simpelweg Google te gebruiken' al een brug te ver..... Schaam jullie diep!!! Eerst denken, dan schreeuwen. Dan hadden jullie ook geweten dat deze hele petitie kul is en nooit ingediend KAN worden omdat er niets van de stelling klopt. Omdat ook de petitie eigenaar ergens een klok heeft horen luiden maar geen benul heeft waar ze de klepel verstopt heeft.