arco par aandelen

arco par aandelen / Mededelingen / ondertussen gaat mijn dochter trouwen , (zonder het geld van arcopar) / Opmerkingen

Lizike

#1 arcopar

2013-10-24 06:13

bij ons net hetzelfde : mijn dochter heeft samen met haar vriend een huisje gekocht dat nog gedeeltelijk moet opgeknapt worden. Hiervoor had zij met haar arcopar en ook wij met onze arcopar erop gerekend om deze centjes te gebruiken voor de renovatie. Dag droom!!!!

Gast

#2

2013-10-24 09:21

terecht! jou opmerking, maar wij als aandeelhouder van arcopar kunnen daar wel iets aan doen als we allen dreigen uit te stappen bij belfius, dexia, toenmalig BACOP waar alles begon en wij de garantie kregen dat dit een appeltje voor de dorst was , en niets dan voordeel was , ZIE NU EENS ? ze reppen er met geen woord meer van, EN WIJ ZULLEN DE DUPE ZIJN ? DUS NIET LATEN GEBEUREN ZOU IK ZEGGEN.

Gast

#3

2013-10-24 09:30

rob a bank and you will go to prison for a long time! ROB 800 000 PEOPLE AND YOU GET A BONUS ? ISN'T A NICE COUNTRY? BELGIUM UP CONGRETS !!!!!
orbeafietser

#4

2013-10-24 09:37

we werden destijds bijna verplicht om die zgz aandelen te kopen bij BAC, later BACOB.
wisten wij veel wat dat voor gevaren op verlies in hield.
dit geld werd ook zoals zoveel beleggingen verkeerd beheerd en daar zijn wij als kleine spaarder de dupe van.
wij hebben met drieën voor meer dan 8600€ arcopar en arcofin aandelen staan die we zo goed als zeker kwijt gaan raken.
mercie aan de bankwereld voor het vertrouwen dat jullie ons schenken.
als je een bankoverval pleegt vlieg je voor goed achter slot en grendel, de banken hebben honderdduizenden kleine spaarders beroofd en wat krijgen zij ?
nog enkel miljoenen € 's als bonus, eerst moet je wel topganster (lees CEO) geraken !
mercie nogmaals en toch blijven we hopen door onze acties om ons geld terug te krijgen.
SC

#5

2013-10-24 14:10

Was ook bedoeld om een duwtje in de rug voor de zoon als hij alleen ging wonen. Dag centjes. Het ergste is dat je daar machteloos tegenover staat.

Gast

#6

2013-10-24 14:42

In ons gezin gaat het zomaar eventjes over €15000. Dit is het geld dat onze kinderen, mijn vrouw en ik op aanraden van de bank(BAC, BACOB, DEXIA, BELFIUS)opzij konden zetten voor ons en vooral de kinderen hun appeltje voor de dorst. Dit was hun spaargeld van verjaardagen, communiefeest etc....
Mijn geloof in de banken en politiek is weg. Een grote maffiabende is het!!
Dus mensen ik geef jullie één raad.Haal uw geld weg bij die gangsters die dit hebben veroorzaakt!

Gast

#7

2013-10-24 16:16

Pure diefstal fraude oplichterij stelen van kinderen. spaarpotje voor als Ze gaan studeren?Maar oplichters fraudeurs dieven Ik ga der alles aan doen om Mijn zuur verdiende centen terug te krijgen,al moet Ik daarvoor Jullie oplichten bestelen of frauderen. sorry van u geleerd.

Gast

#8

2013-10-24 21:09

dank u wel politiek om nog eens duidelijk te tonen dat met jullie politieke dikbetaalde vele postjes jullie niets doen voor de gewone burger buiten hun blijven uitzuigen. duizenden burgers zo in de kou laten.

Gast

#9

2013-10-25 09:19

Als medeslachtoffer leef ik mee met mijn soortgenoten maar. Énkel "reageren" wanneer het om ons centjes gaat is naïef want wat het "financieel"kapitalisme aanricht is niet nieuw en overstijgt het Arcopar debacle! Een zinnig alternatief voorstellen zoals de Triodosbank is ok maar verandert de fundamenten niet van het geldgewin door de kapitaalbezitters, daarvoor moeten we politiek ijveren voor een degelijke "openbare bank" door eindelijk geloofwaardige "volks"-ver
Tegenwoordigers. Te kiezen, niet? Tot 14/6/14!

Gast

#10

2013-12-11 20:08

Alle 800000 moeten zich laten horen anders gaat het niet lukken.

Gast

#11

2013-12-11 20:20

bij de verkiezingen de cdnv lings laten liggen

Gast

#12

2014-06-17 21:49

ik zie hier teveel reclame komen. DEN BOOM IN met arcopar en alle regering evenementen ! betaal godverdomme ons beloofde geld terug bende armzalige kiekens.