Asse slibt dicht !

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Asse slibt dicht !.


Gast

#26

2014-03-04 17:37

Sinds de invoering van de nieuwe verkeersituatie zijn de files alleen maar langer geworden... Mag het weer zoals vroeger aub ?

Gast

#27

2014-03-10 20:01

Waarom wordt de mollestraat niet gewoon weer toegangkelijk in de 2 richtingen?

Gast

#28

2014-12-03 14:33

Het is niet houdbaar meer! ik moet meer dan 20minuten in de file staan voor ik thuis ben. Als er bezoek komt moet je hen een andere route aanraden omdat ze anders véél te lang in de file staan, is dit nog leefbaar? dacht het niet!

Gast

#29 bel(ei)(ijd)

2014-12-04 14:04

Asse en beleid is altijd een beetje lijden. Bij deze nog maar eens een voorbeeld. We leven op hoop naar de volgende verkiezingen toe !

I HAVE A DREAM

#30 I HAVE A DREAM........I HAVE A DREAM....I HAVE A ..............

2014-12-04 22:54

I HAVR A DREAM.......


Gast

#31

2014-12-05 10:32

De files in Asse ....Een bijzonder slechte zaak voor het milieu. Ook de fietsers en voetgangers genieten volop van de uitlaatgassen.
Ook bijzonder slecht voor mensen voor wie tijd geld is en voor mensen die niet het geluk hebben om een firmawagen te hebben en hun geld letterlijk in rook zien opgaan.
Ik moet wegens familiale rampspoed van mijn woonst in Kobbegem naar de Wijndruif met de wagen omdat mijn vader hulpbehoevend is en graag op bezoek gaat bij mijn moeder naar het rusthuis in Dilbeek , ik kan jullie verzekeren dat dit een tijdrovende bezigheid is dankzij de verkeerschaos! Proficiat politiekers, goed bezig.

Gast

#32

2014-12-05 12:01

ze zouden beter ring afmaken en hun bezig houden met de echt dringende zaken in plaats van alles doodlopend of eenrichtingsverkeer te maken !

Gast

#33 Re:

2014-12-21 12:39

#1: -  Met een ringwag wordt het probleem van de bottleneck nl de file op de pontbeeklaan nog acuter , en ik hoor nergens oplossingen voor dat probleem. Het kan toch niet de bedoeling zijn het probleem gewoon te verplaatsen naar de op en afrit van de ring.

 


Gast

#34

2014-12-23 07:31

Asse slibt dicht - de schepen van Mobiliteit doet maar op - slaat alle goede raad in de wind-luistert niet naar de "menselijke" bekommernissen waar de Assenaar van wakker ligt - de handelaars uit Asse investeren in hun zaak - zorgen dat het centrum nog enige aantrek heeft. Ons geld - onze belastingen-onze duur verdiende centen. Dit blijft niet duren beste bestuur en schepen van Mobiliteit. Geloof me - de inwoners van Asse blijven dit niet pikken.
Journalist Mobiliteit Asse

#35 Wenst u geen inspraak in uw woon - werkomgeving?

2015-01-12 21:36

 
Om 2015 goed in te zetten zal  gevolg gegeven worden aan de voorgaande vergadering door de adviesraad lokale economie - werkgroep Mobiliteit. Tijdens deze vergadering verwacht
men geen loze beloftes of vage uitspraken maar duidelijke concrete antwoorden en actieplannen op de vragen van de handelaars die tijdens de laatste vergadering gesteld werden. (met de schepen van mobiliteit)
 
Deze zal doorgaan op woensdag 28 januari, Raadzaal Gemeentehuis Asse  (19.00u)
Deze vergadering zal voorafgegaan worden van een persmoment  (18.00u) waarbij de handelaars alle petities zullen overhandigen. Ook hier bent u van harte welkom.
 

 

De handelaars van Asse, tevens inwoners van Asse rekenen op ieders steun en deelname aan de vergaderingen, teneinde het gemeentebestuur aan te tonen dat  wij allen inspraak in onze werkomgeving WEL belangrijk vinden ! U komt toch ook?

Gast

#36

2015-03-14 13:11

Maak werk van een Ringweg.
Vergoed de mensen die onteigend moeten worden aan een goede prijs.
Desnoods wil ik daarvoor iets meer gemeentebelastingen betalen.
Nu kost het ook veel tijd en geld en vooral die files tasten ons milieu aan.
Meer uitlaatgassen is ook een aantasting van onze gezondheid.

Gast

#37

2015-03-15 13:28

Vreselijk, woon in het centrum en sta in file om er te geraken!

Gast

#38

2015-09-27 18:51

Waar zou ik nu kunnen vinden of er nog werken zijn te Asse?