Veilig het Zuid over met de fiets!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Veilig het Zuid over met de fiets!.

gast

#76

2013-06-17 19:43

hoogstnodig maar ook moedig dat je dit hebt rechtgezet.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-06-17 20:18


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-06-17 22:02


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-06-17 22:18



Gast

#80

2013-06-17 23:00

Beste Sabine
Alle respect. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen en je nek uitgestoken. Met je tweede aankondiging (net op tijd!) en je handhaven van de originele petitie moeten we onze steun aan jouw originele petitie voor de veiligheid van de zachte weggebruiker aan de Zuid tenminste niet intrekken. De foto's op De Gentenaar online en Fietsbult en het redactioneel in De Gentenaar spreken toch voor zichzelf. Ik vraag dat schooldirecties, oudercomités, ouders en wakkere burgers hun tijd, energie en invloed aanwenden om alternatieven uit te vinden of te steunen zoals openbaar vervoer, fietsen en stappen.
Frank Bombeke, buurtbewoner, fietser, Cambio-autodeler
Een fietsende mama

#81 Re: Re:

2013-06-19 01:58

#10: Multimodale denker - Re:  

 Zeer juist. Ik begrijp volkomen dat niet ieder kind met de fiets kan komen. Ik woonde als kind ook dicht bij Bottelare en nam de bus tot aan het Zuid om nadien tevoet naar St Bavo instituut te stappen. Mijn jongere broer ging naar St Lievenscollege te voet vanaf de Zuid. we werden niet 1x met de auto voor de schoolpoort afgezet...iedereen ging met de bus van onze gemeente. Nu willen veel te veel ouders hun kinderen zo lang mogelijk laten slapen en voeren tot aan de schoolpoort.


Gast

#82

2013-06-23 10:32

Wandelen, fietsen en het openbaar vervoer zijn
uitstekende alternatieven vooe de auto!

Gast

#83

2013-06-26 14:54

enkel getekend voor WEG met de auto's van het woodrow wilsonplein. Een beetje creativiteit in mobiliteit moet aangebracht worden.