arco par aandelen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie arco par aandelen.

Luc

#1

2012-11-29 22:07

Geld van Arco kwijt = alles weg bij Belfius.

Gast

#2 Arco

2012-11-29 22:09

Geld kwijt = alles wij bij Belfius
Geen genade
Peter

#3 ARCO diefstal op grote schaal...

2012-11-30 18:23

Als mijn zuurverdiende spaargeld verdwijnt, zullen al mijn rekeningen onmiddelijk naareen andere bank overgezet worden.
Ik laat mij niet bestelen of er zullen gevolgen zijn. Voor mijn part kunnen ze dan voor goed opgedoekt worden.

 

Phyllis

#4

2012-12-01 09:07

Arcopar is slecht voor mijn gezondheid, ik kan mij niet neerleggen dat ik alles kwijt zou zijn,geld dat ik al van in mijn jeugd had vaststaan om te gebruiken in moeilijke tijden!
Ziek ben ik ervan ,hopelijk verdwijnt dit weer niet in de doofpot.
Heren politiekers PAS OP want volgende keer zijn jullie er niet meer bij!!
Ik heb al mijn spaargeld al weggehaald bij Belfius en mijn adres en informatie achtergelaten!
Geert

#5 volgens de wet gehandeld?

2012-12-03 18:23

Het kan best zijn dat men nu volgens de wet handelt en dat daardoor nu binnenkort misschien onze spaarcenten verdwijnen. Maar, vroeger heeft men onwettig gehandeld door ons voor te liegen, dan kan men voor mijn part nu ook nog één keertje onwettig handelen om tenminste te zorgen dat we onze zuurverdiende centen niet kwijt zijn. Ik vind dit een dikke schande; al diegenen die hier mee verantwoordelijk voor zijn moesten zich diep schamen en eens bedenken dat niet alle mensen zo rijk zijn dat ze er een potje op na kunnen houden waar ze kunnen mee spelen.
betoging

#6 800 000 mensen op straat in brussel

2012-12-04 13:46

800 000 mensen op straat in brussel ...
jos

#7 Re: ARCO diefstal op grote schaal...

2012-12-05 10:26

jos

#8 arco

2012-12-05 10:29

volledig mee eens, ik ga het ook doen en ga ook weg bij acv
arcobedrogene

#9 arco

2012-12-05 15:08

Dit is diefstal. Ik heb mijn arco's geërfd van mijn moeder en er successie op betaald. Mijn moeder heeft dit bijeen moeten scharrelen. Ik mag er niet aan denken hoe mijn ouders dit bijeen gespaard hebben voor mij. Intriest. Ik schrap mijn lidmaatschap ACW, Femma, Belfius... en alles waar ik lid van ben die bij ACV hoort. En ik moet mijn geld hebben.
Leen

#10 Arco

2012-12-08 15:35

De bank heeft ons inderdaad belogen destijds.Arco werd sterk aanbevolen, en bescreven als een gewone spaarrekening zonder enig risico, wel met een beetje meer intrest, dus waarom niet? Meer info hebben we nooit gekregen, niet dat het in feite om aandelen ging, en ook niet dat we niet op elk moment aan ons geld zouden aankunnen. Dus in goed vertrouwen aan het plaatselijke ' Bacob' kantoor, heb ik voor de 3 kinderen en voor mezelf zo' n rekening geopend.Ik viel echt uit de lucht toen ik een jaar geleden vernam dat het hier om aandelen zou gaan. ik heb in mijn ganse leven nog nooit iets met aandelen te maken willen hebben, en nu zou ik de spaarcenten van mijn kinderen op die manier op het spel gezet hebben? Ik ben echt kwaad op de bank, surtout omdat ze mij ook nog eens overtuigd hebben om het geld op Arco te laten staan toen 'Dexia' begon te wankelen, terwijl er toen nog mogelijkheid was om het geld te verplaatsen. Het gaat hier wel in totaal over 15000 euro. We hebben ook nog successierechten betaald op de Arco van mijn moeder in juni 2012. Wij zijn geen lid van een beleggersclub die zich kan organiseren om te reageren, welk forum rest ons om een beetje impact te hebben? Alle mensen die men hoort hebben dezelfde reactie dat ze initieel fout of onvoldoende geinformeerd waren, en voelen zich echt gedupeerd. Denkt men nu echt dat wij nog vertrouwen hebben in de bank, of in de politiek?

Gast

#11

2012-12-11 20:19

hoe meer we laten horen van ons hoe beter denk ik

Gast

#12 Wij doen ook mee!

2012-12-11 23:00

Steun ook onze acties!
www.arcoparactie.tk
www.fb.com/ArcoparWijWillenActie

Gast

#13

2012-12-12 00:34

mensen Aub , help mee een eind te maken aan deze waanzin van arco. wist je dat dit het trouwcadeau voor mijn dochter en vriend was ?. mooi trouwcadeau ? graag uw steun en tenminste een beetje vertrouwen. het is nog niet beslist ! maar niets doen kan ik niet.
J

#14

2012-12-13 01:22

Arco heeft ook een zware fout begaan: wie zet nu al zijn geld op 1 bedrijf (Dexia) in? Eerste regel is toch "het risico spreiden"?
William
Gast

#15

2012-12-14 11:32

De bank heeft ons inderdaad belogen destijds. Bij mijn hypothekeren lening destijds bij Bacob werd me Arco sterk aanbevolen, en beschreef als een gewone spaarrekening zonder enig risico, wel met een beetje meer intrest, dus waarom niet?
Meer informatie hebben we nooit gekregen, niet dat het in feite om aandelen ging, en ook niet dat we niet op elk moment aan ons geld zouden aankunnen.
Wij hebben dit blindelings gedaan door het feit dat wij volle vertrouwen had in ons bank, destijds!!!


In het geval dat mijn spaargeld verdwijnt, zullen al mijn rekeningen onmiddellijk stop gezet en naar een andere bank overgezet worden.

Mvg,
William

Piet

#16 Arco

2012-12-15 10:24

Zou het volgende geen goede oplossing zijn : ACW heeft winstbewijzen in Belfius, met als argumentatie het aanbrengen van cliënteel via de zuil. Mocht ACW nu minstens een deel van de opbrengst van die winstbewijzen gebruiken om de coöperanten geleidelijk aan te vergoeden voor hun engagement ? Misschien niet alles in één, want dan is de werking van het ACW in gevaar, maar waarom niet over een periode van meerdere jaren ? Immers, het ACW blijft momenteel wel zeer afwezig in het debat.
probleem

#17 arco

2012-12-20 18:36

Ook ik en mijn vrouw hebben sinds we getrouwd zijn in '72 beiden apart aandelen van arco aangeschaft omdat een goede kleinschalige belegging was zonder risico en om korting te krijgen op al onze verzekeringen bij DVV, familiale- ,brand- ,nadien nog autoverzekering, maw al onze verzekeringen lopen bij DVV, al ons spaargeld stond indertijd bij Bac, nadien Bacop geworden,nu hebben we niks meer te zoeken bij Dexia of Belfius sinds Bacop overgegaan is naar Dexia en Belfius zijn we nu bij een kleinere bank nl Record maar al onze verzekeringen zijn nog wel bij DVV en de Arco delen ook nog via DVV ,ik hoop dat DVV iets zal ondernemen indien de staatswaarborg definitief wegvalt voor Arco , ik geloof nog in rechtvaardigheid voor de kleine spaarder en dat de regering haar beloften nakomt, hoop doet leven. groetjes

Gast

#18 Re:

2012-12-27 13:34

#1: Luc -  

 als wij met 800 000 dreigen weg te gaan bij belfius , dan hebben ze een groter probleem , trouwens zijn dezelfde medewerkers van bacop, dexia, nu belfius die ons dit aansmeerden met smoesjes en nu zeggen , wij staan los van arcopar , DIT KAN NIET ? MET ZIJN ALLEN WEG BIJ BELFIUS ZOU IK ZEGGEN


Gast

#19 Voor mij ook!

2013-02-09 09:45


Gast

#20 Re: Re:

2013-02-18 17:03

#18: - Re:

Voor iedereen die bedrogen is:

Zuurverdiende spaarcentjes weg = weg van belfius!!!!!!!


Gast

#21

2013-02-24 00:46

het is een schande wat men met ons spaarcentjes doet.Vier jaar geleden willen omzette voor werken te doen maar dat was dom volgens de uitleg van de bank .Door schone praatjes laten staan .Nu moeten lenen en niet aan je zuur verdiend centen geraken .Die hoge koppen van de bank die met dikke premies naar huis gegaan zijn kunnen die nog goed slapen ze moesten zich schamen.


Gast

#22

2013-03-05 01:22

Tiens, het zijn dezelfden die destijds de staatswaarborg voor Arcopar aanvielen en in vraag stelden, die nu ook het ACW vals beschuldigen ...

Waarom nog stemmen voor deze huichelaars van het NVA, die de Vlaamse vlag voeren om het gros van de Vlamingen te misleiden en te bestelen?

In 2014 zijn 't verkiezingen. We zullen zien ...

Gast

#23 Re: Arco

2013-03-10 16:32

#10: Leen - Arco

Helemaal akkoord, mijn 3 zonen en ik hebben ook arco, was veilig en had voordelen bij de hypothecaire lening. Ik ken niets van aandelen en dit was zeker geen geld dat over was, ik dacht net zoals vele andere gewone burgers dat het een spaarrekening was. Schandalig, wij zijn geen dikke belegers maar gewone mensen die heel hard moeten werken voor hun geld.


Gast

#24

2013-03-11 14:55

la BAC à l'époque m'on conseillé de placer mon argent sur les bons ARCOpar, aucun risque , très interessant et on peu les retirer quand on veut !
octobre 2011je vais à la banque pour retirer cette argent! impossible me dit on!!attendre jusqu'au mois de avril 2012!avril 2012, désolé c'est fallite !! de qui ce moque t'on ?

Gast

#25 Re: 800 000 mensen op straat in brussel

2013-03-17 23:49