Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
zorg
Ik heb een oproep gekregen voor bevolkingsonderzoek naar darmkanker, dit is gratis, maar ze hebben iets gevonden wat niet goed is. Hier houdt het voor mij op, ik kan de eigenbijdrage niet betalen. Vervolg onderzoek is niet gratis. Ik kan eigen bijdrage niet betalen.Wat heeft het voor mij opgeleverd, ik weet nu dat het niet goed is, ik ben bang en bezorgd, maar kan hier verder niets mee!
Bedankt Edith Schippers, Ik leef nu met angst,ik laat in het vervolg geen bevolkingsonderzoek meer doen.Ik kan hier helemaal niets mee.
Zorg stopt bij de huisarts!
Terug naar het oude ziekenfonds en de managers vervangen door Polen, die zijn toch zo geliefd door deze regering & goedkoper..
Wellicht is het de hoogste tijd voor wat psychiatrische hulp/ zorg bij onze regeringsleiders !
Veel mensen kunnen de rekening niet meer betalen,net als vroeger konden de mensen het ook niet.Het was toen ook alleen voor de rijken.Dit moet gewoon anders ieder mens heeft recht op zorg.Daarbij moeten ze ook de Farmacheutisch fabrieken eens op het matje roepen,die deugen ook niet.En deze regering plukt zijn eigen beurs,en niet voor de bevolking die kunnen barsten.
De pensioenen gaan niet om hoog,
Je mag aleen maar meer betalen,
In Nederland boer je aleen maar achter uit.
A: omdat dit inderdaad ernstig belastend is voor mensen/gezinnen met lagere inkomens. Zoals u zelf al schreef, mensen gaan doktersbezoek uitstellen om financiële redenen, met de risico's van dien.
B. Even redenerend 'vanuit de schatkist': als men om financiële redenen doktersbezoek uitstelt, kunnen aandoeningen soms pas in een (te) laat stadium onderkend worden. Dat kost niet alleen verzekeringen meer geld, maar is ook een dwaas en gevaarlijk idee.
-Het is een schande en dit MOET gaan veranderen! !!!!!
Re:
wat vreselijk erg zeg.. je moet wel je medicijnen en behandelingen hebben hoor :( dit kan echt niet..straks gebeurt er iets ergs daardoor. daar kan ik zo kwaad om worden dan chronisch zieke mensen, en mensen die een kwaal hebben gewoon in een put worden gedumpt om maar te zeggen terwijl die abtenaartjes in de overheid in het geld zwemmen... veel sterkte gewenst <3 hopelijk hebben we straks geen eigen risico meer en wordt de zorg gewoon vergoed.. we shall see.
Als je programma's op tv ziet met al de commentatoren moeten we eigenlijk blij zijn dat er zoiets bestaat, Tja ze hebben mooi praten met die dikke salarissen die ze verdienen.
Ga eens de straat op en vraag de mensen wat ze er van denken dan denk ik dat er een heel ander beeld komt.( en dan wel de gewone man op de straat vragen en niet selectief te werk gaan.
Eerst al de dure managers eruit, woekerwinsten van de zorgverzekeraars besteden aan de echte zorg en medicijnen.
Die gasten maken miljarden winst.
Daar komt nog bij: waarom moet ik bij het ophalen van de medicijnen € 6,00 euro betalen?
Voor uitleg van gebruik? Ik gebruik die medicijnen al jaren en weet heus wel hoe ik ze gebruiken moet.
Tel die uitlegkosten eens jaarlijks op over heel Nederland en kijk eens wat er dan verdiend wordt voor iets wat ze niet hoeven te doen en soms ook niet doen maar wel berekenen.
Neem je contact op met de zorgverzekeraar dan zegt die doodleuk, ja vroeger zat dat bij de prijs in nu moeten ze het specificeren. Dan zeg ik dan zijn we jaren lang bedonderd door die gasten.
maar ja wat wil je met zo' n softe regering , voor hun valt daar geen eer te behalen.
Als er een partij is die deze onzinnige bijdrage afschaft en daar de ballen voor heeft die krijgt mijn stem en van vele meer denk ik.
| This discussion has been closed. |
En vangen jaarlijks al meer dan nodig is.