Geen vluchten na elven
Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen vluchten na elven.
Gast |
#2012013-12-16 09:59Ook het vliegen over dorpskernen moet aangepakt. vliegtuigen moeten wettelijk 3 km buiten de dorpskernen blijven. In Waalre in de Marterlaan komen ze dagelijks pal over de huizen en dorpskern. |
Gast |
#2022013-12-16 10:06Er moet een einde komen aan de ongebreidelde steun van bestuurders aan niet duurzaam ondernemerschap. Of het nu wegen of vliegvelden zijn. Een ondernemer moet ook waarde toevoegen aan de samenleving niet alleen aan zichzelf ten koste van de samenleving. |
Gast |
#203 Re: Salami2013-12-16 10:11C'est un fou qui croit que EA sera ouvert 24/7 |
Gast |
#2042013-12-16 10:33ik woon 33 jaar in de achtse barrier voor rust maar die is nu ver te zoeken GEEN NACHTVLUCHTEN ! en vergeet de nacht treinen niet ! |
Gast |
#2052013-12-16 11:35Prima deze actie,laat allerlei hotemetoten die zelf elders wonen niet beslissen over onze nachtrust! De Eindhovense politiek laat zich al jaren ringeloren dan wel omkopen? |
Gast |
#2072013-12-16 11:40Ik woon al 40 jaar in de buurt van de airport en van het begin af aan zijn beloftes geschonden en zijn we belazerd. Men trekt zich niets van de omwonenden aan. Is bijv. het GGD rapport openbaar gemaakt? Nee natuurlijk niet. Ik heb gevraagd aan de enquête te mogen meedoen, maar dat werd geweigerd. Willen we iets bereiken dan zal er harder actie gevoerd moeten worden, anders bereiken we niets 0,00000000001. We zijn echt te netjes en dat weet men. |
Gast |
#2082013-12-16 12:01Toen in de vorige eeuw de voor Vliegbasis Eindhoven medegebruik werd toegestaan door Eindhoven Airport zijn er afspraken gemaakt, hier staat niets meer van overeind, wij zijn niet in de buurt van een vliegveld komen wonen, maar het vliegveld is hier naderhand pas gekomen, van de basis Welschap had je niet zoveel last van. DUS HET IS GENOEG GEWEEST |
Gast |
#2142013-12-16 15:49Vindt vliegtuigen nog steeds interessant, maar niet 's avonds laat en in de nacht. |
Gast |
#2152013-12-16 15:54Industrial disease; In de meer dan 10 jaar dat ik in de Achtse Barrier woon is de geluidsoverlast uiteindelijk schrikbarend toegenomen en Eindhoven Airport is daar een belangrijke veroorzaker van. De geraffineerde wijze waarop men door de jaren heen bewoners steeds meer aan meer geluid tracht te laten wennen vind ik ronduit schandalig !!! |
Gast |
#2162013-12-16 16:05wij wonen in Berkel-Enschot. De vliegtuigen,die willen landen op Eindhoven komen over ons grondgebied. Dus ik heb een direct belang bij deze petitie.. Volstrekt eens met de petitie: genoeg is genoeg!. Ben bereid aan concrete akties deel te nemen. |
Gast |
#2172013-12-16 17:23Ik woon in Hoogeloon en die herriemakers vliegen precies over mijn huis van s'morgens vroeg tot s'avonds laat en zeker in de zomer als ik buiten zit kan ik geen gesprek voeren om de herrie zeker de militaire toestellen, graag allen reageren en als ik kan meedoen met activiteiten hoor ik het wel. Grt Ad Verweij |
gast |
#218 geen vluchten na elven2013-12-16 17:46al het goede is veel !!!!!! goed is goed. Ben nu eens tevreden met wat je hebt |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2013-12-16 18:31- Date of removal: 2013-12-16
- Reason for removal:
Gast |
#2202013-12-16 19:02Alleen maar zeggen dat iets niet moet kunnen ihelpt niet, daarom is het een heel goed idee om deze actie te houden. Ik hoop op veen bijval. Succes |
Gast |
#2222013-12-16 20:06En weer wordt een rapport niet meegenomen in de MER !! (GGD-rapport) |
Gast |
#2232013-12-16 21:01De late vluchten komen allemaal over Duizel gevlogen en dat zijn meestal ontzettende herrie toestelen. |
Gast |
#2242013-12-16 21:29een goede, gezonde nachtrust moet voor elke Nederlander een normaliteit zijn. |
Gast |
#2252013-12-16 21:32Rupsje nooit genoeg is een goede benaming voor Eindhoven Airport. Hetzelfde geldt voor de aandeelhouders, de nederlandse staat i.c. Schiphol, provincie Noord-Brabant en de gemeente Eindhoven. Tegen deze hebbers heb ik de petitie ondertekend. |
Dit is voor Daniël
Meest populaire petities in de laatste 24 uur
Geen kleiduifschieten op het Groot Schietveld!
Hiermee teken ik bezwaar aan tegen de nieuwe aanvraag van een omgevingsvergunning voor de inrichting en de exploitatie van een kleiduifschietstand op het Groot Schietveld op grondgebied van de gemeente Brecht en Brasschaat (OMV_2019133737). De inplanting van een kleiduifschietstand te midden van het leefgebied van zeldzame, sterk bedreigde en strikt beschermde soorten zoals nachtzwaluw, boomleeuwerik, adder, poelkikker, heikikker en heivlinder is niet te verantwoorden. Het Groot Schietveld is a
Gecreëerd: 2019-12-12
Tijdsbestek | Alle landen | |
---|---|---|
Alle periodes | 216 | 214 |
24 uren | 215 | 214 |
WIJ STEUNEN KRIS EN JEAN-LUC IN DE STRIJD TEGEN DE VACCINATIE TERREUR
Wij steunen Kris en Jean-Luc in de strijd tegen de vaccinatie terreur. Door de enorme hetze en karaktermoord in de gevestigde media, wordt het steeds lastiger om je open en uit te kunnen spreken over de gevolgen van vaccinaties. Je wordt in een kwaad daglicht gezet omdat de machtige farma-industie belang heeft om iedereen monddood te maken. Zij die de waarheid en schadelijke gevolgen van vaccinaties willlen blootleggen worden gecensureerd en "damage controlled". Hiermee ondersteunen wij de artse
Gecreëerd: 2019-12-05
---|---|---|
Alle periodes | 252 | 189 |
24 uren | 43 | 28 |
Verbod op lijmvallen België
Lijmvallen kunnen nog steeds verkocht worden in België.Muizen en ratten komen vast te zitten in de lijm en gaan een zeer langzame dood tegemoet.Ze blijven dagenlang vast zitten en lijden extreem veel pijn.Soms bijten ze zelfs hun eigen ledematen los, tevergeefs.Ze sterven uiteindelijk van honger, uitdroging, shock-trauma, ...Ook andere dieren raken soms vast te zitten (vogels, eekhoorns, egels, ... zelfs kleine honden en katten). Kan het nog onmenselijker?Bekijk onderstaand filmpje maar eens: ht
Gecreëerd: 2016-05-17
---|---|---|
Alle periodes | 144 | 90 |
24 uren | 40 | 36 |
Dit is voor Daniël
Daniel hoort in Nederland thuis. Onderteken de petitie nu en help ons de uitzetting tegen te gaan.
Gecreëerd: 2019-12-03
---|---|---|
Alle periodes | 33125 | 32038 |
24 uren | 34 | 33 |
Mac Donalds Dokkum!
wie wil nou geen Macie in Dokkum? Teken de petitie! En haal je vrienden over om dit ook te doen!
Gecreëerd: 2019-12-09
---|---|---|
Alle periodes | 669 | 660 |
24 uren | 26 | 26 |
Geen terugkeer van IS-moslimterroristen naar Antwerpen!
Antwerpen was de bakermat van radicale islamitische groepen zoal Sharia4Belgium. Doordat deze fundamentalistische organisaties jarenlang ongemoeid werden gelaten, konden zij ongestoord rekruteren voor de islamitische jihad in het Midden-Oosten en elders. Meer dan 100 IS-jihadisten werden in Antwerpen geronseld en zijn vertrokken naar het islamitische IS-kalifaat. Dit alles kon gebeuren omdat de overheid weigerde op te treden en het fenomeen van islamradicalisme afdeed als onbelangrijk en margina
Gecreëerd: 2019-11-04
---|---|---|
Alle periodes | 1860 | 1784 |
24 uren | 19 | 19 |
Allemaal SAM-en voor structureel sociaal werk
SAM, steunpunt Mens en Samenleving, verliest 27 procent van zijn subsidies. Een beslissing van de nieuwe Vlaamse minister van Welzijn Wouter Beke. Meer dan 150 docenten en lectoren sociaal werk reageren boos: “Deze besparing is compleet onverantwoord.” SAM ondersteunt sociale professionals, initieert praktijkinnovaties, capteert nieuwe ontwikkelingen, schaalt die vernieuwingen op en bundelt vanuit de expertise van sociale professionals beleidssignalen. Met andere woorden, SAM realiseert zijn dec
Gecreëerd: 2019-11-19
---|---|---|
Alle periodes | 1492 | 1481 |
24 uren | 15 | 15 |
Zorg dat het zwerfkatje Keesje niet achtergelaten wordt op het Utopia terrein!!
Het programma Utopia stopt. In de bijna 2 jaar zijn er een aantal dieren verzameld waar allemaal goed voor gezorgd wordt..... BEHALVE ÉÉN..... Keesje!! Laten we er met z'n allen voor zorgen dat er ook een oplossing wordt gezocht voor dit zwerfkatje. Door de Utopianen gevoerd, redelijk tam gemaakt...en nu laten we het beestje achter. Onder het mom; "hij wordt door meer mensen gevoerd"......Laten we dit gebeuren ???
Gecreëerd: 2019-12-09
---|---|---|
Alle periodes | 141 | 141 |
24 uren | 12 | 12 |
Behoud Bus 71 Zeist - Nieuwegein
In de nieuwe dienstregeling die vanaf 15 december ingaat wordt bus 71 geschrapt. Deze bus is de direct verbinding vanuit Zeist naar het UMC,WKZ en USP(de Uithof). In de nieuwe situatie moet men minimaal 1x overstappen om bij deze bestemmingen te komen. Voor ouderen, mensen die afhankelijk zijn van OV en studenten ontstaat op deze wijze een onwenselijke situatie. Doormidden van deze petitie willen wij de gemeente en U-OV overtuigen lijn 71 weer in de dienstregeling te plaatsen.
Gecreëerd: 2019-12-03
---|---|---|
Alle periodes | 148 | 148 |
24 uren | 12 | 12 |
Teken deze petitie tegen galgoleed in Spanje!
In Spanje worden jaarlijks in februari, na het jachtseizoen, zo’n 50.000 galgo’s mishandeld of gedood wanneer ze niet (meer) aan de eisen van de jagers voldoen. De Stichting DutchGalgoLobby heeft een Manifest gemaakt en probeert nu zo veel mogelijk Bekende Nederlanders (BN-ers) te motiveren dit Manifest te onderschrijven. Naast dit Manifest loopt er een petitie die door zo veel mogelijk Niet Bekende Nederlanders (NBN-ers) getekend zou moeten worden. Met deze petitie en het Manifest willen wij ee
Gecreëerd: 2018-12-31
---|---|---|
Alle periodes | 1271 | 842 |
24 uren | 12 | 9 |
Verbied trommels op den Bosuil
Trommels, toeters en slaginstrumenten duiken tegenwoordig bijna elke match op in het bezoekersvak op den Bosuil. De herrie en het zinloze gebonk hiervan zijn ronduit ergerlijk en storend voor het thuispubliek, vooral op T3 en voor de tv kijkers. Het constante gebonk verstoort de thuissfeer en verknoeit de voetbal beleving en het geluid in tv uitzendingen. Van oudsher is het RAFC publiek legendarisch door onze luide onophoudelijke gezangen en fanatiek gejuich. De Engelse voetbalsfeer. Wij hebben
Gecreëerd: 2019-12-04
---|---|---|
Alle periodes | 2435 | 2383 |
24 uren | 11 | 9 |